خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کرباسچی: آشنا قصد دارد با دروغ از روحانی دفاع کند [+پاسخ آشنا]

حسام‌الدین آشنا در گفت‌وگو با آخرین شماره ماهنامه اندیشه‌پویا گفته بود: «برای اینکه آقای کرباسچی از آقای روحانی خیلی تعریف بکند کافی است که آقای روحانی یک انتصاب را به توصیه ایشان انجام دهد. اگر آن انتصاب را انجام دهد کاملا بیدار است و اگر آن انتصاب را انجام ندهددر خواب غفلت است. این هشدارهای کنشگران سیاسی را زیاد جدی نگیرید.»

کانال تلگرامی “اندیشه پویا” در ادامه نوشت: این گفته حسام آلدین آشنا با واکنش غلامحسین کرباسچی همراه شد. کرباسچی در گفت‌وگویی درباره این گفته آشنا گفت: « حسام الدین آشنا دروغ می‌گوید، از ایشان بپرسید اصلا طی 5 سال گذشته من با روحانی دیدار یا صحبتی داشته ام که بخواهم درباره انتصابات اظهار نظر کنم؟ آشنا سعی دارد با دروغ از دولت و روحانی دفاع کند، چراکه من در سالهای گذشته به جز چندین جلسه خصوصی که محدود هم بوده اند، دیداری با روحانی نداشته ام و صحبتی هم با او مطرح نکرده ام. مشاور فرهنگی رئیس جمهور حقوق می‌گیرد که این حرف‌ها را بزند، او در واکنش به نقدهای من به دولت و در دفاع از روحانی می‌خواهد با دروغ کارهای خود را پیش ببرد. آشنا بگوید من کی و کجا و چه کسی را به روحانی پیشنهاد کرده‌‌ام؟ دروغ که عوارض ندارد. آشنا به عنوان شخصی نزدیک به روحانی هیچ عملکرد مثبتی تا کنون نداشته است، این را از وضع فعلی تبلیغات دولت می‌توان دریافت. ما عملکردی از ایشان ندیدیم که آن را خوب یا بد دانیم. به جز واعظی که وزیر بوده و دارای رزومه است و با بقیه افراد نزدیک به روحانی متفاوت است، می‌توان گفت بقیه این افراد، نیروهایی هستند که در حلقه های امنیتی حضور داشته‌اند؛ من بسیاری از اعضای دولت را نمی‌شناسم.»

در واکنش به این پاسخ غلامحسین کرباسچی، حسام‌الدین آشنا نیز متن کوتاهی در کانال تلگرامی‌اش منتشر کرد و نوشت: «جناب آقای غلامحسین کرباسچی، سلام علیکم. 1. من خبر نداده‌ام نظر داده‌ام. 2. گزاره‌ای مشروط را مطرح کرده‌ام که حداکثر می‌توان آن را از جمله «شرطیهای خلاف واقع » تلقی کنید و اطلاق صفت دروغ‌گو به گوینده آن صحیح نیست.»

گفتنی‌است اشاره حسام‌الدین‌اشنا درباره غلامحسین کرباسچی، به نقدی برمی‌گردد که پیشتر کرباسچی در گفت‌وگویی با ماهنامه اندیشه‌پویا (شماره 53) مطرح کرده و گفته بود: «روحانی به خواب سنگینی فرو رفته است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا