خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تقدیر و تشکر از خانواده مؤمن، ایران‌دوست و ملت پناه شهید «فخری‌زاده»

حجت الاسلام «احمد حیدری» در یادداشتی ارسالی برای انصاف نیوز نوشت:

بنا بر اخباری که در سایت‌ها منتشر شده، امروز تعدادی کمتر از انگشتان دو دست در لباس پدر شهید هسته‌ای، روحانی ولایی، جوان انقلابی و … با اقدامی خودسرانه، آتش به اختیارانه و قانون شکنانه، تابلوی خیابانی را به زیر کشیدند و آن را به نام «خیابان شهید فخری‌زاده» نامگذاری کردند، که به نام پرافتخار خسرو آواز ایران، استاد شجریان مزیّن شده بود. مردی که در طول عمرش نه برای نام و نان، بلکه فقط برای مردمش خواند،

مردم ایران خود را قدردان و وامدار دانشمندانی می‌داند که در اوج گمنامی، برای تعالی مردم و کشور ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف از جمله در صحنه صنایع نظامی و دفاعی تلاش کردند و شهید بزرگوار و دانشمند والا اندیش، شهید «محسن فخری‌زاده» از بارزترین مصادیق چنین دانشمندان شهیدی است و نامگذاری خیابانی در تهران کمترین قدردانی ما از اوست که شورای شهر تهران به نمایندگی از مردم، در اولین فرصت ممکن انجام داده و خواهد داد و نباید ناآگاهانی خود حق‌پندار، خودسر و قانون شکن در پوشش تجلیل از شهیدان، به تقابل نام مقدس آنان با نام پرافتخار شخصیت های ملی اقدام کنند و صد البته گناهکارتر از این ساده لوحانِ خودحق‌پندارِ قانون شکن، کانون‌های قدرتی هستند که در خفا آنان را سازماندهی کرده و گسیل می‌نمایند و امید که با آنان برخورد مقتضی صورت پذیرد.

خوشبختانه به فاصله چند ساعت بعد از این اقدام موهنانه، خانواده بزرگوار شهید فخری‌زاده با صدور بیانیه‎ای، این اقدام غلط را محکوم کردند و ضمن تجلیل از شخصیت مردمی استاد شجریان و تشکر از اقدامات شورای شهر تهران در تجلیل از شهید فخری زاده، ساحت خود و شهید بزرگوار را از چنین رفتارهای سخیفی مبرّا شمردند و نشان دادند که شهیدان والامقام ایران اسلامی و خانواده‌های گرانقدرشان در بند نان و نام نبوده و با خدا معامله کرده‌اند و به حق سزاوارند که همچنان تاج سر مردم ایران باشند.

ضمن سپاس بیکران از این اقدام خدایی خانوداه شهید فخری زاده، بر خود می‌بالیم که با چنین شهیدانی هم عصر بوده‌ایم و در کنار چنین خانوده‌های شهیدی زندگی می‌کنیم و یقینا رحمات بیکران خداوندی به یمن قداست آن شهیدان و کرامت خانواده‌هایشان، همچنان بر مردم ما خواهد بارید.

خدایا شهیدان عزیز و گرانقدر ما از جمله شهید والامقام فخری زاده را با شهدای کربلا محشور و به خانواده‌هایشان توفیق نورافشاندن بیش از پیش بر جامعه عنایت بگردان تا همچون گذشته محور وحدت و اتحاد ملّی باشند. آمین.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خانواده های شهید تاج سرما هستند چون بهترین عزیزشان را بی منت و خالصانه در راه امنیت , اسایش ,رفاه وتمامیت ارضی کشورتقدیم کردند,
    بخصو ص خانواده شهید فخری زاده که سرپرست خود را فدا کردند.
    بعنوان یک جانباز خواهش می کنم ازاین عزیزان که در دستجات سیاسی که در پی قدرت اند وارد نشده چون این بزرگواران دارای جایگاه بس بلند در نزد مردم هستند وبایدفراجناحی عمل کنند .

  2. مرام و معرفت و انسانیت همه انسانهای با شرف اینگونه است. همه چیز خود را در کنار داشته های دیگر بندگان خوب خدا میخواهند.
    نه مثل تعدادی انگشت شمار که بیشرمانه داشته های خود را در کنار نداشتن و نبودی دیگران میخواهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا