خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده تاتنهام و اورتون 23 مهر 1401

پخش زنده تاتنهام و اورتون 23 مهر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

تاتنهام آنتونیو کونته امشب در هفته یازدهم لیگ جزیره از ساعت 20:00 به وقت ایران میزبان اورتون فرانک لمپارد است. برای تماشای پخش زنده بازی تاتنهام و اورتون 23 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال تاتنهام و اورتون 23 مهر 1401

پخش زنده تاتنهام و اورتون 23 مهر 1401

تاتنهام آنتونیو کونته اگر چند بدشانسی‌اش را کنار بگذاریم امسال تیم امیدوارکننده‌ای نشان می‌دهد و تا اینجای کار در لیگ عملکردی به مراتب بهتر از مدعیانی چون من یونایتد، لیورپول و حتی چلسی داشته و در تعقیب سیتی و آرسنال است. آنها در 5 بازی اخیر خود 3 برد، 1 شکست و 1 تساوی کسب کرده‌اند.

اورتون لمپارد اما مانند فصل قبل تیمی معمولی است که با تکیه به شانس بعضا می‌برد و بعضا شکست‌های سنگینی متحمل می‌شود تا مشخص شود لمپارد برای مربی شدن مسیر طولانی در پیش دارد. آن‌ها در 5 بازی پیشین خود 2 برد، 2 تساوی و 1 شکست کسب کرده‌اند.

نکته مهم درباره تقابل‌های رودرروی دو تیم اینکه در 5 تقابل آخر 2 تساوی، 2 برد برای اورتون و تنها 1 برد برای تاتنهام به ثبت رسیده اما در مجموع تقابل‌های 10 سال اخیر این تاتنهام است که با 10 برد دست بالا را نسبت به اورتون با 5 برد دارد. 10 تقابل نیز به تساوی انجامیده است. برای تماشای پخش زنده بازی تاتنهام و اورتون 23 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا