خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده اینتراخت فرانکفورت و لورکوزن 23 مهر 1401

پخش زنده اینتراخت فرانکفورت و لورکوزن 23 مهر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در هفته دهم بوندسلیگا به مصاف هم می‌روند.

آینتراخت فرانکفورت، قهرمان لیگ اروپا امشب در هفته دهم بوندسلیگا میزبان لورکوزن ژابی آلونسو است. برای تماشای پخش زنده بازی اینتراخت فرانکفورت و لورکوزن 23 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 17:00 از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال اینتراخت فرانکفورت و لورکوزن 23 مهر 1401

پخش زنده اینتراخت فرانکفورت و لورکوزن 23 مهر 1401

آینتراخت میزبان این روزها با 14 امتیاز از 9 بازی پیشین بوندسلیگا در رده هشتم جدول جای گرفته و لورکوزن با 8 امتیاز در رده پانزدهم. لورکوزن فصل را بسیار بد آغاز کرد و متاسفانه هنوز سردار آزمون نتوانسته درخشش خود را در ترکیب تیم آلمانی تجربه کند.

آن‌ها آنقدر در 9 بازی اخیر بد عمل کردند که سرمربی لورکوزن اخراج شد و ژابی آلونسو بازیکن سابق رئال مادرید و بایرن مونیخ به عنوان سرمربی انتخاب شد.

آینتراخت در 5 بازی پیشین خود 2 برد، 2 شکست و 1 تساوی ثبت کرده و لورکوزن 3 شکست، 1 تساوی و 1 برد. حاصل 5 تقابل آخر دو تیم سه پیروزی برای لورکوزن و 2 برد برای فرانکفورت است و در مجموع تقابل‌های سالیان اخیر نیز این لورکوزن است که با 14 برد در برابر 8 برد فرانکفورت دست بالا را دارد. یک تقابل دو تیم نیز به تساوی انجامیده است.

برای تماشای پخش زنده بازی اینتراخت فرانکفورت و لورکوزن 23 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا