خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یکی از بزرگترین خیانت‌های اینترنشنال و بی‌بی‌سی | اکبر اعلمی

اکبر اعلمی در کانال تلگرامی خود نوشت:

اکبر اعلمی
اکبر اعلمی

شبکه‌های ماهواره‌ای خارج از کشور با اطلاع‌رسانی‌های کاملا گزینشی و جهت‌دار، گرچه کم و بیش خلاء رسانه‌های آزاد در داخل کشور را مطابق با منویات حامیان مالی خود پر می‌کنند اما یکی از بزرگترین ظلم‌ها و خیانت‌هایی که امثال ایران اینترنشنال (سعودی‌ها) و منو‌تو و بی‌بی‌سی (بریتانیایی) در ارتباط با جنبش اعتراضی اخیر مرتکب می‌شوند، بجز برجسته کردن گاه و بیگاه همجنس‌گرایی، دو قطبی کردن جامعه به باحجاب و بی‌حجاب و تقلیل مطالبات مردم به بی‌حجابی و حتی برهنگی و بی‌عفتی و همچنین برجسته کردن حساب‌شده شده سلبریتی‌ها و آلترناتیوسازی از بقایای خاندانی است که محمدرضا پهلوی بزرگ این خاندان، پس از رسیدن جامعه به نقطه انفجار، خود در نطق محرم سال ۵۷ به ظلم، فشار، اختناق، اتحاد نامقدس فساد مالی و سیاسی، نبود آزادی‌های سیاسی و انتخابات آزاد، عدم حاکمیت اراده ملی در رژیمش اقرار کرده بود.

همین امر باعث در حاشیه و غریب ماندن مطالبات واقعی و ایجاد بی‌تفاوتی و احساس بیگانگی و چه بسا انزجار بخش بزرگی از مردم ایران مانند متدینین و طیف سنتی جامعه نسبت به محورهای مورد ترویج این شبکه‌ها می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. کل داستان همینه جناب اعلمی…. گل سرسبد خواسته اصلح طلبان آزادی به سبک غربه…. هیچوقت اصلاح طلبا شعار اقتصادی نداشتن..قراره اینها لخت شن.. بعدا آمریکا و فرانسه بیان با برجام ما رو توسعه اقتصادی بدن…

    16
    34
    1. تو و امثال تو جناب نادر، کاری ندارید بجز توهین و توهین و توهین به مردم ایران!!اولا ارشاد و امر بعمروف و نهی از منکر را به تارموی زنان تقلیل و تنزیل داده اید و درخواست مردم را بعد از آزادی و اختیار در انتخاب نوع پوشش، لخت تصور کردن آنها میدانید! شرمتان باد با این مغزهای زنگ زده تان، ثانیا اگر ذره ای نهج البلاغه را مطالعه کرده باشی که نکرده ای، متوجه خواهی شد که بسیاری از موارد و مصادیق امر بمعروف و نهی از منکر عمدتا میبایست توسط مردم و برای اعمال و رفتار حاکمیت صورت بگیرد (فرمان حضرت امیر به مالک اشتر) که البته شماها را چه به فرمانهای آن جان جانان و امیرمومنان که فقط نامش را به سواستفاده مصادره میکنید، و ثالثا…

      36
      10
      1. امر بمعروف و نهی از منکر هم وظیفه مردم و هم حکومت است. خود حضرت امیر در مواقعی که فراغت داشت، به بازار میرفت و به فروشندگان تذکر می داد مبادا کم فروشی کنند، مبادا غش در معامله صورت بگیرد. به فروشندگانی که کالاهای شان را بیش از آن‌چه بودند، می نمایاندند، تذکر می داد و از این کار منع می کرد.
        مردم را هم از برخی ظلم ها که در حق زیر دستان انجام می دادند، منع می کرد.

      2. احسنت
        حرف دل مومنین واقعی را زدید
        حضرت علی علیه السلام کجا و اینها کجا!
        بیشتر شبیه رفتار بنی عباس هست

  2. سلام‌۱چرا‌امثال‌این‌شبکه‌ها‌در
    کشورهای‌غربی‌ویا‌حتی‌‌برعلیه‌
    پاکستان‌وترکیه‌وعراق‌اینهمه‌
    مخاطب‌نمیتوانند‌جذب‌کنند‌‌در‌دورانقلاب‌جمله‌معروف‌شریف‌امامی‌‌
    که‌گفت‌اگر‌مانگیم‌بی‌بی‌سی‌میگه
    حالا‌هم‌دامنگیر‌کشور‌شده‌۲به‌نظر
    من‌آنها‌مطالعه‌شده‌موارد‌را‌‌‌تجزیه
    وتحلیل‌میکنند‌وبه‌جهت‌اهداف‌مد
    نظرخود‌میروند‌ومخاطبین‌‌با‌
    سلایق‌مختلف‌آنها‌دنبال‌تکمیل‌
    اطلاعات‌مورد‌علاقه‌خود‌از‌این‌
    شبکه‌ها‌هستند‌‌واین‌شبکه‌ها‌دنبال
    کاشتن‌بذر‌هستندکه‌بقول‌امام
    خمینی.ره.امریکا‌برای‌بیست‌سال
    آینده‌مانقشه‌میکشد۳‌نفوذ‌افکار
    پان‌فارسی‌دراطاقهای‌فکر‌کشور
    وعدم‌اجرای‌برخی‌اصول‌قانون‌
    اساسی‌مانند‌اصل‌۱۵‌وعدم‌تقسیم
    تجمیع‌بیت‌المال‌‌وعدم‌تناسب‌
    سرمایه‌گذاری‌دولتی‌ونهادی‌و….
    مطابق‌جمعیت‌مناطق‌کشور‌وعدم
    شفافیت‌مالی‌عوارض‌کنونی‌رابه
    کشور‌تحمیل‌کردهومگسهای‌بی‌بی
    سی و….غیره‌روی‌زخم‌مینشینند

    9
    11
  3. اکبر جان یک سوزن به خود و یک جوالدوز به دیگران!ایران اینترنشنال و بی بی سی و من و تو شبکه های آزاد و یا دولتی وابسته به بودجه خارجی ها هستند که با بودجه های صاحبان آن ها تامین می شود و استفاده از لفظ خیانت که وابستگی ملی به ایران ندارند صحیح نیست! بهتر است شما این سوال را مطرح کنی که چرا روزنامه ها و جراید و این همه شبکه خبری داخلی که مستقیما از طریق بیت المال ارتزاق می شوند خفه خون گرفته و صرفا بوق … هستند و جز خیانت به ملت حتی صدای مردم بی پناه را هم منعکس نمی کنند!صدا و سیما که من بهش میگم کریه المنظر انکر الاصوات که عملا رکن اصلی سرکوب است!

    31
    11
    1. دقيقا٬ صد و سيما با سکوت معنا دار و جهت گيرى يک طرفه هميشه مردم را به طرف رسانه هاى خارجى سوق داده. خوب٬ مى پرسيد چرا صدا و سيما به وظايف خود عمل نمى کنه پاسخ اين است که براش ديکته مى کنند که چکار کند.

      19
      5
  4. کاری با رضا پهلوی ندارم به دلایل مختلف اما رضا شاه و محمدرضا شاه ایرانی که قاجار نابودش کرده بود رو ساختن اما توده مردم نفهمیدن. محمدرضا شاه انقلاب سفید رو انجام داد و خان و خان زادگی بر افتاد که همونا بعد علیهش انقلاب کردند. رضا شاه هم دانشگاه ساخت که تو همون دانشگاه مجسمه اش رو کشیدن پایین که به این بدیختی دچار شدیم

    33
    18
  5. احسنت واقعا همین‌طوره که آقای اعلمی نوشته. مگه میشه با لجن‌هایی مثل ایران اینترنشنال، بی‌بی‌سی و من و تو که با پول بیگانگان اداره می‌شه و اهداف آنها را تعقیب می‌کنه، به جامعه مطلوب و مورد نظر ایرانیان رسید. بنظر من قبل از اینها بزرگترین ظلم و خیانت را صدا و سیما می‌کنه که باتبدیل این رسانه به رسانه میلی و تریبون یک گروه معدود، مردم را به سمت رسانه‌های خارجی سوق داده است. مثلا اگر صدای اعتراضی اعلمی‌ها در داخل شنیده بشه غیرممکنه که مردم به مزخرفات رسانه‌های فوق جلب شوند.

    18
    6
  6. سلام- آن دست از کمبودها را آنها میگویند ، بقیه کمبودها را هم تو بگو که اوضاع خبررسانی بالانس بشود. ( آقای دکتر ! )

    6
    3
    1. خودتو اذیت نکن، برو تو کانال ایشون در تلگرام تا متوجه خبررسانی‌های جسورانه آقای اعلمی بشی

      5
      1
    1. صدا و سیما از مالیات مردم ارتزاق میکنه جیره خور ملته بعد تریبونش در خدمت حکومت

      3
      1
  7. موافقم. خیلی ها هم از مردم و هم از خبر گزاری ها و غیره، یک سال، کاری به مشکلات حقیقی کار و زندگی مردم ندارند الان فکر کرده اند که وقت اصلاح آنی جامعه ای است که دو نفر ش در رسیدن به تفاهم با مشکل مواجه اند! این یعنی هرج و مرج و نا امنی. تنها راه این مملکت، حل مشکلات از طریق مطالبه گری توسط مردم به صورت پیوسته و اهمیت دادن به نظر دیگران و جمع، ( در اجتماعات کوچک اطراف خودمان ) است و لا غیر.

    2
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا