خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

رپورتاژ آگهی

کشور کانادا از همیشه به دلیل وضعیت اقتصادی خوب، امکانات رفاهی و وضعیت اجتماعی خوب مردمان و …، همواره یکی از مقصد های پر طرفدار و محبوب مهاجرین از جهان بوده است. کشور کانادا به دلیل مهاجر پذیر بودن و استقبال مهاجرین برنامه های مهاجرتی بسیار متفاوتی را ارئه کرده است. یکی از اصلی ترین راه های مهاجرت به کانادا سرمایه گذاری در بازار های مختلف مالی کانادا می باشد. در این مقاله به بررسی امکان اخذ اقامت کانادا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری در بازار ملک کانادا را با هم بررسی می کنیم. مجموعه همواره با ارائه اطلاعاتی دقیق و به روز به دنبال هدف خود یعنی آگاهی بخشی به شما عزیزانی که قصد مهاجرت و یا سرمایه گذاری در کانادا دارید، می باشد و این مقاله را در خصوص اقامت از طریق خرید ملک در کانادا نگارش نموده است. در ادامه با ما همراه باشید.

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

خرید ملک در کانادا برای مهاجرانی قصد مهاجرت به این کشور را دارند امری ضروری بوده و دست یابی به آن آسان است.  نکته حائئز اهمیت در رابطه با خرید ملک در کانادا این است که با توجه به جذابیت سود دهی بازار ملک کانادا، قیمت خرید ملک در کانادا نسبت به سایر کشورها منطقی و مقرون به صرفه می‌باشد.

نکته حائز اهمیت دیگری که افراد غیر مقیم باید پیش از خرید آپارتمان در کانادا باید بدانند این است که زمانی که بحث به خرید اموال در کانادا می‌رسد، افرادی هم که نیز ساکن و مقیم کانادا نیستند نیز دارای حقوق مالکیتی مشابه  با شهروندان و ساکنان کانادا هستند. اگر مهاجرانی که قصد دارند در هر سال به مدت شش ماه در کانادا بمانند، می توانند حساب بانکی در یکی از بانک های این کشور باز کنند و اقدام به خرید ملک کنند. با این حال اگر فردی قصد دارد در کانادا برای بیش از شش ماه در سال زندگی کند، آنها نیز باید برای وضعیت اقامتشان درخواست کنند و صرف داشتن ملک در این کشور، امکان اقامت مستقیم به آنها داده نخواهد شد.

اگر بخواهیم به زبان ساده تر این موضوع را بیان کنیم، باید بگوییم که اگر شما بدون ویزای کار یا تحصیل، دارای ملک در کانادا هستید می‌توانید برای سفرهای خود که به کانادا می‌روید وارد خانه و ملک شخصی خود شده و طبق زمان اعتبار ویزا در آنجا اقامت داشته باشید. اما داشتن ملک و خانه در کانادا دلیلی بر دادن ویزا و دریافت اقامت دام به بازدیدکنندگان نیست. اما نکته ای که باید به آن نیز توجه کنید این است که داشتن ملک برای هر شخصی که شهروند یا مقیم دائم کانادا نیست و اقدام به درخواست ویزا میکند، یک امتیاز محسوب می‌شود.

روش های رایج گرفتن اقامت در کانادا

به طور کلی میتوان گفت که در کانادا از طریق شش روش اصلی تولد (به دنیا آمدن فرزند در کانادا)، ازدواج(ازدواج با یک فرد کانادایی)، پناهندگی، کار و یا اقامت تحصیلی و سرمایه گذاری می توانید به اقامت برسید. اگر شما قصد دریافت اقامت در کانادا با روش سرمایه گذاری را دارید، روش کارآفرینی 100 هزار دلاری ایالت بریتیش کلمبیا یکی از بهترین روش های دریافت اقامت کانادا با سرمایه گذاری است.

قیمت ملک در کانادا

در بخش های مختلف این مقاله به مراحل قانونی و شرایط کلی دریافت اقامت کانادا از طریق خرید ملک و دیگر طرق سرمایه گذاری اشاره شد. در این قسمت به مهم ترین موضوع از دید بسیاری از افراد که قصد خرید خانه در کانادا را دارند می پردازیم. قیمت خرید ملک در کانادا در سال 2022 مسلماً در ایالت های مختلف متفاوت می باشد. در جدول زیر قسمتی از قیمت خرید ملک در شهر ها و ایالت های مختلف کانادا بیان شده است.

نام ایالتمیانگین هزینه خرید ملک مسکونی
بریتیش کلمبیا699,000 دلار کانادا
انتاریو517,000 دلار کانادا
آلبرتا400,000 دلار کانادا
کبک303,000 دلار کانادا
ساسکاچوان291,000 دلار کانادا
مانیتوبا284,000 دلار کانادا
نیوبرانزویک174,000 دلار کانادا

واجدین شرایط خرید ملک در کانادا

در این بخش به معرفی واجدین شرایط خرید ملک در کانادا پرداخته و شما را راهنمایی می کنیم که به چه صورت میتوانید در کانادا اقدام به خرید ملک نمایید. معمولا قوانین در سرتا سر دنیا (در خصوص مالکیت افراد خارجی) برای خریدارانی که در کانادا اقدام به خرید ملک میکنند به تابعیت آنها ارتباطی ندارد. حتی شهروندان کانادا که بیشتر از یک سال است که در خاک کانادا حضور ندارند و در خارج از کانادا سکونت دارند، آن ها هم می توانند در کانادا اقدام به خرید ملک نمایند. و در این حصوص نیز محدودیتی برای ایرانی ها نیز وجود ندارد. در صورتی که افرادی که قصد خرید خانه در کانادا را دارند دارای سن قانونی باشند هیچ محدودیتی برای آن ها وجود ندارد. این را مد نظر داشته باشید که همان طور که پیش تر به آن اشاره کردیم، خرید آپارتمان در کانادا اجازه استفاده از حقوق شهروندی و مهاجرتی را نمی دهد. اگر شما تمایل به زندگی در کانادا دارید و می خواهید اقامت کانادا را بگیرید، می بایست یکسری شرایط را داشته باشید. اولین اقدام برای ورود به کانادا این است که برای ورود به کانادا باید صلاحیت افراد بررسی گردد. اگر شما متقاضی کار کردن در کانادا یا تحصیل در کانادا و یا اقامت بلند مدت در کانادا هستید، یکسری شرایط عمومی اولیه را داشته باشید که به طور مفصل در مجموعه اینگورکس به معرفی این شرایط نیز خواهیم پرداخت.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا