خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده رم و رئال بتیس 14 مهر 1401

پخش زنده رم و رئال بتیس 14 مهر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در هفته سوم لیگ اروپا به مصاف هم می‌روند.

آ اس رم جذاب آقای خاص امشب در هفته سوم دور گروهی لیگ اروپا در استادیوم بزرگ المپیک رم میزبان رئال بتیس، تیم باکیفیت لالیگایی است. برای تماشای پخش زنده بازی رم و رئال بتیس 14 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 22:30 از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال رم و رئال بتیس 14 مهر 1401

پخش زنده رم و رئال بتیس 14 مهر 1401

رم این فصل را با آقای خاص خوب شروع کرده و اگر کمتر بدشانسی بیاورد می‌تواند یکی از تیم‌های موفق این فصل اروپا باشد. تیمی که فصل گذشته با قهرمانی در لیگ کنفرانس بعد از مدت‌ها اولین جام رسمی خود را کسب کرد، این روزها با ستارگانی چون ماتیچ، دیبالا، آبراهام و زانیولو خوش می‌درخشد و حتی در آخرین دیدار خود در سری آ، اینتر اینزاگی را در مئاتزا با نتیجه 2 بر 1 شکست داد. آن‌ها البته در لیگ اروپا کار را با شکست برابر لودوگورتس در بلغارستان آغاز کردند، اما در بازی دوم هلسینکی فنلاند را شکست دادند و حالا در بازی امشب این فرصت را دارند تا صدر را از بتیس بگیرند.

اما بتیس، در یکی دو فصل اخیر با سرمربی شناخته شده و معروف خود یعنی مانوئل پلگرینی اوضاع خوبی داشته. پلگرینی که سابقه هدایت رئال مادرید و من سیتی را در کارنامه دارد، فصل پیش بتیس را قهرمان کوپا دل ری کرد و امسال در لالیگا هم با این تیم عملکرد خوبی داشته است. آن‌ها در هفت هفته گذشته از لالیگا 5 برد و 2 باخت ثبت کرده و با 15 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی هستند. در لیگ اروپا نیز شاگردان پلگرینی در شرایطی به مصاف رم می‌روند که پیش از این هلسینکی و لودوگورتس را شکست داده و با 6 امتیاز صدرنشینند.

برای تماشای پخش زنده بازی رم و رئال بتیس 14 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا