خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر کشور: مردم نگران نباشند، نیروهای امنیتی آشوبگران را سرجای خود می‌نشانند

سردار وحیدی، وزیر کشور دولت سیزدهم گفت: مردم نگران نباشند، نیروهای قدرتمند امنیتی و انتظامی همچنانکه تاکنون با اغتشاشگران برخورد کرده، باز هم برخورد خواهند کرد و آشوبگران و ضد انقلاب را سر جای خود خواهند نشاند.

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از تصفیه خانه آب سنندج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروهای نظامی و امنیتی تلاش مذبوحانه ضد انقلاب که موجب مزاحمت برای مردم شده است، را خنثی می کنند و همانطور که تا کنون محکم برخورد کرده باز هم محکم برخورد خواهند کرد.

وی اضافه کرد: مردم خیالشان راحت باشد، حافظان نظام و امنیت حضور دارند و با همکاری و محوریت خود مردم، اغتشاشگران و آشوبگران که نگاه های خام اندیشانه ای در حوزه ناامن سازی و تجزیه طلبی دارند را سرجای خود می نشانند.

وزیر کشور یادآور شد: باید به فکر پیشرفت و توسعه باشیم و همت خود را صرف رفع مشکل مردم کنیم و همه در کنار نیروهای امنیتی و انتظامی اندک اغتشاشی که در گوشه و کنار کشور ممکن است ایجاد کنند را برطرف کنیم.

حمایت، طراحی و پیگیری اغتشاشات توسط گروهک های ضد انقلاب

وحیدی گفت: این اغتشاشات توسط گروهک های تروریستی تجزیه طلب کومله، دموکرات و پژاک که سابقه بسیار بدی دارند حمایت، طراحی و پیگیری شده است این گروهک ها از مزدوری صدام گرفته تا مزدوری کشورهای غربی و همکاری با رژیم صهونیستی را در کارنامه خود دارند.

وی با بیان اینکه این گروهک ها تاریخ زشت و جنایت باری در این سرزمین دارند، تاکید کرد: اینها باز هم تلاش کردند در رابطه با اغتشاشات نقش آفرینی کنند، در حالیکه مردم شریف کُرد که جایگاه برجسته ای در کشور و نظام دارند به دنبال امنیت، آرامش و توسعه هستند و این ناامنی ها را بر نمی تابند.

وزیر کشور اظهار داشت: در سفر رییس جمهوری به کردستان، مبالغ هنگفتی برای پیشرفت این استان پیش بینی شد که بخش هایی تخصیص یافته و بخشی هم در حال انجام است که نشان از توجه دولت و نظام به کردستان دارد.

فرار سرمایه گذاران، نقش شوم ضد انقلاب برای کردستان

وحیدی با بیان اینکه دشمنان این مردم می خواهند خود را دلسوز نشان دهند، در حالیکه به دنبال این هستند جلو پیشرفت و توسعه استان را بگیرند، افزود: باید بدانیم اینها چه دشمنی با مردم کُرد دارند که وقتی برای توسعه استان تلاش می شود و این مهم نیازمند امنیت برای حضور سرمایه گذاران است، اغتشاش و ناامنی ایجاد می کنند.

وی با اشاره به رغبت سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در کردستان، ادامه داد: ضدانقلاب سابقه بسیار زشتی دارد و تلاش می کند با ایجاد اغتشاش فضایی درست کند که سرمایه گذار نتواند سرمایه گذاری کند.

وزیر کشور با طرح این سئوال که ناامنی به نفع کیست و چه کسی خوشحال می شود؟ اضافه کرد: قطعا آمریکا، رژیم صهونیستی و گروهک های تجزیه طلب از این وضعیت خوشحال می شوند در حالی که ناامنی به ضرر مردم است.

وحیدی گفت: می شود مشخص کرد، چه کسی با مردم و چه کسی علیه مردم است، مسوولان استان دائم برای توسعه تلاش می کنند، در حالیکه دشمنان و ضدانقلاب با تحریک جوانان و آشوبگری، کارکردشان تخریب اموال عمومی، چراغ برق و امکانات شهرداری است.

وی با تاکید بر اینکه مسوولان شبانه روزی در حال خدمات دهی به مردم هستند تا مشکلات را برطرف کنند، ادامه داد: مردم شریف سنندج هم به خوبی این گروهک ها را می شناسند و می دانند اینها دشمنان نظام و این کشور هستند، بنابراین باید خودشان همانگونه که تاکنون در میدان بوده و هستند، کاملا ضدانقلاب را برانند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. وزیر کشور ؟نمیدانم منظور شان ازمردم چه کسانی است .حتما دانشجویان دانشگاه شریف جزو مردم نیستند .هزاران بازداشتی که بقول خودی هایشان متوسط سن بازداشتی ها پانزده سال است وخانواده هایشان وهزاران جوان واهالی کردستان وسیستان هم جزو مردم نیستند .البته برای وزیر کشوری که ممونوع الورود به بیش از187 کشور است جهانش با جهان دیگران وآمالش با آمال دیگران ورنج هایش با رنج های دیگران فرق دارد .برایشان حرجی نیست که حال خانواده دختر وپسر شانزده ساله ای که دربازداشت است را بفهمد چون هیچ وقت نه خودش بازداشت بوده که پدر ومادرش بگوید چه کشیده اند ونه بچه هایش در بازداشت تا خودش بفهمد . جامعه بشدت نگران وضعیت بازداشتی هاست وهمه واهمه دارند که … . …

    3
    2
  2. چشم آقای وحیدی، فقط ما از وجود همین دوستان امنیتی نگرانیم یهو پشت عابر داریم پول میگیریم قاطی جمعیت نگیرنمون یا دم کیوسک روزنامه فروشی کتکمون بزنن چون وایسادیم یا …

    3
    2
  3. کتک کاری مردم غیر مسلح که فقط تقاضا داشتند واکسن اجباری نزنند در آبان 1400 نشان داد که با اعتراض چیزی درست نمیشود و مردم هم باید با ابزار دفاعی به خیابان ها بیایند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا