خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رضایی: صداوسیما مناظرات را از محدودیت‌ها خارج کنند

محسن رضایی، کاندیدای مورد تایید شورای نگهبان گفت: تقاضا دارم دوستان صداوسیما مناظرات را از محدودیت‌ها خارج کنند و اجازه دهند مناظرات ادامه پیدا کند چون بسیاری از بحث‌ها نیمه تمام می‌ماند که با برگزاری مناظرات مکمل، بحث‌ها بین دو یا سه نامزد می‌تواند ادامه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، محسن رضایی میرقائد روز دوشنبه در جمع خبرنگاران طرح جامع معیشت ایرانیان را در سه بخش یارانه، حقوق زنان خانه دار و مسکن برشمرد و گفت: این سه بخش اصلی برای حل مشکلات مردم اجرا می‌شود و با این سه فعالیت، مشکل معیشت مردم و به خصوص دهک‌های پایین جامعه برطرف می‌شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره پرداخت یارانه ۴۵۰ هزار تومانی اظهار کرد: منابع تامین پرداخت یارانه ۴۵۰ هزار تومانی مشخص و روشن است و از صرفه جویی یارانه‌ای بدست می‌آید که اکنون به اقشار غیر نیازمند پرداخت می‌شود. از یارانه‌ای که به دهک‌های ثروتمند پرداخت می‌شود صرفه‌جویی شده و به ۴۰ میلیون ایرانی پرداخت خواهد شد.

وی افزود: این یارانه در وهله اول به ۴۰ میلیون ایرانی پرداخت می‌شود و هر دو سال ۱۰ میلیون نفر به این جمعیت افزوده خواهد شد.

رضایی با اشاره به پرداخت حقوق به زنان خانه دار گفت: ما خانه‌داری را شغل محسوب می‌کنیم و به زنانی که دوره‌های ۶ ماهه آموزش و تربیت فرزند و بهداشت و سلامت خانواده را دیده و کارنامه بهداشتی و تربیت فرزند دریافت کنند، حقوق می‌دهیم که البته اولویت اول با زنان دارای بیش از ۲ فرزند است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین در بحث تامین مسکن گفت: هر زوج جوان با ۱۰ درصد آورده و ۹۰ درصد وام بانکی با اقساط ۴۰ تا ۵۰ ساله می‌توانند صاحب خانه شوند. زمین این طرح هم ارزان قیمت یا رایگان در اختیار این زوج‌ها در طرح نهضت خانه‌سازی ایرانیان قرار می‌گیرد و با اجرای این سه طرح، بخش عظیمی از معیشت از روی دوش مردم برداشته می شود.

رضایی با اشاره به برگزاری نخستین مناظره تلویزیونی نامزدهای این انتخابات، تصریح کرد: تقاضا دارم دوستان صداوسیما مناظرات را از محدودیت‌ها خارج کنند و اجازه دهند مناظرات ادامه پیدا کند چون بسیاری از بحث‌ها نیمه تمام می‌ماند که با برگزاری مناظرات مکمل، بحث‌ها بین دو یا سه نامزد می‌تواند ادامه داشته باشد.

وی افزود: در مورد فرم مناظرات نیز باید گفت مناظرات سه یا چهار دقیقه‌ای کم است و اگر زمان آن به ۵ یا ۶ دقیقه افزایش می‌یافت اصلاح خوبی می‌شود. همچنین مانند مناظرات دوره‌های قبلی، اجازه بدهید نامزدها از پشت تریبون حرف‌هایشان را بزنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا