خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پاری سن ژرمن و نیس 9 مهر 1401

پخش زنده پاری سن ژرمن و نیس 9 مهر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در هفته نهم لیگ 1 فرانسه به مصاف هم می‌روند.

پی اس جی پرستاره امشب از ساعت 22:30 به وقت ایران میزبان نیس است. برای تماشای پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و نیس 9 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال پاری سن ژرمن و نیس 9 مهر 1401

پخش زنده پاری سن ژرمن و نیس 9 مهر 1401

پاری سن ژرمن 22 امتیازی و رده دومی با یک بازی کمتر، در تعقیب مارسی 23 امتیازی است و با برد در بازی حساس امشب می‌تواند جایگاه خود را پس بگیرد.

پاریسی‌ها بعد از چند فصل ناکامی با سرمربیان مختلف، این فصل با کریستوفر گالتیه، مربی نه چندان نام آشنای فرانسوی به نظر وضع بهتری دارند. آن‌ها هر 5 بازی آخر خود در همه رقابت‌ها اعم از لیگ داخلی و لیگ قهرمانان را پیروز شده‌اند. نیس اما در 5 بازی آخر تنها یک برد برابر آژاکسیو داشته و 2 تساوی و 2 شکست ثبت کرده است.

نکته مهم اما اینکه در سالیان اخیر تقابل‌های رو در روی دو تیم همواره حساسیت بالایی داشته، به طوری که در 5 بازی اخر، نیس دو بار و پی اس جی نیز دو بار پیروز شده‌اند. 1 بازی هم به تساوی رسیده است. برای تماشای پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و نیس 9 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا