خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امثال نیکا شاکرمی چه خطری برای نظام دارند؟

خبرگزاری اصولگرای فارس در متنی با عنوان «چند دقیقه تفکر درباره پروژه نیکا شاکرمی» نوشت:

«ضدانقلاب برای تداوم اغتشاشات نیاز به خون تازه و بهانه جدید دارد و لذاست که در این مرحله از زمان روی نیکا شاکرمی مانور می دهد.

پرسش اینجاست که براستی چرا نظام باید یک دختر 16 ساله را آن طور که ضدانقلاب ادعا می کند مورد شکنجه قرار داده و به قتل برساند؟مگر اکنون بحث بر سر این نیست که جوانان و نوجوانان بازداشتی را زودتر آزاد کنند؟

صرفنظر از دروغ عامدانه ضدانقلاب با هدفی معلوم و مشخص، سئوال اینجاست که چرا بعضی ها در داخل بدون تفکر درباره شایعات و ادعاها، هر چه می شنوند باور می کنند؟

واقعاً امثال نیکا چه خطری برای نظام دارند؟

دختر 16 ساله ای که ترک تحصیل کرده، سبک زندگی متفاوتی دارد، برخی شبها خانه نمی آمده تا حدی که بعد از یک هفته از حادثه فوتش، تازه خانواده اش نگران می شوند و به پلیس مراجعه می کنند!

واقعاً آن طور که بی بی سی و اینترنشنال میگویند مساله نظام کشتن چنین نوجوانی است؟

نظامی که امروز ابرقدرت‌های جهانی را به زانو درآورده، سطح دشمنی اش یک نوجوان با وضعیت نیکا شاکرمی است؟ آن هم با این شیوه فجیع؟ عبدالمالک ریگی رئیس گروهگ تروریستی جندالشیطان هم که دستگیر شد چنین برخوردی با او نشد، حالا نظام با یک دختر بچه 16 ساله این کارها را بکند؟

براستی چرا فکر نمی کنیم؟

اصلاً فرض کنیم مدرکی هم نیست. دوربین مدار بسته خانه ای که نیکا شاکرمی وارد آن می شود هم نیست! چرا باید چنین پرت و پلاهای مبتذلی را باور کنیم؟

مساله مهم امروز ما آمریکا و انگلیس و دروغگویی های رنگ و لعاب دار رسانه هایشان نیست، چرا که دیر یا زود حقیقت روشن می شود و اینها بی‌آبروتر از قبل خواهند شد، اما مساله اصلی فکر نکردن بخشی از جامعه است.

جامعه ای که فکر نمی کند عملاً به بدخواهانش اجازه میدهد تا به جای او فکر کنند و برایش تصمیم بگیرند و نهایتا تبدیل به ابزاری برای اهداف بدخواهانش می شود.

اسلام راه سعادت جامعه را تعقل و تفکر می داند. برای همین است که می گوید یک ساعت تفکر برتر از 70 سال عبادت است.

ای کاش قبل از پذیرفتن هر خبری لحظه ای فکر کنیم فرقی هم ندارد منشا خبر بی بی سی باشد یا خبرگزاری فارس»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. دربررسی صحت گفتار شما : فیلم دوربین روز است، نه شب. روز ۳۰ مهر است، نیکا ۲۹ مهر کشته شده بود. کولرهای ساختمان نوساز نیمه تمام ، همگی زنگ زده و نشان از ده سال کار داشتند. کیف نیکا کاملا اتفاقی روی لبه تیرآهن بود. علیرغم وجود شناسنامه و موبایل همراه متوفی، ده روز بعد مرگ خانواده جنازه را پیدا کردند. جنازه بدون اجازه و اطلاع خانواده و شبانه در قبرستانی دیکر، توسط مقامات امنیتی دفن شد. دایی و خاله نیکا خودبخودی بازداشت شدند. همین ها کافی نیست؟ آیا مردم خر هستن و نمی فهمند؟

    14
    4
  2. سلام هر جنبنده ای فقط سعی میکند خود را بر حق نشان دهد آمریکا انگلیس خود ایران همه حتی در میان حیوانات هم چنین قانونی وجود دارد طبیعت چنین خلق کرده پس هرکسی سعی میکند داستان به نفع او تمام شود تا حالا هیچ کسی حرف حق نزده و هرگز هم نخواهند زد پس بهتره بگذاریم هرچه پیش آید خوش آید اینها هم همه سو استفاده کننده هستند شاید واقعا کسی یک چیزی میخواهد که حق اوست ولی زیاد هستند کسانی که از آب را گل آلود میکنند تا بتوانند ماهی بگیرند

    2
    2
    1. همین که شما اینجوری در موردش حرف می‌زنین و اونو دختری که شب به خونه نمی‌رفت و… معرفی میکنین نشون میده ازش می‌ترسین. اتفاقا دولت دقیقا از همین نوجوان‌ها میترسه چون اونا ازش ترسی ندارن و جلوش وایسادن

      12
      3
  3. دختر 16 یا 17ساله یه شب خونه نیومد شب دوم مادرش اگه خیلی مادر خوبی بود به کلانتری حداقل یه خبر میداد حالا دم پلیس آگاهی گرم زحمت کشیدن هم دستور کالبد شکافی دادن هم چند روز توی سرد خونه با اینکه هوییتش مشخص نبود مگه داشتن میتونستن همون لحظه یه گوشه کنار دفنش کنن این بی انصافیه که مردم نادان میگن کار پلیس امنییت بوده بیچاره ها این همه زحمت کشیدن و جسد رو حالا خوبه تحویل خونوادش دادن اونقدر پلیس وقت گذاشته واسه جسد این دختر خونوادش فکر نکنم زنده بود براش وقت گذاشته باشن کاملا مشخص هستش خرابکارا عمدا اینکار رو کردن اسم پلیس امنیت رو مثل همیشه خراب کنم

    3
    3
  4. دختر ۱۶ یا ۱۷ساله یه شب خونه نیومد شب دوم مادرش اگه خیلی مادر خوبی بود به کلانتری حداقل یه خبر میداد حالا دم پلیس آگاهی گرم زحمت کشیدن هم دستور کالبد شکافی دادن هم چند روز توی سرد خونه با اینکه هوییتش مشخص نبود نگه داشتن اگه پلیس بد بود میتونست همون لحظه یه گوشه کنار دفنش کنه این بی انصافیه که مردم نادان میگن کار پلیس امنییت بوده بیچاره ها این همه زحمت کشیدن و جسد رو حالا خوبه تحویل خونوادش دادن اونقدر پلیس وقت گذاشته واسه جسد این دختر خونوادش فکر نکنم زنده بود براش وقت گذاشته باشن کاملا مشخص هستش خرابکارا عمدا اینکار رو کردن اسم پلیس امنیت رو مثل همیشه خراب کنن

  5. عالی واقعا راسته

    بعضی از اغتشاشگرا یه جوری حرف می زنند انگار سر صحنه مهسا امینی یا نیکا شا کرمی بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا