خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خرید اینترنتی گلس گوشی موبایل در سایت مبیت با بهترین قیمت و ارسال سریع

رپورتاژ آگهی

اگر از تعمیرکاران تلفن همراه درباره قیمت اجزای یدکی تلفن همراه هوشمند سوال بپرسید، خواهید شنید که صفحه نمایش گوشی همراه گران‌‌ترین بخش موبایل است و اگر به هر دلیلی شکسته شود، باید هزینه سنگینی برای جایگزینی آن بپردازید. از قدیم هم گفته‌‌اند که پیشگیری بهتر از درمان است، پس بهتر است برای محافظت از صفحه نمایش در برابر خطرات قابل پیشگیری، نظیر خش افتادن یا شکستگی‌‌ها محافظت کنید.

البته این روزها، بیشتر تلفن‌‌های هوشمند مجهز به گوریلا گلس برای محافظت از نمایشگر هستند اما هیچ وقت، کار از محکم کاری عیب نمی‌‌کند. در نظر داشته باشید که با خرید گلس گوشی موبایل می‌‌توانید علاوه بر محافظت فیزیکی، از موارد نمایش داده شده روی نمایشگر نیز محافظت کنید و از حریم شخصی خود محافظت کنید. بهتر است قبل از خرید گلس گوشی موبایل در سایت مبیت، با ویژگی‌‌های مختلف گلس‌‌ گوشی آشنا باشید تا بدانید که دقیقا به دنبال چه چیزی هستید.

کدام گلس موبایل بهتر است؟

محافظ صفحه یا همان گلس معمولا بر اساس جنس موادی که برای ساخت آنها استفاده شده است، طبقه‌بندی می‌شوند: محافظ صفحه شیشه‌ای حرارت دیده (تمپرد گلس) و محافظ صفحه پلاستیکی. شاید تفاوت قائل شدن برای این دو نوع گلس، کار سختی باشد، اما هنگامی‌که به آنها دست بزنید، می‌توانید متوجه تفاوت‌هایشان بشوید. اگر برای خرید گلس گوشی موبایل سامسونگ دچار شک شده‌‌اید، باید بدانید که شیشه حرارت دیده (تمپرد گلس) نسبت به محافظ پلاستیکی، در زمینه محافظت از صفحه نمایش، عملکرد بهتری دارد. پس دفعه آینده که قصد خرید گلس گوشی موبایل شیائومی را داشتید، در نظر داشته باشید که باید آن را لمس کنید و مطمئن شوید که جنس محافظ از شیشه حرارت دیده است. اگر هم خرید آنلاین می‌کنید، اطمینان یابید که تصاویر و توضیحات محصول به روشنی بیان کرده باشد که جنس محافظ صفحه از شیشه حرارت دیده است.

تا این جای متوجه شدید که تمپرد گلس بهتر از محافظ پلاستیکی است، اما برای خرید گلس گوشی موبایل در سایت مبیت، باید به یک سری نکات دیگر نیز توجه داشته باشید تا بهترین خرید ممکن را داشته باشید.

کدام تمپرد گلس بهتر است؟

در مبحث خراشیدگی و مقاومت مواد در برابر این خراشیدگی‌‌ها از سختی موس استفاده می‌‌کنند. این این درجه به شما کمک می‌کند تا بدانید که مواد مختلف تا چه اندازه سخت هستند و آیا چنین موادی می‌توانند روی صفحه نمایش گوشی شما خش بیندازند یا نه. برای مثال، الماس و شیشه را در نظر بگیرید. درجه سختی الماس 10 است اما سختی شیشه حدود 5.5 است. اگر یک الماس را روی یک تکه شیشه بکشید، ممکن است شیشه خراب شود اما الماس کاملا سالم باقی خواهد ماند. طبق درجه سختی موس، ناخن انسان درجه سختی 2.5، شیشه پنجره درجه 6، گوریلا گلس درجه 6.5، و کوارتز (ماده اصلی تشکیل دهنده شن) درجه سختی 7 دارد. در نتیجه، بزرگترین دشمن صفحه نمایش گوشی شما، شن خواهد بود که از شیشه هم خشن تر است و حتی محافظ صفحه گوریلا گلس نیز در برابرش حرفی برای گفتن ندارد.

کدام گلس حساسیت تاچ بهتری دارد؟

هرچند تولیدکنندگان سعی دارند تا محافظ صفحه شیشه‌ای حرارت دیده، دقیقا شبیه صفحه نمایش خود گوشی شود، باز هم ممکن است؛ بر نحوه استفاده شما از گوشی تاثیر بگذارد. یکی از مواردی که محافظ صفحه نمایش می‌تواند روی حساسیت تاچ نمایشگر تاثیر منفی بگذارد، ضخامت گلس است. اگر قصد خرید بهترین گلس گوشی موبایل، باید بدانید که هرچه گلس شما ضخیم‌تر باشد، احساس بد بیشتری به شما دست خواهد داد. بعلاوه، این را در نظر بگیرید که ضخامت بیشتر به معنی محافظت بیشتر نیست. پس در هنگام خرید گلس گوشی موبایل در مبیت، توجه بیشتری به ضخامت و نوع گلس داشته باشید.

گلس برای نمایشگر خمیده

برای جذاب‌تر شدن و راحت‌تر بودن گوشی در دست، برخی از تولیدکنندگان تلفن همراه، این روزها، صفحه نمایش موبایل را در خمیده (در گوشه‌ها) می‌سازند. صفحه نمایش خمیده از لحاظ ظاهری زیبا هستند و باید با توجه به آنها، محافظ صفحه نمایش خریداری کنید.

بسته به اینکه خمیدگی صفحه نمایش موبایل شما چگونه است، نیاز به محافظ نمایشی خواهید داشت که در نام آنها حرف D وجود داشته باشد ( برای مثال، محافظ صفحه 2D/2.5D/3D/5D/7D). این بهترین گلس گوشی موبایل، پوشش کامل و قابل اطمینانی برای صفحه نمایش شما ایجاد می‌کند.

اگر یک محافظ معمولی را که لبه‌های تختی دارد روی صفحه نمایش خمیده بچسبانید، نمی‌تواند از نمایشگر شما محافظت کند. چرا که فضاهای بازی وجود دارد (تاثیر هاله‌ای) که باعث گیر افتادن گرد و خام، سنگریزه و.. می‌شود و در نهایت ممکن است، باعث خرابی صفحه نمایش گوشی شما شود.

خرید گلس گوشی موبایل سامسونگ، شفاف یا ضد انعکاس

قبل از خرید گلس گوشی موبایل باید درباره شفاف یا ضد انعکاس بودن محافظ نیز فکر کنید. همانطوری که از نامش پیداست، محافظ صفحه شفاف از لایه‌های نازک و شفاف ساخته شده است. این نوع گلس، بافت نرم و روانی دارند و دیدی کاملا شفاف از نمایشگر گوشی فراهم می‌آورند. بعلاوه، هنگامی‌که این محافظ صفحه را نصب کنید، چندان به چشم نمی‌آید و حدودا نامرئی است.

از سوی دیگر، محافظ صفحه گوشی ضد انعکاس، مات و سیاه رنگ است. این بهترین گلس برای گوشی موبایل از لایه‌های نازک خاصی ساخته شده است که نور شدید و کورکننده‌ای که از سطح موبایل منعکس می‌شود را کاهش می‌دهد. در نتیجه، خستگی چشم را کاهش پیدا می‌کند. چنین محافظ‌هایی مات هستند تا جلوی خط و خش افتادن و لک شدن صفحه نمایش را بگیرند.

اصطلاحات رایج در دنیای گلس

یکی دیگر از مسائلی که هنگام خرید گلس گوشی موبایل در سایت مبیت یا هر سایت دیگری، باید به آن توجه کنید، اصطلاحاتی است که در دنیای دیجیتال و لوازم جانبی موبایل رایج هستند، از جمله: خرید گلس پرایوسی، سختی 9H، خود ترمیمی، محافظت رده نظامی و ضد خردشدگی.

گلس پرایوسی یا حفظ حریم شخصی به آن دسته از تمپرد گلس‌‌ها اطلاق می‌‌شود لایه مخصوصی روی محصولات خود می‌زنند تا کسانی که کنار شما نشسته‌اند، نتوانند انچه روی نمایشگر شماست را ببینند یا بخوانند. برخی از گواهینامه‌ها به افراد می‌گویند که محافظ صفحه به قدری قوی است که با مداد H9 که سخت‌‌ترین مداد موجود است، خراش برنمی‌دارد. این موضوع روی پکیج محصول و دفترچه مشخصات آن نوشته شده است تا افراد بدانند که این گلس تا چه اندازه مقاوم است.

اصطلاح خود ترمیمی بدین معنی است که خط و خش‌های روی محافظ صفحه نمایش باقی نخواهند ماند. فناوری به کار رفته در این گلس به خصوص، خط و خش‌ها را از بین می‌برد. نشکن یا ضد خرد شدن گلس گوشی یعنی اگر موبایل از دست شما افتاد و حتی شکست، اجزای محافظ صفحه نمایش خرد و خاکشیر نمی‌شوند و به اطراف نمی‌پاشند. اصطلاح محافظت نظامی نوعی ترفند تبلیغاتی است. 

مطلب پیشنهادی : بهترین گلس گوشی موبایل (در سال 1401، 2022)

خرید انواع گلس گوشی موبایل از فروشگاه اینترنتی مبیت

خرید گلس گوشی موبایل در سایت مبیت، بسیار آسان و سریع خواهد بود. رویه‌‌های ارسال و بازگشت کالا مبیت باعث شده تا خیال مشتریان از بابت ارسال به موقع و خدمات پس از فروش و بازپس گرفتن کالاهای معیوب، راحت باشد. به عبارت دیگر، اگر پس از خرید گلس گوشی موبایل شیائومی یا هر تلفن همراه هوشمند دیگری، متوجه مشکلی شدید، کافیست تا با همکاران واحد پشتیبانی ما تماس بگیرید یا طبق دستورالعمل مندرج در سایت عمل کنید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا