خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام احمد مسعود برای حادثه تروریستی اخیر

احمد مسعود در پیامی در توییتر نوشت:

شهادت فرزندان نازنینمان را که امروز در پی حادثه تروریستی شهید شدند خدمت مردم مظلوم کشورم٬ خواهران و برادران عزیز هزاره‌مان و خانواده داغدارشان تسلیت عرض می‌کنم. هر چه تلاش کردم از صبح چیزی بنویسم آنقدر این حادثه دردناک و سخت است که نمیدانستم زود چه بنویسم.
سالهاست که با رنگ های سفید و سیاه ٬ با چنین اعمال تروریستی ما را میکشند و دنیا فقط نگاه میکند و فقط محکوم میکند و اب از اب تکان نمیخورد. متاسفانه با ادامه شرایط کنونی و نبود یک دولت واقعی منتخب و پاسخگو ٬ جلوگیری از تکرار چنین تراژدی های غیر ممکن است.
برخلاف وعده های طالبان شاهد هستیم که انها هیچ تغییری نکرده اند و اشتباهات گذشته را تکرار می‌کنند .نتوانستند مانع اعمال مثل امروز شوند که خودشان استاد و عامل آن در ۲۰ سال گذشته بوده اند. با بی شرمی نیروهای انتحاری خود با بشکه هایشان را رژه میدهند و به رخ مردم و جهان میکشند.
شهادت ده ها اسیر در پنجشیر٬ گورهای دسته جمعی قندهار٬ حملات هدفمند تروریستی بالای هموطنان هزاره ما نشان از این دارد که همه ما درد مشترک داریم. یکجا باید برای افغانستانی عاری از افراطیت و تروریسم تلاش کنیم. مردم ما لایق نظام منتخب هستند که پاسدار جان٬ مال و ارزشهای آنها باشد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا