خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بایرن مونیخ و ویکتوریا پلژن 20 مهر 1401

پخش زنده بایرن مونیخ و ویکتوریا پلژن 20 مهر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

ویکتوریا پلژن نگون‌بخت امشب در چهارمین جدال خود در لیگ قهرمانان و در دور برگشت مرحله گروهی، در استادیوم خانگی خود میزبان بایرن مونیخ قدرتمند و پرستاره یولیان ناگلزمن است. برای تماشای پخش زنده بازی بایرن مونیخ و ویکتوریا پلژن 20 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بایرن مونیخ و ویکتوریا پلژن 20 مهر 1401

پخش زنده بایرن مونیخ و ویکتوریا پلژن 20 مهر 1401

بایرن مونیخ در تابستانی که گذشت ترک عادت کرد و برای مربی جدید و جوانش در بازار نقل‌و‌انتقالاتی سنگ تمام گذاشت تا ناگلزمن هیچ بهانه‌ای برای امتیاز نگرفتن نداشته باشد. چیزی که شاید در لیگ قهرمانان قابل قبول باشد اما بی‌تردید در بوندسلیگا انتظارات از بایرن بیشتر است که حالا با 15 امتیاز، هم امتیار با دورتموند در رده سوم است و در تعقیب یونیون برلین و فرایبورگ!

بایرن مونیخ در 5 بازی اخیر خود 3 برد (2 مورد در لیگ قهرمانان) 1 تساوی و 1 شکست (هر دو در بوندسلیگا) ثبت کرده است.

در طرف مقابل، ویکتوریا پلژن هر سه بازی پیشین خود در این رقابت‌ها را شکست خورده و در 5 بازی آخر خود در تمام رقابت‌ها نیز 2 برد، 2 شکست و 1 تساوی به ثبت رسانده است. برای تماشای پخش زنده بازی بایرن مونیخ و ویکتوریا پلژن 20 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا