خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آزادی دو روزنامه‌نگار، بازداشت یک روزنامه‌نگار

سیم سلطان بیگی روزنامه نگار شامگاه ۲۱ دی‌ماه هنگام خروج از کشور در فرودگاه امام بازداشت شد. امتداد نوشت: یران جلالی مادر نسیم سلطان بیگی در توییتر با اعلام خبر بازداشت دختر خود در هنگام خروج از کشور نوشت: “دخترم نسیم سلطان‌بیگی شب گذشته هنگام خروج از کشور در فرودگاه بازداشت شد.موبایل او زمانیکه برای تحویل وسایل و دریافت کارت پرواز رفته بود خاموش شد‌ و بعد از چند ساعت بیخبری،در تماسی کوتاه از بازداشت خود و توقیف وسایلش خبر داد.از نهاد بازداشت کننده و محل نگهداری نسیم بی‌اطلاعم.”

همچنین پایگاه خبری انجمن صنفی روزنامه‌نگاران تهران خبر داد: امید طحان بیدهندی و مریم قناد از روزنامه‌نگارانِ بازداشت شده، به قیدِ وثیقه آزاد شدند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. با سلام ، اميدوارم نظرات و پيشنهادات مردم در اوضاع داخلى ايران مؤثر باشد و از انها در تغيير سيستم قضايى كشور استفاده شود يعنى روزى برسد كه بكل سيستم قضايى و قانونها عوض شده باشد تا جايى كه إعدام ، تيرباران و شكنجه بكل از بين برود و هر بازداشتى در نهايت يا با تعهد به ازادى منجر شود و يا در صورت شدت جرم به حبس كه باز ان هم بايد در دادگاه عادلانه توسط وكيل و قانون انجام شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا