خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یونهاپ:تیم فوتبال کره برابرایران افتضاح بود

خبرگزاری رسمی کره جنوبی امروز (چهارشنبه) با بازتاب دادن شکست تیم ملی فوتبال این کشور مقابل تیم ایران با استفاده از واژه «افتضاح»، عملکرد ملی پوشان این کشور را زیر سئوال برد.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین دیدار خود در گروه اول مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، دیروز (سه شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران با تک گل «سردار آزمون» حریف قدرتمند خود را از پیش رو برداشت تا علاوه بر قرار گرفتن در صدر گروه، حسرت 42 ساله فوتبال کره جنوبی برای کسب پیروزی در ورزشگاه آزادی تهران را همچنان باقی بگذارد.

پس از کسب این نتیجه، یونهاپ خبرگزاری رسمی کره جنوبی یکی از شدیدترین انتقادها را نسبت به این تیم داشت که در واکنش های رسانه ای این کشور در ارتباط با بازی روز گذشته، در نوع خود بی سابقه است.

این رسانه در بخشی از گزارش خود آورده است: ما با رویاهایی شیرین به ایران رفتیم و تصورمان این بود که یا به پیروزی می رسیم و یا اینکه به یک تساوی دست پیدا خواهیم کرد.

گزارش می افزاید: در واقع هر چه بیشتر این بازی را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهیم، می بینیم که بازیکنان ما از همه لحاظ بد بودند و اما در مقابل ملی پوشان ایرانی فوق العاده بازی کردند و تا آخرین دقیقه کنترل مسابقه را در اختیار داشتند.

یونهاپ می نویسد: ما هفت بار با ایران در تهران روبرو شده ایم که به 2 تساوی و پنج شکست دست یافته ایم و نتیجه روز گذشته شرایط بسیار بدی را برای تیم کره جنوبی رقم زده است.

گزارش ادامه می دهد: به هیچ وجه معلوم نیست بازیکنان در زمین چه می کردند. آنها هیچ تاکتیکی برای مهار و نفوذ در تیم قدرتمند ایران نداشتند و از هر زاویه ای که به دیدار نگاه می کنیم جز افتضاح بازیکنان چیز دیگری نیست.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: فوتبالیست های کره جنوبی در نیمه اول بازی حتی یک شوت به سمت دروازه ایران نزدند اما «سردار آزمون» کار تیم را با یک ضربه در دقیقه ۲۵ همین نیمه تمام کرد.

یونهاپ در گزارش خود خاطرنشان می کند که بازیکنان کره ای فقط سه شوت در کل بازی زدند که به هیچ وجه به سمت دروازه هم نبود در حالی که 4 شوت از 13 شوت ملی پوشانی ایرانی دقیقا در چارچوب دروازه قرار داشت.

گزارش با تمجید از عملکرد ملی پوشان کشورمان یادآور می شود که آنان حتی بعد از به ثمر رساندن گل عقب نشینی نکردند و سردار آزمون بارها خط دفاعی کره را با سرعت بالای خود آزار داد.

خبرگزاری کره جنوبی در خاتمه یادآور می شود که بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته فوتبالی حرفه ای، با قدرت و تمام عیار را با بهترین شیوه در جای جای زمین به نمایش گذاشتند.

انتشار گزارش انتقادی و شدیدالحن یونهاپ در حالی صورت می گیرد که عملکرد تیم ملی فوتبال کره جنوبی از سوی سایر روزنامه های ورزشی این کشور نیز زیر سئوال رفته و آنان گزارش های مختلفی در انتقاد از بازی روز گذشته تیم خود و بویژه «اولی اشتلیکه» سرمربی آلمانی آن منتشر کرده اند.

این در حالیست که شمار زیادی از فوتبال دوستان این کشور نیز خواستار تحول در تیم و استعفای سرمربی آن شده اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا