خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گزارش میدانی از وضعیت حوالی دانشگاه تهران در روز شنبه

سرویس سیاسی، انصاف نیوز: پس از چند روز نسبتا آرام، شنبه، نهم مهر ماه و هم‌زمان با اعلام برگزاری کلاس‌های دانشگاه‌ها به‌صورت حضوری، خیابان‌های منتهی به دانشگاه تهران ملتهب بود.

بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگار انصاف نیوز، درهای دانشگاه تهران از نیمه‌ی روز بسته شد و ورود تنها با کارت دانشجویی ممکن بود. جمعی از دانشجویانی هم که به محوطه اصلی راه یافته بودند، به سمت سردر معروف دانشگاه تهران حرکت کرده و به سردادن شعار مشغول شدند.

بیرون از دانشگاه، گاهی دسته‌های کوچکی از معترضان تشکیل و شعارهای معمول این‌روزها و از جمله «زن، زندگی، آزادی» سر داده می‌شد. یگان‌های موتوری پلیس هم با حرکت هماهنگ به سمت کانون‌های جمعیتی سعی در متفرق‌کردن جمعیت داشتند. در چند مورد از گاز اشک‌آور هم استفاده شد.

بیشتر مغازه‌ها و واحدهای صنفی جنوب خیابان انقلاب، حدفاصل میدان انقلاب تا چهارراه ولی‌عصر در مواقعی از بعدازظهر تعطیل بود. بخشی از واحدهای صنفی بالای میدان انقلاب در خیابان کارگر هم از حدود ساعت 13 امروز به همین دلیل مجبور شدند که کرکره‌هایشان را پایین بکشند.

بر اساس مشاهدات خبرنگار انصاف نیوز، اطراف پردیس فنی دانشگاه تهران در خیابان کارگر شمالی، دانشگاه تربیت مدرس در تقاطع گیشا چمران، دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه در تقاطع خالد استامبولی – بهشتی و دانشگاه امیرکبیر در خیابان حافظ، آرام بود.

ترافیک در خیابان ولی‌عصر از سه‌راه جمهوری تا میدان ولی‌عصر، خیابان انقلاب، کارگر شمالی و بلوار کشاورز، نیمه‌سنگین گزارش شده است.


خبرگزاری اصولگرای فارس در گزارشی [لینک] که امروز منتشر کرد به وضعیت داخل دانشگاه پرداخت و آن را مثبت ارزیابی کرد. از گزارش این خبرگزاری این بر میاید که سیاست این جریان هدایت اعتراضات به داخل دانشکاه است. در گزارش خبرگزاری فارس به ضرورت برگزاری نشست‌هایی در دانشگاه برای پرداختن به موضوعات مورد اختلاف تاکید شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. “بر اساس مشاهدات خبرنگار انصاف نیوز، اطراف پردیس فنی دانشگاه تهران در خیابان کارگر شمالی، دانشگاه تربیت مدرس در تقاطع گیشا چمران، دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه در تقاطع خالد استامبولی – بهشتی و دانشگاه امیرکبیر در خیابان حافظ، آرام بود.”، … دروغ شاخدار تحويل مردم ميدي

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا