خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بزرگ‌ترین ورزشگاه سرپوشیده کشور در تبریز احداث می‌شود

شورای اسلامی شهر با لایحه پیشنهادی شهرداری مبنی بر احداث بزرگترین ورزشگاه سرپوشیده ۱۵ هزار نفری کشور در تبریز موافقت کرد.

پایگاه خبری آذرقلم (آذربایجان شرقی) نوشت: «لایحه پیشنهادی شهرداری مبنی بر احداث بزرگترین ورزشگاه کشور در تبریز با اعتباری بالغ بر ۲۷۵ میلیارد تومان در یکصدو هشتاد و هفتمین جلسه علنی پارلمان شهری به تصویب رسید.

این جلسه که به منظور بررسی ردیف های برنامه و بودجه ای سال آینده و همچنین اجرای پروژه های کلان عمرانی برگزار شد، جزییات لایحه شهرداری تبریز برای ساخت بزرگترین ورزشگاه با ظرفیت ۱۵ هزار نفری نیز مورد بررسی قرار گرفت.

شهردار تبریز در جریان بررسی این لایحه بر اهمیت اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: مطابق با هماهنگی های لازم با وزیر محترم ورزش و جوانان و بر اساس برنامه ریزی های اولیه این ورزشگاه در محل مجموعه یادگار امام (ره) تبریز احداث می شود. یعقوب هوشیار همچنین با بیان اینکه احتمال تغییر محل احداث نیز وجود دارد افزود: پیش بینی های لازم برای تغییر احتمالی محل احداث و انتقال آن به غرب تبریز انجام شده است.

او از آمادگی شهرداری تبریز برای تکمیل طرح مطالعاتی این پروژه طی ۴۵ روز آینده خبر داد و تصریح کرد: قرار است این پروژه در مساحتی بالغ بر ۷ هکتار عملیاتی شود.هوشیار خاطرنشان کرد: در راستای برنامه های راهبردی و عملیاتی خود طی سال جاری احداث ۲۵ سالن ورزشی در نقاط مختلف شهر محقق شد و قرار است مجموعه ورزشی با ظرفیت ۱۵ هزار نفر را در تبریز احداث کنیم.

او اظهار کرد: این پروژه در برنامه و بودجه سال ۱۴۰۳ پیش بینی شده است و با حمایت های مدیریت شهری عملیات عمرانی آن سال آینده آغاز می شود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا