خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده اینتر و رم 9 مهر 1401

پخش زنده اینتر و رم 9 مهر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب از ساعت 19:30 در هفته هشتم سری آ به مصاف هم می‌روند.

اینتر پرستاره و قهرمان دو فصل پیش سری آ، امروز و در جدالی حساس میزبان آ اس رم ژوزه مورینیو است. برای تماشای پخش زنده بازی اینتر و رم 9 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 19:30 به وقت ایران از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال اینتر و رم 9 مهر 1401

پخش زنده اینتر و رم 9 مهر 1401

اینتر پرستاره که فصل قبل با بدشانسی جام سری آن را واگذار کرد، در فصل جدید با وجود تقویت در چند پست کلیدی، نتوانسته آنطور که باید و شاید ظاهر شود و به نظر اینزاگی نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

میزبان بازی امروز در جوزپه مئاتزا، در حال حاضر با 12 امتیاز در رده هفتم است و در 5 بازی آخر خود در همه رقابت‌ها دو برد برابر ویکتوریا پلژن و تورینو و 3 شکست برابر بایرن مونیخ، میلان و اودینزه ثبت کرده است.

اوضاع رم 13 امتیازی و رده ششمی هم بهتر نیست و تیم آقای خاص که زمانی با همین اینتر به سروری اروپا رسیده بود، در 5 بازی آخر خود دو برد برابر امپولی و هلسینکی و البته 3 شکست برابر اودینزه، لودوگورتس و آتالانتا ثبت کرده است.

در 5 تقابل آخر دو تیم 4 بار اینتر به پیروزی رسیده و 1 بازی مساوی شده، آخرین برد رم برابر اینتر نیز به فوریه 2017 مربوط است. در مجموع 31 تقابل دو تیم در 10 سال اخیر نیز اینتر با 11 برد در برابر 9 برد رم دست بالا را دارد. برای تماشای پخش زنده بازی اینتر و رم 9 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا