خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچستر سیتی و منچستر یونایتد 10 مهر 1401

پخش زنده منچستر سیتی و منچستر یونایتد 10 مهر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. این حساس‌ترین بازی هفته نهم لیگ برتر جزیره است.

من سیتی امروز از ساعت 16:30 به وقت ایران در اتحاد میزبان رقیب سنتی و همشهری، منچستریونایتد است. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر سیتی و منچستر یونایتد 10 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال منچستر سیتی و منچستر یونایتد 10 مهر 1401

پخش زنده منچستر سیتی و منچستر یونایتد 10 مهر 1401

من سیتی 17 امتیازی و رده دومی امروز از ساعت 16:30 میزبان من یونایتد 12 امتیازی و رده ششمی است. من سیتی پپ گواردیولا مانند همه سالیان اخیر با ستاگرانی پرشمار وارد رقابت‌ها شده و طبیعتا نتایج بسیار خوبی هم گرفته است. آن‌ها که امروز امید به باخت آرسنال صدرنشین و 18 امتیازی برابر تاتنهام داشتند، با شکست تاتنهام چاره‌ای جز بردن من یونایتد ندارند.

در سوی دیگر میدان اما من یونایتد تن هاخ هرچه در دو هفته اول بد بود، در ادامه احیا شد و چند بازی مهم را پیروز شد و حتی تنها شکست آرسنال این روزها صدرنشین را رقم زد.

هر دو تیم در 5 بازی اخیر خود 4 برد داشته‌اند اما سیتی 1 تساوی و من یو 1 شکست داشته است. در 5 بازی آخر دو تیم اما 3 بار سیتی و 1 بار من یونایتد پیروز شده‌اند. 1 بازی هم به تساوی انجامیده است. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر سیتی و منچستر یونایتد 10 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا