خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده مس رفسنجان و تراکتورسازی 15 مهر 1401

پخش زنده مس رفسنجان و تراکتورسازی 15 مهر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته هشتم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

مس رفسنجان محمد ربیعی امروز و از ساعت 18:00 به وقت ایران در جدالی حساس به مصاف تراکتورسازی می‌رود. برای تماشای پخش زنده بازی مس رفسنجان و تراکتورسازی 15 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال مس رفسنجان و تراکتورسازی 15 مهر 1401

پخش زنده مس رفسنجان و تراکتورسازی 15 مهر 1401

تیم فوتبال مس رفسنجان در حال حاضر با 9 امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد. محمد ربیعی و مس رفسنجان فصل پرفراز و نشیبی را سپری می کنند و آنها تا به اینجای کار آنطور که باید عمل نکرده اند و انتظارات را برآورده نکرده اند. با توجه به فصل خوبی که آنها سال گذشته داشتند، انتظار می رفت که این فصل با شرایط بهتری راهی مسابقات شوند اما این اتفاق رخ نداده و تا پایان هفته هفتم، آمار عجیب یک برد، شش تساوی و صفر شکست را به ثبت رسانده است. بدون شک بازی پیش رو نیز یک بازی سخت برای ربیعی و تیمش به شمار می رود و آنها در تلاش خواهند بود تا پیروز از زمین بازی خارج شوند.

در سوی مقابل تیم تراکتور قرار دارد. قربان بردیف و تیمش این فصل با گذشت زمان، عملکرد و نتایج بهتری را از خود نشان می دهند. فصل برای تراکتور بد شروع شد اما با گذشت زمان و آشنایی بهتر بازیکنان تراکتور با اندیشه های بردیف موجب شد تا آنها روندی صعودی در پیش بگیرند. تراکتور در آخرین بازی لیگ برتری خود هفته گذشته میهمان پرسپولیس بود و در حالی که در چند بازی میان این دو تیم، تراکتور نتایج خوبی نگرفته بود، موفق شد با تک گل محمد عباس زاده دست به کار بزرگی بزند و صدرنشین فعلی لیگ را از پیش رو بردارد.

برای تماشای پخش زنده بازی مس رفسنجان و تراکتورسازی 15 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا