خرید تور تابستان ایران بوم گردی

طنز | زادروز چیپس و ماست، تتلو و باقی قضایای بی ربط

شهرام شهیدی در وبسایت چیزنا نوشت:

آدم زادروز زکریای رازی که می شود نمی داند باید چه موضعی بگیرد. اگر خوشحال باشد می گویند اووو طرف چیپس و ماست باز حرفه ای است .اگر ناراحت باشد می گویند مرده شور آن روح آریایی ات را ببرند که اجنبی پرستی و لیاقت همان نیچه را داری با اون سبیل هاش! اصلا تقصیر خود رازی است با این کشف خانمان براندازش . حالا نیوتن را بگوییم خب یک سیب وارداتی لبنانی حتما افتاده روی سرش و جاذبه را کشف کرده.

الکی نگویید سیب وارداتی که نمی توانسته در انگلستان از شاخه جدا شود . در روایات جایی ذکر نشده که سیب از شاخه جدا شده . شاید یک خاله خرسه ای بالای درخت بوده و خواسته به واسطه دوستی خاله خرسه طورش چُرت نیوتن را به هم بزند. حالا نیوتن سیب خورده توی ملاجش. این برادر رازی الکل کجاش خورده که آن را کشف کرده؟ روی زبانش ؟ زبانم لال . هیس . نفرمایید . واه واه. خب جای دیگری هم نمی شود خورده باشد که . البته موضع دیگری هم به ذهن آدم می رسد اما چون رازی هم مثل همه هنرمندان و ورزشکاران و… بین دو قشر طرفداران خاصی دارد نمی شود اسم آن موضع را گفت و الا می گفتم.

هم پان آریاییسم هایی که اصلا نمی شود با دانشمند سرزمین شان شوخی کرد و هم طرفداران پروپا قرص کشف رازی اجازه نخواهند داد ما به ایشان بگوییم بالای چشمت ابرو است. بالاخره کشفی است که جناب رازی کرده و دستش هم درد نکند . از قدیم هم گفته اند زن راضی- بین این راضی و آن رازی تفاوت از زمین تا آسمان است چون مسئولان کشور زیاد از آن رازی ، راضی نیستند – ، داشتم عرض می کردم . از قدیم گفته اند زن راضی ، مرد راضی … فکر کردید هنوز این قدر خام هستم که این ضرب المثل را ادامه بدهم و اسم قاضی را بیاورم؟ مگر من تتلو هستم ؟ ای بابا حالا تتلیتی ها بی خود شاخ و شانه نکشند.

منظورم این بود که بنده برخلاف الگو و مرادشان طرفدار ندارم . البته فکر می کنم تتلو هم اگر چیپس و ماست خوب گیرش می آمد بعید بود که مکتب” بق بقو ایسم ” را راه می انداخت و این قدر طرفدار پیدا می کرد . پس همه اش زیر سر همین اکتشاف کوفتی زکریای رازی است . اکتشافش همه مردم را به ضد عفونی کردن علاقه مند کرد . از خیلی از جماعت کارتن خواب های بخت برگشته گرفته تا بسیاری از جراح های متخصص ، کشف او را همراه دارند و تا بپرسی چرا همه با قطعیت تمام می گویند برای ضدعفونی کردن! برای همین این قدر اوضاع بهداشت در این کشور استاندارد است!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا