خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کانادا ظریف را تحریم کرد!

ایسنا نوشت: «وزارت خارجه کانادا روز پنج‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که به دلایل حقوق بشری، ۳ نهاد و ۱۷ شخص از جمله محمد جواد ظریف، وزیر خارجه پیشین ایران را در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.

ملانی جولی، وزیر خارجه کانادا در پی اعمال این تحریم‌ها گفت: کانادا به حفاظت از حقوق بشر ادامه خواهد داد. ما با همبستگی در کنار ملت ایران ازجمله زنان و جوانان ایرانی – که شجاعانه خواستار آینده‌ای هستند که در آن به حقوق بشرشان به طور کامل احترام گذاشته شود – می‌ایستیم.

کانادا هفته گذشته نیز در اقدامی ضدایرانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را «سازمان تروریستی» خوانده بود و نیمی از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از ورود به کانادا منع کرد.

کانادا پیش از آن نیز تحریم‌هایی را علیه ۲۵ شخص و ۹ نهاد ایرانی اعمال کرده بود»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. کانادا میگوید کسانی که با اظهار نظر خود موجب توجیه سرکوب در ایران شده اند؛ اموالشان مصادره خواهد شد. اگر همین یک قانون را در ایران داشتیم هیچ مخالفی وجود نداشت. کشورهای غربی با این اختناق مملکت داری می کنند. پس ای خواص بی بصیرت و سلبریتی های اغفال شده قدر آزادی مملکت خود را بدانید و نعمت مفت به دست آمده نظام مقدس جمهوری اسلامی را مفت از دست ندهید و اجازه ندهید چرخ تاریخ به عقب برگردد و دیکتاتوری هایی نظیر پهلوی ها را بر ملت شریف حاکم کنند.

    2
    1
  2. آن هایی که ده ها سال در ارزش های اسلامی تردید داشتند؛ در بکارگیری نیروهای باتقوا تردید داشتند و در این که دشمنی وجود دارد یا خیر تردید داشتند با چشم خود دیدند که دشمن در دشمنی با ایران کاملا یقین دارد. شما در ایران آزادانه بعضی از جوانان را سکولار کردید و هیچ مجازاتی نشدید ولی دیدید دشمن به شما رحم نکرد و اموال خود و خانوادیتان را مصادره کرد و از حق تحصیل و زندگی ساقط کرد. بنابراین جبران کنید. آغوش این مملکت به روی شما باز هست.

  3. کانادا از تامین حقوق اولیه‌ی انسان‌ها ناتوان هست. حتی اگر کسی جنایتکار هم باشد به خانواده‌اش کاری ندارند‌ و اموالش را مصادره نمی کنند و از دانشگاه بیرون نمی‌اندازند. نظام اسلامی به خانواده‌ی ساواکی‌ها و کومله‌هایی که جلوی عروس سر پاسدار می‌بریدند کاری نداشت. غربی‌ها باید حقوق بشر را از ایران یاد بگیرند.

    2
    1
  4. دوستان کانادا نشینی دارم که در اوج حقارت و پستی از این کار کانادا پشتیبانی می کنند. واقعا نمی فهمم چطور انقدر کور دل هستند و دم از وطن پرستی می زنند!

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا