خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علت مرگ نیکا شاکرمی چیست؟ | پاسخ میزان و تسنیم

روایت دو خبرگزاری رسمی

علت مرگ نیکا شاکرمی که از روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی بحث داغ بوده است چیست؟ تنها روایت‌های خبرگزاری‌های رسمی در این باره به نقل از آفتاب نیوز در زیر می‌آید.

در روزهای اخیر، مرگ نیکا شاکرمی، دختر نوجوان در جریان ناآرامی های تهران بازتاب گسترده ای داشته است. در این خصوص روایت های متفاوتی منتشر شده است. حالا سرپرست دادسرای جنایی استان تهران درباره جزییات پرونده نیکا شاکرمی؛ دختری که احتمال ارتباط فوتش مرتبط با ناآرامی‌های اخیر مطرح می‌شود، توضیحاتی ارائه داد.

محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی استان تهران درباره جزییات پرونده نیکا شاکرمی گفت: ساعت ۷:۳۰ روز چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه، ساکنین ساختمانی در چهار راه امیر اکرم متوجه جسد خانم جوانی در حیاط منزل خود می‌شوند که بلافاصله موضوع را به کلانتری منطقه اطلاع می‌دهند. اکیپ‌های تخصصی صحنه به محل اعزام و متوجه می‌شوند این خانم از ساختمان مجاور به حیاط این منزل پرتاب شده است.

براساس گزارش میزان (خبرگزاری قوه قضاییه)، شهریاری با اشاره به این‌که «کوله پشتی این خانم در پشت بام ساختمان مجاور کشف شد»، بیان کرد: جسد بلافاصله به عنوان شخص مجهول الهویه به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرپرست دادسرای جنایی استان تهران بیان کرد: پزشکی قانونی با دستور مقام قضایی کار کالبدشکافی و اخذ نمونه‌های سم شناسی و آسیب شناسی را انجام داد. در آزمایش‌های کالبد شکافی و معاینه جسد، آثار شکستگی‌های متعدد در ناحیه لگن، سر، اندام‌های فوقانی و تحتانی، دست‌ها و پا‌ها و در رفتگی لگن مشاهده شد که نشان می‌دهد فرد از بلندی پرت شده است. طبق استعلام‌های گرفته شده هم مشخص شد فرد به پایین پرتاب شده است.

وی با بیان این‌که «در معاینات پزشکی قانونی آثار گلوله و ساچمه در بدن جسد مشاهده نشده است»، تصریح کرد: همسایگانی که جسد در آن ساختمان کشف شده اعلام کردند که ساعت ۳ بامداد متوجه صدایی شده‌اند، اما متوجه سقوط این خانم نشده‌اند.

سرپرست دادسرای جنایی استان تهران با بیان این‌که «سرانجام هویت جسد با نام نیکا شاکرمی ۱۷ ساله تعیین شد»، گفت: ساختمانی که کوله پشتی این خانم در آن کشف شد مراحل ساخت پایانی را طی می‌کرد و ۲ کارگاه تولید پوشاک در آن فعال است و کارگرانی در ساختمان مشغول کار و نگهبانی بودند.

شهریاری بیان کرد: با بررسی فیلم دوربین‌های محل مشخص شد در بامداد روز حادثه خانم نیکا شاکرمی با کوله پشتی همراه وارد ساختمان می‌شود و زنگی زده نمی‌شود، زیرا ساختمان نیمه کاره بوده و درب با هل دادن باز شده است. بررسی‌ها نشان داده است منزل خاله خانم شاکرمی در کوچه مجاور این ساختمان و ۲ پلاک بالاتر از محل کشف جسد است. هنوز انگیزه ورود این خانم به ساختمان نیمه کاره مشخص نشده است.

سرپرست دادسرای جنایی استان تهران بیان کرد: خانم نیکا شاکرمی روز ۲۹ شهریور ماه (روز قبل از حادثه) به منزل مراجعه نکرده بود و مادرش تماس‌های زیادی با وی گرفته و درخواست کرده که به منزل خودشان یا منزل خاله‌اش مراجعه کند، اما با وجود تماس‌های زیاد خانم نیکا شاکرمی به منزل مراجعه نکرده بود.مادر مرحوم شاکرمی با یکی از دوستان دخترش به نام آیدا تماس می‌گیرد و از او درخواست می‌کند که با دخترش تماس بگیرد و بخواهند به منزل مراجعه کند، اما نیکا شاکرمی قبول نمی‌کند که به منزل بازگردد.

سرپرست دادسرای جنایی تهران با بیان اینکه پدر مرحوم نیکا شاکرمی فوت کرده است، گفت: مادر مرحوم شاکرمی در روز پنجشنبه ۷ مهرماه به اداره آگاهی مراجعه و مفقودی دخترشان را اعلام کرده است. با مراجعه خانواده همان روز جسد شناسایی می‌شود و روز شنبه ۹ مهر ماه جسد به خانواده تحویل داده می‌شود.

وی با بیان این‌که «بررسی‌ها نشان می‌دهد این حادثه با اغتشاشات اخیر ارتباطی ندارد»، گفت: هیچ گونه آثار گلوله در بدن مرحوم کشف نشده است و آثار نشان می‌دهد فوت ناشی از پرت شدگی فرد بوده است.

سرپرست دادسرای جنایی تهران بیان کرد: از تمام کارگر‌های ساختمان تحقیق و بازجویی انجام شده است و حتی افرادی بازداشت شدند.

سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت: خانم نیکا شاکرمی مدرسه نمی‌رفت و در یک کافی شاپ مشغول به کار بود.پرونده در حال بررسی است و در اسرع وقت نتیجه اعلام می‌شود.

گفتنی است که نیکا شاکرمی در جریان تجمعات اخیر تهران فوت شده و رسانه‌های فارسی‌زبان در خارج از کشور، روایت‌های متفاوتی(به نقل از برخی اعضای خانواده وی) در خصوص علت مرگ این دختر نوجوان مطرح کرده‌اند.

پیکر نیکا شاکرمی در یکی از روستاهای استان لرستان به خاک سپرده شد. مراسم وی نیز با تنش‌هایی همراه بوده است.

دستگیری ۸ نفر در رابطه با درگذشت “‌نیکا شاکرمی”

خبرگزاری اصولگرای تسنیم نیز در روایت خود از مرگ این دختر نوجوان نوشته است: “‌نیکا شاکرمی” ساعت ۲۲ شب حادثه (۲۹ شهریور ماه) رو‌به‌روی خانه موردنظر قرار گرفته و پس از زدن زنگ یکی از واحد‌ها لحظه‌ای بعد درب باز شده است و او وارد ساختمان مذکور شده است.

این خبرگزاری افزود: ۳۰ شهریور ماه جاری، کشف پیکر بی‌جان دختر ۱۷ ساله‌ای در حیاط خلوت یک خانه در خیابان لبافی چهارراه امیراکرم در منطقه انقلاب، به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.با اعلام این خبر، بازپرس ویژه قتل دادسرای ناحیه ۲۷ (امور جرائم جنایی)، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی به‌همراه متخصصان پزشکی قانونی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.تیم جنایی پس از حضور در محل حادثه با جسد دختر ۱۷ ساله مجهول‌الهویه مواجه شدند که بر اثر سقوط از پشت‌بام خانه مجاور به حیاط خلوت خانه موردنظر فوت کرده بود.

تحقیقات ابتدایی نشان داد کوله‌پشتی و گوشی موبایل متوفی، روی سکوی پشت‌بام خانه چهارطبقه مجاور قرار دارد که در ادامه با اقدامات دایره تشخیص هویت پلیس آگاهی و با توجه به اعلام فقدانی خانواده متوفی به پلیس آگاهی، مشخص شد که نام دختر فوت‌شده “نیکا شاکرمی” است.

تیم جنایی که در جریان تحقیقات متوجه دوربین‌های مداربسته خیابان لبافی شده بودند به بازبینی آن پرداخته لحظه به لحظه تردد این دختر جوان را مشاهده کردند که در ادامه مشخص شد متوفی ساعت ۲۲ شب حادثه (۲۹ شهریور ماه) رو‌به‌روی خانه موردنظر قرار گرفته و پس از زدن زنگ یکی از واحدها، لحظه‌ای بعد درب باز شده و او وارد ساختمان مذکور شده است.

در ادامه مشخص شد ۸ نفر به‌عنوان کارگر داخل این ساختمان که کاربری تجاری (تولیدی پوشاک) و مسکونی دارد، حضور داشتند و در پارکینگ در حال استراحت بودند که این ۸ مرد در تحقیقات ابتدایی عنوان کردند از طریق همسایه‌ها و حضور مأموران پلیس از این حادثه مطلع شدند و دختر جوان را مشاهده نکرده‌اند.

بازپرس جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم، به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستور داد این ۸ مرد را دستگیر کنند و دوربین‌های دیگر واقع در اطراف محل حادثه را مورد بازبینی قرار دهند.

تسنیم خود نوشته است: در روز‌های گذشته برخی جریانات رسانه‌ای خارجی سعی بر انتساب فوت “نیکا شاکرمی” به مأموران نیروی انتظامی و امنیتی داشتند. هنوز گمانه‌زنی‌ها پیرامون اینکه نیکا شاکرمی در جریان حادثه سقوط از ارتفاع فوت کرده یا توسط جریانی به‌عمد کشته شده است، در فضای رسانه‌ای ادامه دارد.

تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط بازپرس جنایی و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی همچنان ادامه دارد و متخصصان پزشکی قانونی هنوز گزارش نهایی خود در خصوص این حادثه را به مراجع قضایی اعلام نکرده‌اند.

در راستای کشته‌سازی و تحریک قومیتی!

تنسیم در مطلب دیگری نوشته بود: یکی از موضوعاتی که به صورت برجسته در روز‌های گذشته در کانون توجهات قرار گرفته درگذشت مشکوک «نیکا شاکرمی» دختر ۱۷ ساله لرستانی ساکن تهران است. دختری که براساس اعلام خانواده، به‌طور مشکوکی ناپدید شد و پیکر بی‌جان او چند روز بعد در نقطه‌ای از تهران پیدا شد. قومیت این مرحومه، دستاویز برخی رسانه‌های خارجی از زمان رخ‌دادن این حادثه شد تا بعد از تحریک قومیت‌های کرد و بلوچ این بار تنش‌هایی در استان لرستان ایجاد کنند. خبرگزاری تسنیم جهت روشن‌تر شدن پاره‌ای موضوعات با «سعید خیراللهی» دایی مادر مرحوم نیکا شاکرمی گفت‌وگویی داشته که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

خیراللهی با بیان اینکه نیکا ۱۷ سال داشت و فرزند دوم خانواده بود، گفت: او علاقه زیادی به رشته نقاشی داشت و به همین دلیل پس از فوت پدرش همراه مادرش در استان تهران ساکن شدند.

دایی مادر مرحوم نیکا شاکرمی در شرح ماجرای روی‌داده برای نیکا با بیان اینکه این موضوع خیلی مشکوک است، افزود: دختری ۱۶ ساله به هر دلیلی حالا شاید احساساتی شده، در صحنه‌های تظاهرات یا اغتشاشات حضور پیدا می‌کند، بعد از مدتی جسدش در حالی که به شکل فجیعی کشته شده، پیدا می‌شود و در این حد که جمجمه و صورت او متلاشی شده بود. این موضوع مشکوک است، چون به هر حال یک نیروی امنیتی یا نظامی بعید است این انگیزه را داشته باشد که یک بچه ۱۶ ساله را بخواهد بکشد. به چند دلیل، یکی اینکه به هر حال آن نیروی امنیتی اعتقادات دینی دارد که مانع آن است و اصلاً مجوز قانونی و شرعی این کار را با یک بچه کم سن و سال هم ندارد. به‌لحاظ اخلاقی هم یک نیروی امنیتی خودش خانواده و بچه دارد و هیچ‌وقت وجدانش اجازه نمی‌دهد که یک نوجوان ۱۶ ساله را بگیرد و به این شکل فجیع به قتل برساند. جمجمه این بچه خرد شده است.

خیراللهی با بیان اینکه یک بچه‌ای که در تظاهرات شرکت کرده، به هر حال جزو معاندین یا محارب به حساب نمی‌آید که انگیزه جدی‌ای برای حذف او بین نیرو‌های امنیتی وجود داشته باشد، افزود: نوجوانی که تحت تأثیر احساس، فضای مجازی یا جوّ خیابان و چیز‌هایی که دیده ممکن است در محلی حضور داشته باشد، اما به هر حال دستگاه نظامی و امنیتی این‌قدر درک و فهم دارد که بداند هر کشته برای این نظام هزینه دارد. پس بعید است خودش دست به چنین اقدامی بزند.

وی با بیان اینکه نظر شخصی بنده این است که سیستم‌هایی که به‌دنبال آشوب در کشورند این نوجوان را در فضای مجازی شناسایی کرده و از پروژه کشته‌سازی و تحریک قومیتی استفاده کرده‌اند، اظهار داشت: مرگ وی و برخی کشته‌شدگان اغتشاشات اخیر باید توسط اطلاعات و مراجع امنیتی به‌صورت ویژه پایش و بررسی شود چرا که وقتی به ابعاد قضیه نگاه می‌کنیم، مشکوک به نظر می‌رسد.

دایی مادر مرحوم نیکا شاکرمی با بیان اینکه دشمنان در مرگ مهسا امینی هم از پروژه تحریک قومیتی برای کرد‌ها بهره بردند، ادامه داد: آشوبگران وقتی دیدند مردم لرستان در اغتشاشات اخیر شرکت نکردند و در لرستان خبر چندانی نیست از این پروژه‌ها ساختند. من معتقدم یک دختری را هدفمند انتخاب کردند و بردند و کشته‌سازی کردند و بعد هم گفتند که از قوم شما دختری کشته شده، علی کریمی پیام بدهد و دیگرانی پیام بدهند که چه بشود؟ لرستان هم شلوغ شود چرا، چون مردم لر مردمان شجاعی هستند و دسترسی به اسلحه دارند و به قول معروف یک وضعیت نابسامان امنیتی در اینجا درست کنند.

خیراللهی با تأکید بر اینکه ما معتقدیم عده‌ای به دنبال بهره‌برداری از ماجرا هستند، گفت: بنابراین به‌عنوان اقوام “نیکا شاکرمی” انتظار داریم دستگاه‌های اطلاعاتی ورود کنند؛ تلفن همراه نیکا را به خوبی چک کنند؛ صفحه او در فضای مجازی را چک کنند. آخرین پیام‌ها و تماس‌های او بررسی شود تا به هر شکل مشخص شود که با چه کسانی ارتباط داشته و چه کسانی در تحریک این نوجوان نقش داشتند و با او مرتبط بودند.

وی در واکنش به برخی اظهارات “آتش شاکرمی”(گویا بازداشت شده) خاله نیکا گفت: ایشان فرد سیاسی نیست و اینکه برخی از عنوان لیدر برای وی استفاده کرده‌اند به نظرم صحیح نیست. اما به نظر من خاله “نیکا” هم آن‌گونه که پیداست از طرف افرادی که مثلاً خود را وکیل سیاسی معرفی می‌کنند، یا حتی از طریق نشر برخی شایعات یا تماس‌های مشکوکی که صورت گرفته، تحریک شده و به سمت این موضع‌گیری‌ها هدایت شده است.

دایی مادر مرحوم نیکا شاکرمی درباره علت دفن مرحومه شاکرمی در روستای حیات‌الغیب بخش ویسیان خاطرنشان کرد: ما در ابتدا در این باره با دو نظر در فامیل مواجه بودیم، فامیل پدر مرحوم نیکا بر خاکسپاری او در جوار پدرش تأکید داشتند، ما هم به عنوان دایی‌های مادرش با این موضوع موافق بودیم. اما تنها شخص مادرش در ابتدا مخالف بود که بعد از صحبت‌هایی که کردیم، با توجه به فراخوان‌هایی که شده بود و احتمال می‌دادیم برخی بخواهند در مراسم شلوغی کنند و جان مردم دیگری به خطر بیافتد، یعنی همان جریانی که می‌تواند قاتل نیکا باشد در تهران، ممکن است بیاید و در این مراسم هم اغتشاشی را ایجاد کند و حتی باز هم کشته‌سازی کند، تصمیم بر خاکسپاری او در روستای پدری با حضور اقوام درجه یک گرفتیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. و البته خیلی باید خوش خیال باشی که از این خبرگزاری ها گزارش دیگری توقع داشته باشید!!زهرا کاظمی ، مهسا امینی بعلاوه … سند معتبری بر حقانیت این خبرگزاری ها ست !!؟؟

    108
    40
    1. مغز شما رو اخبار شبکه های کثافت پر کرده …این شبکه ها خوب برای افکار عمومی پوچ امثال شما برنامه ریختن و میدونن که مردم ما درگیر جو هستن ک اصلا سواد رسانه ای ندارن ..‌یکم به مغزت فشاری بیاری میفهمی که کشتن یه بچه ۱۶ ساله به ضرر یک نظام تموم میشه و هیچ نظامی با کمترین هوش سیاسی دست به چنین کاری نمیزنه
      کی میخاین بفهمین که همین شبکه هایی که منبع موثق اطلاعاتی شما بچه های مردم رو تشویق به آشوب کردن و به سمت مرگ هدایت کردن

      99
      79
      1. با هیچ قسمتش کاری ندارم ، جز اینکه این چرا باید ساعت ۱۰ شب میرفت اونجا؟‌چرا گوشی تلفن دستش بود وقتی رسید به اون خونه ؟ اون خونه رو نمی‌شناخت! اومد رد شه بره ولی وقتی با گوشی حرف زد بالارو نگاه کرد رفت داخل ! اینا عجیب نیست ؟

        29
        10
    2. بلاخره یکدوم از خبرگزاری هارو قبول داشته باشی یا
      خودت قدرت تحقیق داشته باشی که نداری
      شما در حدی نیستی که بخوای درستی یا غلط بودن یک خبر رو از خبر گزاری معتبر سنجش کنی
      میتونی خودت مقایسه کنی ولی نمیتونی نقد وارد کنی تا وقتی مدرک درست و حسابی داشته باشی و بخوای جو رو متشنج
      کنی با حق

      18
      21
    3. لابد هرچی منو تو میگه درسته خیلی خوش خیالی اگه فکر کردی منو تو بی بی سی و اینترنشنال راست میگن

      34
      23
    4. با توجه به اتفاقی که که همین دوروز اخیر برای پسر خودم افتاد باید بگم که هیچ چیزی … بعید نیست ، … واقعا تا خودت درد نکشی دردکشیده رو درک نمیکنی!!!!

      48
      5
  2. اول یه دارودسته کومله ومجاهدین دلغک بدونن با نظرات و بیانیه های دروغ و شارلاتان بازیاشون که الان چش واسشون نمونده از بس پشت سیستم چوب زدن به چشم بدونن مگه ما مرده باشیم شما تروریست های دس به گردن صدام گذشته و امریکای حال بتونین ما رو گول بزنین با چرندیاتتون .این خانم ۲۹ شهریور شبش طبق اون فیلم و اقرار خاله جون دنبال فالورش ، رفته تو اون خونه فرداش یعنی ۳۰ شهریور جنازش و کولا و گوشیش که عکسشون تو گوشی مدیر ساختمون بود و حضور ۱۱۰ و دایره جنایی معلوم شد این ۷ ۸ روز طول کشیده هویتش معلوم شه ، حالا BBC بنظرم بیاد من کمکش کنم و یه سناریو براش تعریف کنم اونم اینکه بگه مامورین امنیت این خانم رو با هلکوپتر موتور خاموش از هوا اوردن انداختن تو حیاط اون خونه این محشره حداقل از اون اضهار نظرات قبلی بهتره . درود بر قوم همیشه سربلند لر قوم وطن پرس زنده باد ایران سربلند مرگ بر مجهول والحویه های وطن فروش

    107
    83
    1. الان تو خواهرزادت بمیره از مرگش برای فالوور استفاده میکنی؟؟؟ عجبببببب!!!!!

      34
      4
      1. دردنیای امروز مردم برای پول همه کار میکنن .خواهر زاده وبرادر زاده نمی شناسه .سم فضای مجازی قاتل خاموش نوجوانانه.. بفهمید!!!!!

        11
        18
  3. اینجوری باشه فردا دعوای مستاجر و صابخونه و زن شوهر رو هم می ندازن گردن اغتشاشات…. الان بهترین فرصت برای خرده حسابه… بکشش بنداز گردن نیروهای امنیتی بی.بی.سی هم براس رپرتاژ میره

    106
    50
  4. چقدر هم روشنگرند این گزارشها! چقدر هم مردم به این ناقلین اخبار و دستگاه های بد عمل بدگفتار اطمینان دارند! باشد شما راست میگویید و مردم ایران یا فریب خورده هستند و یا طرفدار حکومت و هیچ مخالفی در جمعیت 80 و چند میلیونی نیست! همه چیز هم اروم است و ما چقدر خوشحالیم!

    109
    38
    1. همه چی آروم بود تا اینکه شما …. . اینقدر توهم توطئه دارید که هر کی به هر دلیلی کشته بشه میندازید گردن حکومت

      33
      34
  5. به تناقض گزارش دادستانی و تسنیم دقت کنید
    بررسی فیلم دوربین‌های محل مشخص شد نیکا شاکرمی با کوله پشتی همراه وارد ساختمان می‌شود و زنگی زده نمی‌شود، زیرا ساختمان نیمه کاره بوده و درب با هل دادن باز شده است.
    گزارش تسنیم :

    “‌نیکا شاکرمی” ساعت ۲۲ شب حادثه (۲۹ شهریور ماه) رو‌به‌روی خانه موردنظر قرار گرفته و پس از زدن زنگ یکی از واحد‌ها لحظه‌ای بعد درب باز شده است و او وارد ساختمان مذکور شده است.

    132
    19
  6. اینم سزای دختر … که قرار ملاقات با سرویس های جاسوسی می گذارد و اون ها هم این مهره سوخته را حذف می کنند خخخخخخخخخ مرگ بر ضد انقلاب …

    73
    175
  7. پستی و حقارت از بالا تا پایین این گزارش می باره. نگاه کنید چطور داره سعی می کنه هویت این دختر رو لکه دار کنه که چون پدر نداشته و مدرسه نمی رفته ( که این رو نمی دونم راست یا دروغ بافته) سعی می کنه اون رو دختر بی آبرو کنه.

    135
    35
    1. این ذهنیت شماست
      شماهایی که برا مهسا یقه جر دادین وبعدش گفتین مهسا بهانه است به درک که مرده اصل نظام نشانه است
      به هرحال شما از فولادی برهنه شیر خوردین

      43
      59
    2. آخه بنده خدا
      حکومت نیکا رو میکشه که چی دستگیرش بشه؟
      مگه غیر از اینه که کشتن امثال نیکا، هزینه گزاف را بر حکومت تحمیل خواهد کرد؟

      18
      26
  8. اونقدر باید جهالتمون زیاد باشه که باور کنیم شبکه های معناد راست میگین هیچ نیروی نظامی این کارو نمیکنه

    49
    27
  9. شرمتون باد با اینهمه دروغی که می گید حتی تو داستان سرایی هم مهارت ندارید چه برسه به اداره ی کشور
    تو‌همه چی ناکارامدید. … بترسید از روزی که پرده ها فرو‌افتد بترسید و بترسید از روز جزا

    90
    20
    1. شما هم که توی توهم زندگی میکنی ! ……. اخه حداقل کمی فکر کنیم چرا باید حکومت یک دختر 16 ساله رو بکشته؟؟ واقعا از این بی منطق تر نمیشد!

      4
      9
  10. به نظرم از فردا هر دختر پسر جوانی که به طرز مشکوک بمیرند رو بگند حکومت کشته
    از آب گل آلود میخواند ماهی بگیرند . دیگه دوربینها داره نشون میده این مرحومه رفته داخل این خونه و هر اتفاقی افتاده اونجا افتاده.اول گفتند جای دیگه کشتنش بعد اوردنش اینجا که وقتی دوربینها رو چک کردند معلوم شد با پای خودش اومده ربطی به اغتشاشات نداره باید ببینند توی اون خونه چه اتفاقی امان از جهل و نادانی این مردم ناسپاس

    65
    43
  11. اون دوربین و ورودش به خونه خب درست فرداش هم جسد کشف میشه ولی یه مادر هفت روز بعد اعلام مفقودی میکنه؟؟ این مشکوک نیست تو گزارش ها ؟؟ یه روز بچه نیاد خونه مادر اعلام مفقودی میکنه چرا اینقدر دیر؟؟؟؟
    آیا گزارش هاتون اقناع کننده ست ؟؟

    57
    13
    1. سلام .وقتتون بخیر مثل اینکه نیکا با مادرش زندگی نمی‌کرده ایشون ازدواج مجدد داشتن یعنی مادرش. و نیکا در تهران و در خانه خاله اش بوده.

      14
      4
    2. این ۸ روز تو پزشک قانونی بود و مجهول الهویه؟!!!!
      شما که با یه نقطه زنی ساده از موبایل و سیم کارت طرف جدآباد طرفو شناسایی میکنین؟خودتون هم که میگین موبایل همراش بوده!
      کل گزارشم که تناقضه در ساعت و نحوه ورودش
      بعد چرا فقط یه لحظه فیلم پخش کردین شما که میگید دوربین به دروبین دنبالش کردین.خب اون ضد انقلابی که تو اون ساختمان آمدن رو هم نشون بدید

      30
      4
  12. با این حرفا دارن تمام زحمت ها بی خوابی هایی که پدران ما برای این ملت کشیدن رو بی ارزش می کنند قلبی که پدرم داشت بع انداز یک دنیا مهربان بود تمام گناه های این مملک گردن نظامی بیچاره نندازید من تمام شب روزای خوب زندگیم بدون پدرم برای آرامش این مردم نمک نشناس گذروندم …
    کاش از آب گل آلود ماهی نمی گرفتیم

    26
    20
  13. من به عنوان ایرانی اتفاقا معترض, این گزارش رو خیلی بیشتر از گزارشهایی که پولش از دربار سعودی و انگلیس میاد باور دارم. کدوم انگلیس؟ همون که مصدق رو کشید پایین، کدوم سعودی همونکه کلی ایرانی تو منا کشت و وهابیتو پرورش میده تا ایرانی بیشتر بکشه. کسی که به گزارش ایران اینترنشنال سعودی و بی‌بی‌سی،فارسی انگلیس بیشتر از اینا اطمینان داره باید بره دکتر!

    23
    15
  14. گمی دقت کردن و بررسی توسط اطلاعات در باره فرقه های رمز و رازدار جدید و قدیم بدنیست چون اطراف ان روستا تعدادی از خانواده های عضو ان فرقه ها از قبل انقلاب ساکنن

    3
    5
  15. خانواده هایی که همچین بچه هایی تحویل جامعه میدن تاسف خورد بچه بجای اینکه به درس و مشقش برسه افتاده ولگردی محافظان امنیت حق دارن از جون امسال اینا نگذرن الکی امنیت کشور رو بهم زدن فک افکار غربی ها تو مخ بی مخشون جا گرفته برای امنیت و آرامش کشور جان اینجور آدما بی ارزش اهمیتی نداره حتی اگه بچه منم باشه مرگ حقشه

    8
    72
  16. فتنه خیلی سنگینی رو کشور داره پشت سر می گذاره خواهش می کنم در اظهار نظرها دقت کنید خدای نکرده اگه امنیت بهم بریزه هیچ کس سودی نمی بره و جز خسران برای ما نمی مونه ولی این فتنه هم با هوشیاری مردم رد می شه و روسیاهی برای دشمنان می مونه

    20
    6
  17. از مادر نیکا به عنوان یک مادر مسئول چند سوال دارم ؟
    اول این که چرا نیکا به مدرسه نمی رفت و در کافه کار می کرد ؟
    دوم این که چرا نیکا یک سیگاری حرفه ای بود ؟
    سوم این که چرا ۶ روز بعد مفقود شدن نیکا شما و خاله اش تازه نگرانش شدید و تصمیم گرفتید که به کلانتری اطلاع بدید ؟

    33
    14
  18. اگه شعور داشته باشین میفهمین همش فیلمه هیچ کدوم ربطی ب دولت اغتشاش نداره. همش بازیه برای خراب کردن دولت. همین دولتی مخالفشین قدرتی داره ک آمریکا جرات حمله نداره میخواد با جنگ داخلی نابود کنه

    12
    18
  19. توضیحات مادر نیکا و خاله نیکا و رئیس پلیس تهران و خبر گزاری تسنیم با هم مطابقت نداره …

    14
    1
  20. شرم بر شما. شما توی زندگی ایشون بودید که اینگونه بهش تهمت میزنین؟ خود شما از عالم بدتری ایشون با ۱۶ سال سن کار کرده ای کاش بجای این طفل ها شمارو نیست کنن همه ی مشکلات ما برای افکار پوسیده ی شماست. ننگ برشما

    30
    2
  21. آخرش مشخص شد چی شده ؟ یعنی نتونستن سیم کارتشو پیگیری کنند و بفهمن با کی صحبت کرده و چی گفته؟

    9
    1
  22. مهسا ،نیکا، حدیث، سارینا، ارمیتا، کیان، نوید….
    بازم بگم؟ چجوری یکهو این همه جوون باید بمیرن و همشونم معترض بودن؟ یک نفر آدمی که معترض نبوده مُرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا