خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر اطلاعات احمدی نژاد: عده‌ای به امدادهای غیبی اعتقاد ندارند

وزیر اطلاعات دولت احمدی نژاد که در آن دولت تحریم های ظالمانه گریانگیر کشور شد و مذاکرات بی نتیجه برگزاری می شد، گفت: متاسفانه الان عده‌ای در کشور به هیچ عنوان به امدادهای غیبی و کمکهای خداوند اعتماد و اعتقاد ندارند و راهکار تمام مشکلات را به همراهی با استکبار می‌دانند.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین حیدر مصلحی در یادواره “شهدای ستارگان راه” به مشکلاتی که در ارتباط با تشییع هشت شهید گمنام میدان امیرچقماق یزد پیش آمد اشاره کرد و اظهار داشت: تشییع شهدا مدیریت افکار جامعه است به همین دلیل هم عده‌ای در یزد و در دیگر نقاط با تشییع شهدا مخالفت می‌کنند.

وزیر اطلاعات دولت دهم تصریح کرد: 20 روز پس از تشییع حماسی شهدا در تهران برای من گزارش آمد که در بین کشورهای استکباری ولوله ایجاد شده بود که ما تمام تلاش خود در برجام و موارد دیگر را به کار بستیم که مردم ایران از این فضاها دور شوند چرا دوباره چنین جمعیت عظیمی در مراسم تشییع شهدای گمنام در ایران آمده‌اند.

مصلحی خاطرنشان کرد: با وجود تمام برنامه‌ها و مشکلاتی که در زمینه تشییع شهدا در یزد پیش آمده بود و تاثیر آن به کل کشور هم رسیده بود، مدیریت شهدا جریان‌هیای فکری را به بهترین نحو هدایت کرد.

وزیر اطلاعات دولت دهم افزود: تمام رسانه‌های استکباری جهان تلاش خود را به کار بستند که این حرکت 20 میلیونی رسانه‌ای نشود ولی نتوانستند و راهپیمایی اربعین تاثیر خودش را به خوبی گذاشت.

مصلحی عنوان کرد: این راهپیمایی سبب شد که اندیشمندان غرب به این سرزمین بروند تا بتوانند بررسی کنند که دلیل برگزاری چنین حرکت و حماسه عظیمی چیست.

وزیر اطلاعات دولت دهم تصریح کرد: تاثیر قیام امام حسین(ع) به حدی بود که گاندی رهبر هندوها الگوی خود را امام حسین(ع) عنوان می‌کند و با بهره‌گیری از این حرکت عظیم، در برابر استکبار ایستادگی می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه امام حسین(ع) در دنیای بشری حکومت می‌کند، گفت: امروز هم به همین صورت است و در دنیای اسلام علیرغم سرمایه‌گذاری عظیمی که استکبار در این منطقه انجام داده تا مقاومت را بشکند، موفق نشده است.

مصلحی خاطرنشان کرد: بیش از 5 سال است که استکبار با سرمایه‌گذاری‌های عظیم می‌خواهند اسد را از راه خود بردارند که محور مقاومت را بشکنند و همه کشورهای استکباری و مزدورهایشان از جمله عربستان و قطر و امارات تمام امکانات را برای رفتن بشار اسد به کار بستند اما در مقابل آنها ایران به رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی می‌گوید که بشار باید بماند و این حرف ایران است که به نتیجه نشسته است.

وزیر اطلاعات دولت دهم با تاکید بر اینکه متاسفانه در داخل کشور ما برخی هستند که خلاف این فرمایش مقام معظم رهبری صحبت می کنند، گفت: امروز تاثیر ایران و رهبری مقام معظم رهبری به گونه ای است که پوتین با ورود به فرودگاه ایران تمام معادلات و برنامه ریزی های سیاسی را به هم ریخت و مستقیم به دیدار رهبر معظم ایران رفت.

مصلحی با بیان اینکه عده‌ای شعور درک این اهمیت حمایت ایران و روسیه از سوریه را ندارند، عنوان کرد: اروپا و آمریکا الان می‌گویند ایران چه اقتداری دارد که روسیه را در مبارزه با تروریسم به خدمت گرفته است.

وزیر اطلاعات دولت دهم گفت: جفایی که در حق شهدای حج شد و امیدواریم امسال تا حدی جبران کنند، این است که وقتی شهدا را از عربستان آوردند تنها یک تشییع سیاسی صورت گرفت و تشییع شهدا را به کف خیابان‌ها نیاوردند، این موضوع به دلیل یک جریان سیاسی بود که مانع شد پیام تشییع شهدای حج به جهانیان برسد.

وی خاطرنشان کرد: چارچوبی که امروز دشمن طراحی کرده تا ملت، مسئولان و نخبگان ایران را تحت تاثیر خود قرار دهد و بتواند سیاستهای خود را دنبال کند این است که در سه مقوله مردم، نخبگان و مسئولان، وضعیتی را به وجود آورد تا این سه گروه به عنوان متن جامعه در تصمیم گیری هایش دچار اشتباه محاسباتی شود.

مصلحی این سیاست استکبار را سیاستی دانست که شهدا فریب آن را نخوردند، عنوان کرد: یک عده ای قصد خرابکاری و دشمنی ندارند ولی در محاسباتشان اشتباه می کنند و به این وسیله مشکل ایجاد می شود.

وزیر اطلاعات دولت دهم با اشاره به اینکه در طول تاریخ انقلاب اسلامی از این قبیل اشتباهات با نفوذی که دشمن طراحی کرده بود، زیاد داشتیم، گفت: یکی از برنامه‌های پروژه نفوذ این است که سراغ نخبگان برود و آنها را در جایگاهی قرار دهد که در مقابل انقلاب و نظام بایستند.

وی با اشاره به موضع‌گیری های منتظری در برابر منافقان و نظام، گفت: منتظری پیش از انقلاب سختی ها و زندانهای زیادی کشید و بعد از انقلاب هم به مقام قائم مقامی ولی فقیه رسید ولی نفوذ وی را دچار اشتباهات محاسباتی کرد.

مصلحی ادامه داد: پروژه نفوذ مهدی هاشمی را در کنار منتظری قرار داد و وی کاری که کرد این بود که منتظری را ترور شخصیتی کند که یکی از پروژه های مهم نفوذ به حساب می آید.

وزیر اطلاعات دولت دهم گفت: مهدی هاشمی منتظری را در مقابل امام، انقلاب و مسیر انقلاب قرار داد و به این گونه منتظری موضع‌گیری‌های نادرستی در برابر مواضع انقلاب داشت.

وی با اشاره به اینکه دشمن تمام هم و غم خود را گذاشته که مردم در تصمیم برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو دچار اشتباه محاسباتی شود، گفت: قطعا فردی که مردم انتخاب می کنند فردی نیست که به کشور ظلم کند و جلوی کار و توسعه را بگیرد اما دشمن کاری می کند که مردم در تصمیم گیریشان دچار اشتباه شوند و با این اشتباه دشمن به هدفش برسد.

مصلحی با تاکید بر اینکه در رده مسئولان هم برنامه دشمن این است که در کنار مسئولان کسانی را قرار دهد که در تصمیم‌گیری‌هایشان دچار مشکل شوند، گفت: اقدامی که دشمن می کند تا این سه قشر دچار اشتباه محاسباتی شوند، در درجه اول ایجاد رعب، تهدید و ترس است.

وزیر اطلاعات دولت دهم ادامه داد: در برجام به محض اینکه ظریف برای مذاکرات حرکت می کرد، همان شب اوباما برای اینکه تصمیم اشتباهی توسط ایران گرفته شود، بیان می کرد که گزینه نظامی روی میز است.

وی افزود: یا روز بعد که مذاکره در حال انجام بود، اوباما این گزینه را مطرح می‌کرد، این تهدید در یک سری موارد هم اثر کرد و آن هم این بود که آقای ظریف اشتباهی کرد و گفت اگر آمریکا تصمیم بگیرد تجهیزات نظامی ما را از کار بیندازد با یک دکمه این کار را می‌کند.

مصلحی خاطرنشان کرد: پس از این حرف از داخل تصمیم گرفته شد که برای اطلاع ظریف تجهیزات نظامی کشور به وی نشان داده شود و زمانی که او این تجهیزات را دید دوباره مصاحبه کرد که اینطور نیست آمریکا بتواند با یک کلید تجهیزات نظامی ایران را از کار بیاندازد.

وزیر اطلاعات دولت دهم به آنچه «فتنه 88» خواند اشاره کرد و گفت: بعضی از نخبگان ما با کمال تاسف در این فتنه با وجود اینکه پیش از انقلاب و مقاطع مختلف انقلاب با انگلیسی‌ها مبارزه داشتند، وقتی اسناد دخالت استعمار پیر را می‌دیدند، تنها به یک سرتکان دادن اکتفا می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه بیان شده که ما جلوی جنگ را گرفتیم، گفت: کدام جنگ، آمریکا جرات جنگ با ایران را ندارد، آنها در عراق و افغانستان و و سوریه و دیگر کشورها به وضوح دیده که نمی‌تواند هیچ کاری کند و جرات چپ نگاه کردن به ایران را ندارد.

مصلحی داعش را ساخته و بازیچه آمریکا و استکبار دانست و گفت: آمریکا و استکبار امروز در حال افول هستند و این موضوع را سیاستمداران آمریکایی در هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه بیان می‌کنند اما در مقابل انقلاب اسلامی ایران به سمت اوج گرفتن و پیشرفت است.

وزیر اطلاعات دولت دهم تاکید کرد: همانطوری که یک میلیاردر وقتی به مشکل اقتصادی می‌خورد تا زمین خوردن زمان می‌برد، استکبار هم به دلیل سرمایه‌هایی که دارد، با گذشت زمان به زمین می‌خورد.

وی خاطرنشان کرد: امروز افتخار ما این است که با افتخارآفرینان شهدایی همچون تهرانی‌مقدم‌ها، توان صنعت نظامی ایران به حدی رسیده که استکبار جرات حمله به ایران را ندارد.

مصلحی با اشاره به اینکه ایران در هشت سال دفاع مقدس با تمام تحریم‌ها، در برابر تمام جهان ایستادگی کرد، گفت: الان حداکثر 30 درصد از مشکلات اقتصادی ما به تحریم مربوط است و مابقی مشکلات به دیگر مسائل مربوط است اما متاسفانه جریانی در کشور سعی می‌کند تمام مشکلات اقتصادی کشور را به تحریم مرتبط کند.

وزیر اطلاعات دولت دهم به واردات خودروهای لوکس و گران‌قیمت اشاره کرد و گفت: اگر ما تحریم هستیم و پول رد و بدل نمی شود، در چند سال اخیر پول این خودروها که رقم بسیار سنگینی هم هست چطور از کشور خارج می‌شده و ماشین به کشور می‌آمد؟

وی با تاکید بر اینکه استبکار الان تمام تلاش خود را بر این گذاشته که با ایجاد رعب و وحشت در بین مردم، مسئولان و نخبگان، ما را دچار اشتباهات محاسباتی کند، گفت: در صورتی که این سه قشر در ایران دچار اشتباهات محاسباتی شوند، دشمن به هدفش می‌رسد.

مصلحی دومین رویکرد استکبار در برابر ایران را وعده‌های دروغین دانست و گفت: به گفته مقام معظم رهبری مسئولان ما در مذاکرات و برجام تمام تلاششان را به کار بستند اما آیا دشمن به غیر از وعده‌های دروغ در این مذاکرات و بعد از برجام کاری انجام داد؟

وزیر اطلاعات دولت دهم با طرح این سوال که آیا یک سنت از پول‌هایی که استکبار و آمریکا ادعای آزادسازی آن را دارند، به کشور آمده؟، بیان کرد: دیگر رویکرد دشمن این است که تمام هم و غم خودش را می‌گذارد که ما را از امدادهای غیبی غافل کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. نخیر، عده ای حاضر نیستند حسابگری و عقل و اندیشه و برنامه ریزی را کنار بگذارند و تمام زندگیشون رو با امید به رخ دادن امدادهای غیبی طرح ریزی کنند.

    1. امیر خان گل! بنده به امداد غیبی اعتقاد راسخ دارم. فکر می کنید اگر امداد غیبی نبود با مدیریت احمدی تژاد و وزارت امثال این آقا چیزی از ایران و انقلاب باقی می ماند؟

  2. آره خب، حرف ايران براي ماندن بشار اسد به کرسي نشسته است اما به چه قيمتي!؟ نابودي سوريه و مردم بي پناه و بيچاره اش. تو اين فکرم که بالاخره يه روزي اين جنگ ها و درگيري ها تموم خواهد شد. اون روز اگه يه دولت برآمده ار راي مردم سوريه که مخالف جمهوري اسلامي ايران باشند، سرکار بياد و ادعاي خسارت جنگ داخلي اش رو ناشي از حمايت هاي مادي و معنوي و تسليحاتي و مستشاري ايران از اسد در دوران جنگ رو بکنه و دادگاه هاي بين الملل هم تائيد کنند و راي به پرداخت خسارت از سوي ايران بدن، چه خاکي بايد بسر کنيم، کل مملکت رو بايد بديم، مگر امدادهاي غيبي به کمک بيان و خسارت تعيين شده رو از غيب بيارن تا بتونيم به سوريه و مردمش پرداخت کنيم!

  3. اتفاقا انهایی که اعتقاد نداشتند هم بعد از انتخابات 1384 و 1388 کاملا معتقد شدند.منتها دو نوع امداد غیبی داریم امدادغیبی خدایی و امداد غیبی خدایگانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا