خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده العین و الاتحاد کلبا 10 مهر 1401

پخش زنده العین و الاتحاد کلبا 10 مهر 1401 را در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در یک جدال حساس در هفته چهارم لیگ امارات به مصاف هم می‌روند.

الاتحاد 6 امتیازی به سرمربی‌گری فرهاد مجیدی بعد از شکست هفته اول، در دو هفته بعد دو پیروزی مهم برابر الظفره و الوحده کسب کرد تا حالا با 6 امتیاز شرایط خوبی در جدول داشته باشد. برای تماشای پخش زنده بازی العین و الاتحاد کلبا 10 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 19:30 به وقت ایران از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال العین و الاتحاد کلبا 10 مهر 1401

پخش زنده العین و الاتحاد کلبا 10 مهر 1401

العین در 5 بازی اخیر خود 2 برد، 2 تساوی و 1 شکست داشته و الاتحاد 2 پیروزی، 2 شکست و 1 تساوب ثبت کرده است. نکته مهم درباره تقابل‌های رودروی دو تیم اینکه الاتحاد در 8 بازی پیشین 8 بار باخته و 3 بازی هم مساوی شده تا یک بازنده تمام عیار برابر رقیب پرآوازه خود باشد.

حال باید دید فرهاد مجیدی که پیش از این یقه الوحده دیگر تیم مطرح اماراتی را گرفته می‌تواند به طلسم الاتحاد پایان دهد؟ سرمربی ایرانی که فصل قبل بدون باخت استقلال را قهرمان ایران کرد حالا در لیگ خارجی رویاهای خود را دنبال می‌کند.

برای تماشای پخش زنده بازی العین و الاتحاد کلبا 10 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 19:30 از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

این دیدار با حساب 3 بر صفر به سود العین قدرتمند تیم سابق مجیدی برابر الاتحاد کلبا و شاگردان کنونی مربی ایرانی به پایان رسید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا