خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فولاد و مس کرمان 9 مهر 1401

پخش زنده فولاد و مس کرمان 9 مهر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم در هفته هفتم لیگ برتر خلیج فارس به مصاف هم خواهند رفت.

فولاد جذاب جواد نکونام امروز و از ساعت 19:00 به وقت ایران در خوزستان میزبان مس کرمان است. برای تماشای پخش زنده بازی فولاد و مس کرمان 9 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال فولاد و مس کرمان 9 مهر 1401

پخش زنده فولاد و مس کرمان 9 مهر 1401

فولاد پرستاره و تقویت شده که این روزها تنها نماینده فوتبال ایران در آسیا است، امروز و از ساعت 19 به وقت ایران در یک جدال حساس میزبان مس کرمان است.

فولاد با 9 امتیاز در رده پنجم است و در 5 بازی آخر خود 3 تساوی بدون گل برابر مس رفسنجان، پرسپولیس و صنعت نفت آبادان ثبت کرده و 2 برد برابر سپاهان و تراکتور به دست آورده است.

مس کرمان اما دو تساوی برابر ذوب آهن و گل گهر، 2 شکست برابر استقلال و نساجی و یک پیروزی برابر پیکان داشته است. تیم تازه لیگ برتری شده کرمانی، این روزها با 5 امتیاز در رده دوازدهم جدول جای گرفته است.

در 9 تقابل دو تیم در سالیان گذشته، فولاد تنها 2 بار پیروز شده حال آنکه مس کرمان 4 پیروزی داشته است. برای تماشای پخش زنده بازی فولاد و مس کرمان 9 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا