خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انصارالله: شرکت‌های نفتی خارجی عربستان و امارات را ترک کنند

تسنیم به نقل از المسیره نوشت: «یحیی سریع گفت: نیروهای مسلح یمن به شرکت‌های نفتی فعال در عربستان و امارات فرصتی برای خروج می‌دهد، چرا که متجاوزان آمریکایی سعودی به آتش بسی که حق ملت یمن را برای استفاده از ثروت‌های نفتی‌اش بدهد، پایبند نیستند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: نیروهای مسلح ما به یاری خداوند قادر هستند عربستان و امارات را از منابع درآمدی خود در صورت اصرار بر محروم کردن ملت یمن از منابع درآمدی خود محروم کنند.

بیانیه مهم شورای سیاسی عالی یمن: تمام فرودگاه‌ها و بنادر کشورهای متجاوز در تیررس ما هستند/ باید فورا به محاصره یمن و تجاوزات خود پایان دهید

شورای عالی سیاسی یمن در بیانیه‌ای تمدید آتش بس با وجود ادامه محاصره یمن و تجاوزات مستمر عربستان و متحدان و مزدورانش را رد کرد.

در این بیانیه آمده است نیروهای مسلح ما هرگز در برابر متجاوزان در صورت ادامه تجاوزگری و محاصره یمن دست بسته نخواهند بود و فرودگاه‌ها و بنادر و شرکت‌های نفتی وابسته به آنها در تیررس آتش ما خواهند بود.

به شرکت‌های نفتی فعال در کشورهای متجاوز درباره فعالیت خود و نیز به شرکت‌های کشتیرانی درباره حرکت به سمت این کشورها هشدار می‌دهیم.

به مردم یمن اطمینان می‌دهیم که نیروهای مسلح و امنیتی یمن قادر به دفاع و حمایت از آنها و بازپس گیری حقوقشان هستند»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا