خرید تور تابستان ایران بوم گردی

افشای «خانه های نجومی» هم به گردن «سران فتنه» افتاد!

عضو فراکسیون اصولگرایان شورای شهر تهران فضاسازی‌های ایجاد شده در مورد املاک شهرداری را طراحی برخی از سران فتنه دانست.

پرویز سروری عضو فراکسیون اصولگرایان شورای شهر تهران در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به پیروزی اصولگرایان در انتخابات امروز هیئت‌رئیسه شورای شهر تهران اظهار کرد: با توجه به تفاوت انتخابات هیئت‌رئیسه این دوره شورای شهر تهران با دوره‌های قبل می‌توان حساسیت این آرا را بیش از پیش شناسایی کرد.

وی با بیان اینکه شاهد آن بودیم که برای انتخابات هیئت‌رئیسه یک پروژه‌ای طراحی شده بیرون از شورای شهر طراحی شده بود، گفت: هرروز شاهد یکسری اقدامات فرا شورایی بودیم که دستور العمل آن از بیرون به داخل شورا منتقل می‌شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان شورای شهر تهران با اشاره به فضاسازی‌هایی در مورد املاک شهرداری که توسط برخی از سران فتنه طراحی شده بود، ادامه داد: در نشستهایی که با برخی سران فتنه صورت گرفت برخی از آنها اعلام کرده بودند پیروزی ما در انتخابات هیئت‌رئیسه مقدمه برای پیروزی در گام سوم اصلاح‌طلبان است.

سروری با بیان اینکه امروز شاهدیم در مجلس عده‌ای به دنبال تحقیقی و تفحص از شهری تهران هستند، تصریح کرد: در داخل شورا نیز برخی بحث تحقیق و تفحص را مطرح می‌کنند که همه اینها نشان دهنده آن است که یک موج فزاینده‌ای ساماندهی شده و برخی به دنبال این بوده که فضای انتخابات شورا غبارآلود شود.

وی ادامه داد: طراحان این پروژه به دنبال این بودند که نمایندگان را از طرق مختلف مجبور به دادن آرای کنند که این پیروزی در انتخابات هیئت‌رئیسه شکل نگیرد اما اعضای شواری شهر با آرامش رأی دادند. آنها درواقع کارشناسانه عمل کردند و به رقابت سالم خدمت محور، تجربه، عقلانیت رأی دادند.

عضو فراکسیون اصولگرایان شورای شهر تهران با بیان اینکه ما سعی کردیم  فارق از این فشارها به خدمت‌گذاری به مردم بپردازیم، خاطرنشان کرد: قصد ما آن بود که بافشارهای فرا شورایی یک سال باقی‌مانده مقابله کرده و با هیئت‌رئیسه چابک و توانمند به‌طرف ارائه خدمت به شهروندان تهران بپردازیم و مانع از ورود این تنشها و چالش‌های جدی به داخل صحن شورا باشیم.

سروری در پایان با اشاره به اینکه برخی به دنبال این بوده که سرنوشت شورای چهارم را به سرنوشت شورای اول دچار کنند، تصریح کرد: رأی قاطع امروز نشان داد، نمایندگان شورا پشت‌صحنه این جریانات را به خوب شناسایی کرده و با حرکت عالمانه و منطقی مدیریت شورا را در خط خدمت پیش می‌برند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اى جانم پرويز خان سرورى! اى عمرم عليرضا جان زاكانى! چه قشنگ تحليل سياسى ارائه ميكنه؟! ياد بگيره دكتر حسن عباسى، ملاحظه كنه دكتر مهدى محمدى! چقدر محترمانه؟ چقدر هوشمندانه؟ ميترسم يه روز كاشف به عمل بياد شكست دكتر زاكانى هم – در انتخابات اخير- زير سر سران فتنه بوده!
    خدا سايه شون رو از سر اصولگراها كم نكنه، پرويز خانُ ميگم البته! چه تحليل زيبایى ارائه كرده؟ «فضا سازى»! نكنه اين دو سه تا ناقلا بجز فضاسازى دنبال ساختمون سازى هم باشند؟! يهو چشم وا كنيم و ببينيم اى دل غافل! نصف ولنجك و دربند و آجودانيه را خونه تيمى ساختن! خدا نياره اون روز را، ملت خيلى از منافقين كوردل ضربه خوردند.
    در هر صورت بايد مواظب بود، وقتى دو نفر آدم هشتاد نود ساله اونهم در حال تحمل حصر! دست به اين كارها بزنند ساختمون سازى كه جاى خود داره ميترسم ریيس جمهورسازى هم بكنند؟!

  2. از سال ۸۸ ” کاسبان فتنه ” کلید خورد و با تحریمها تغییر نام داد ،
    ” کاسبان فتنه و کاسبان تحریمها ، سهامی خاص”

  3. پلويز جان سولولي (بخشيد، من زبونم يه کمي مي گيله!) چه قشنگ تفسيل ميکني! همه اصول گلاها بايد از شما ياد بگيلن! اين فتنه لو خوب کشف کلدين شما اصول گلاها، مخصوصا” فلا شولائي و دستواللعمل لو عالي اومدي دلبندم؛ پولوژه و طلاحي هم خيلي خوب بود. به شما و سايل دوستان اصول گلا افتخال ميکنيم . دولود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا