خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمله تند سیاوش یزدانی به ساپینتو و اخراج وی از استقلال!

حمله تند سیاوش یزدانی به ساپینتو و اخراج وی از استقلال یکی از خبرهای عجیب امروز ورزش ایران بود که ماحصل یک توییت عجیب از مدافع آبی های پایتخت است.

به گزارش انصاف ورزشی، سیاوش یزدانی مدافع مشهدی باشگاه استقلال تهران پس از پایان ماجرای طولانی و عجیب سربازی توانست در ابتدای فصل به استقلال بازگردد اما این بازگشت با توجه به آعاز فصل و دور بودن یزدانی از شرایط بازی به معنای بازگشت او به ترکیب آبیها نبود.

حالا امروز سیاوش یزدانی یک توییت عجیب و تند را در واکنش به مراسم تولد ریکاردو ساپینتو منتشر کرد و به نوعی با انتقاد از برگزاری مراسم تولد در شرایط کنونی ایران، سرمربی خود را «تولد ندیده» خطاب کرد و با کنایه گفت که این تیم زمانی «تیم مردم» بود.

«طرفداری» متن توییت یزدانی را به این شرح منتشر کرد:

«تولدت مبارک تولد ندیده! برای اولین بار خجالت کشیدم استقلالی ام! این تیم، تیم مردم بود…»

البته یزدانی این توییت را پس از ساعاتی پاک کرد اما حمله تند سیاوش یزدانی به ساپینتو فعلا اخراج وی از استقلال را توسط مرد پرتغالی در بر داشته است.

«ورزش سه» در خصوص اخراج یزدانی توسط ساپینتو اینگونه گزارش داد:

«همانطور که انتظار می رفت، توییتی که سیاوش یزدانی در صفحه شخصی خود منتشر کرد، برای او سنگین تمام شد و او نتوانست در تمرین ظهر امروز تیمش شرکت کند.

مدافع استقلال با انتشار توییتی به انتقاد از سرمربی خود پرداخت و از ساپینتو با لفظ “تولد ندیده” یاد کرد. او در واکنش به برگزاری جشن تولد مرد پرتغالی در حاشیه تمرین آبی ها این توییت را منتشر کرد.

پس از آن بود که یزدانی برای حضور در تمرین امروز استقلال، راهی مجموعه ورزشی انقلاب شد اما پس از اینکه او دقایقی را با ساپینتو به صحبت پرداخت، محل برگزاری تمرین را ترک کرد.

ظاهرا پس از انتشار این توییت جنجالی، ساپینتو در جریان انتقاد تند و تیز یزدانی قرار گرفته و به همین دلیل به او اجازه حضور در تمرین امروز داده نشد.

یزدانی در روزهای آتی راهی کمیته انضباطی باشگاه خواهد شد و باید دید چه تصمیمی در مورد آینده این مدافع گرفته خواهد شد.»

گفتنی است پیش از این توییت نیز شایعاتی مبنی بر انتقال یزدانی در نیم فصل به سپاهان به گوش میرسید.

حمله تند سیاوش یزدانی به ساپینتو و اخراج وی از استقلال!
حمله تند سیاوش یزدانی به ساپینتو و اخراج وی از استقلال!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا