خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچستر یونایتد و اومانیا نیکوزیا 14 مهر 1401

پخش زنده منچستر یونایتد و اومانیا نیکوزیا 14 مهر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب از ساعت 20:15 به وقت ایران به مصاف هم می‌روند.

اومانیا نیکوزیای قبرس که این روزها کریم انصاریفرد را در اختیار دارد در سومین بازی گروهی خود در لیگ اروپا، امشب از ساعت 20:15 به وقت ایران میزبان منچستریونایتد پرستاره و قدرتمند است. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر یونایتد و اومانیا نیکوزیا 14 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد و اومانیا نیکوزیا 14 مهر 1401

پخش زنده منچستر یونایتد و اومانیا نیکوزیا 14 مهر 1401

منچستر یونایتد تن هاخ گرچه فصل را بد آغاز کرد، به مرور روند امیدوارکننده‌ای به خود گرفت و حالا در جزیره اوضاع نسبتا قابل قبولی دارد. آن‌ها البته لیگ اروپا را هم با شکست ناباورانه برابر سوسیداد در اولترافورد آغاز کردند، اما در بازی دوم شریف مولداوی را شکست دادند تا با 3 امتیاز در رده دوم جای بگیرند.

از سوی دیگر اومانیا که از آن کمتر انتظاری می‌رود هر دو بازی پیشین خود در این رقابت‌ها، مقابل سوسیداد و شریف را باخته تا بدون امتیاز در قعر جدول گروه باشد.

دو تیم پیش از این هیچ تقابل رسمی نداشته‌اند. اومانیا در 5 بازی قبلی خود در تمام رقابت‌ها 3 شکست و 2 پیروزی داشته و من یونایتد دو شکست و سه پیروزی. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر یونایتد و اومانیا نیکوزیا 14 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا