خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی تاجزاده به رهبری

سیدمصطفی تاجزاده که در شب ۱۸ تیر ۱۴۰۱ بازداشت شده در نامه‌ای خطاب به رهبری نسبت به وضعیت خود در زندان انفرادی گلایه‌ها و اعتراضاتی را مطرح کرده است.

به‌گزارش انصاف نیوز، آقای تاجزاده در این نامه خبر داده که دادگاه او تشکیل شده و حکم دادگاه نیز صادر شده است اما «از حقوق زندانیان مشابه محروم» است و «ظاهراً قصد انتقال» او به بند عمومی را ندارند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب که جرم خود را «نقد عملکرد و بر شمردن محترمانه و مشفقانه اشتباهات» مقامات نظام می‌داند در نامه‌ی خود از رهبری انقلاب خواسته است تا «دستور اکید و فوری» برای رفع آنچه «قانون‌شکنی‌های ضابطان قضایی» نامیده را صادر کنند.

گفتنی‌ست بنا بر اعلام نزدیکان مصطفی تاجزاده این نامه که شب گذشته، ۱۸ مهر ۱۴۰۱، منتشر شده است «در شرایط قرنطینه و بی خبری» او از رخدادهای اخیر نوشته شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. نامه تاجزاده به رهبر انعکاس می بابد، ولی نامه مردم عادی نه .چرا؟
    مردم هم نفد دارند به عملکرد ایشان ،مگر اینکه ایشان را معصوم بدانید یا ……..
    تانقد نباشد … ،هیج جیز درست نمی شود ….
    نقد رهبری اگر در رسانه انجام پذیرد، مطمئن باشید مردم در خیابان ها، معترض و تجمع نخواهند کرد .

    34
    3
    1. حمید خان
      چرا شما و دوستانتان, فکر می کنید هر کس اعتراضی داشت یا دشمن و مزدور است یا اصلاح طلب?وشما و …….خوب ووطن دوست و طرفدار اسلام?ویا نماینده ایثارگران و مردم هستید?

      7
      2
    2. یعنی مطمینی فقط تاجزاده نقد داشته؟!مگر بقیه نقد می کنن دستگیر میشن؟!چرا همه چیز رو اینگونه سطحی قضاوت میکنید؟اگر بخاطر نقد بود که سالها قبل باید تاجزاده رو می گرفتند اماقطعا مسائلی فراتر از اینهاست!!وگرنه الان زبانش درازتر از این حرفها بود

      2
      1
  2. تاج‌زاده‌خاعن‌شما‌خود‌از‌کسانی هستید‌که بزرگترین خیانت‌را‌به‌مردم‌ایران‌وخانواده شهدا‌وامت حزب‌الله‌کردید‌گذشته‌شما‌هرگز‌پاک‌نخواهد‌شد‌

    2
    13

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا