خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پیکان و آلومینیوم 14 مهر 1401

پخش زنده پیکان و آلومینیوم 14 مهر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته هشتم لیگ برتر ایران به مصاف هم می‌روند.

پیکان مجتبی حسینی امروز از ساعت 16:00 در هفته هشتم لیگ برتر ایران میزبان آلومینیوم است. برای تماشای پخش زنده بازی پیکان و آلومینیوم 14 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال پیکان و آلومینیوم 14 مهر 1401

پخش زنده پیکان و آلومینیوم 14 مهر 1401

تیم فوتبال پیکان در حال حاضر با هشت امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد. مجتبی حسینی و شاگردانش فصل پرفراز و نشیبی را سپری می کنند. آنها تا پایان هفته هفتم مسابقات لیگ برتر آمار دو پیروزی، دو تساوی و سه شکست را به ثبت رسانده اند و در آخرین بازی خود در لیگ برتر نیز مقابل ذوب آهن با نتیجه 1-0 شکست خوردند. این دومین شکست متوالی تیم حسینی بود و این سرمربی به خوبی می داند برای اینکه متحمل انتقادات زیاد نشود نیاز دارد تا در بازی با آلومینیوم به روند شکست ها پایان دهد.

در سوی مقابل آلومینیوم اراک با سیدمهدی رحمتی قرار دارد. آلومینیوم نیز مثل ذوب آهن هشت امتیازه است و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به پیکان در جایگاه دهم قرار گرفته است. آلومینیوم به نظر هر چه از فصل می گذرد اوضاع بهتری پیدا می کند. آنها در آخرین بازی لیگ برتری خود به مصاف ملوان رفتند و با یک گل پیروز شدند. حالا آنها در بازی پیش رو مقابل یکی از رقبای خود در جدول قرار دارند و قطعا نیازمند کسب پیروزی هستند تا به فرم خوبشان ادامه دهند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا