خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سه محافظ شخصی نتانیاهو به کرونا مبتلا شدند

بر اساس اعلام رسانه‌های اسرائیلی سه تن از محافظان دفتر نخست وزیر این رژیم در قدس اشغالی به کرونا مبتلا شدند.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های اسرائیلی از جمله کانال رسمی “کان” و روزنامه یدیعوت آحارونوت خبر مذکور را اعلام کردند.

یدیعوت آحارونوت نوشت، تست کرونای اخیر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی منفی بود و نیاز نیست وی به قرنطینه منتقل شود زیرا نگهبانان نزدیک او نبودند و نتانیاهو مستقیما با آنها در ارتباط نبوده است.

به نوشته این روزنامه، یکی از کارکنان منزل روون ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی هم به کرونا مبتلاست و در حال حاضر وزارت بهداشت در حال بررسی موضوع قرنطینه شدن ریولین است.

رسانه‌های عبری زبان شامگاه شنبه تاکید کردند که مشورت‌هایی با وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی انجام گرفته و احتمالا ریولین مورد آزمایش قرار گرفته و قرنطینه شود.

رژیم صهیونیستی طی دو هفته اخیر شاهد افزایش چشمگیر آمار ابتلا به کرونا بوده است. این در حالی است که این رژیم اخیر اقدام به بازگشایی مراکز اقتصادی، گردشگری، آموزشی، رستوران ها و مغازه ها و رفع بسیاری از محدودیت های اعمال شده برای مقابله با کرونا کرده بود.

با این حال احتمال می رود که طی روزهای آینده محدودیت های بیشتری برای مقابله با ویروس کرونا در اراضی اشغالی اعمال شود. منابع پزشکی اسرائیلی نسبت به شیوع موج دوم کرونا به شدت هشدار داده‌اند و احتمالا بسیاری از محدودیت های برداشته شده مجددا برقرار شود.

بنابر اعلام رسمی وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی تا این لحظه ۱۸۹۷۲ نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند که ۳۰۰ نفر از آنان فوت شدند و حال ۳۵ نفر دیگر از مبتلایان نیز خطرناک است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا