خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی شاگرد کلاس‌های شهاب مرادی درباره‌ی مسایل مالی

یکی از شاگردان کلاس‌های حجت الاسلام «شهاب مرادی»، که در خبرهای روزهای اخیر واگذاری املاک توسط شهرداری نامش آمده بود، به او نامه ای نوشته و از مسایل مالی آقای مرادی پرسیده است.

متن نامه ی «ابوالفضل اشناب» که برای انتشار در اختیار انصاف نیوز قرار گرفته در پی می آید:

جناب آقاى مرادى

سلام و احترام

خاطرم هست هیچوقت دل خوشی از بیانیه خوانی و یا بحث های تند و تیز نداشته اید

این یک بیانیه نیست! این متن یک درخواست است.

از ابتدای انتشار خبر تایید نشده ی دریافت تخفیف های میلیاردی شهرداری تهران تا امروز منتظر واکنشی رسمی و قطعی از سوی شما بودم.

دلیل لزوم پاسخگویی شخص شما فعالیت های گسترده رسانه ای و فرهنگی تان بود و موضع گیری های سریع و شفاف و روشن در تمامی زمینه های مرتبط.

لکن هرچه بیشتر گشتم کمتر یافتم تا آنجا که حتی راضی به حضور پرسشگرانه حقیر در صفحه مجازی تان هم نشدید.

حجت الاسلام مرادی!

امروز دغدغه اين حقير پرداختن به همه انتقادات گسترده پیرامون شما نيست. حرف من نحوه ی برخورد جنابعالى با منتقدان و مخالفان نيست، ما نمي خواهيم به ضعف جدى جنابعالى در تحمل مخالف، بپردازيم. ما حتی گزارش عملكردتان در زمان رياست سازمان فرهنگى هنرى شهردارى را هم نمي خواهيم.

ما از شما تنها يك موضع گيرى شفاف و روشن در زمينه ی بيت المال و استفاده از امكانات دولتى می خواهیم. امکانات و امتیازهایی که خوب خبر دارید ابدا در اختیار مردم قرار نگرفته و نخواهد گرفت.

این موضوع با بقیه ی مسائل پیرامون شما تفاوت بسیاری دارد.

اینجا نه صحبت از دشمنان خارجی است و نه حرف از غرض ورزی های جناحی،

تفاوت نظام جمهوری اسلامی با نظام سرمایه داری همین جا باید معلوم شود. مسوولانی که حتی اگر در مورد عملکردشان هم با مردم صحبت نکنند، موظف اند در مورد فعالیت های اقتصادی و مالی شان به مردم پاسخگو باشند، اگر این روند در حاکمیت اسلام وجود نداشته باشد ماجرایی شبیه فیش های حقوقی پیش خواهد آمد که با وجود قانونی بودن دریافت ها خیانت مسلم به بیت المال بود. کشور اسلامی و انقلابی جایی است که مسوولانش به هیچ وجه حق ندارند با استفاده از فرصت های حکومتی به قدر ذره ای برای خود ثروت اندوزی کنند؛

که مولا امیرالمومنین فرمود: بپرهیز از ویژه سازی (انحصار طلبی) در چیزهایی که همه مردم در آنها برابرند.

استاد مرادی!

بیایید یک بار به دور از تعریف و تمجیدهای همیشگی شاگردان و علاقه مندان تان و یا برخی آقازاده های مجیز گوی، پاسخگوی این سوال مهم و اساسی باشید.

چه سود اگر ما سكه هايى مزين به نام ام المومنين خديجه كبرى (س) ضرب كنيم و عده اى قليل آنان را به هزار عنوان قانونى و غيرقانونى از بيت المال مسلمين غارت كنند؟

خداوند را شاهد گرفته که خوشحال کننده ترین اتفاق پیرامون مسوولین، شفافیت مالی و پاکدستی آنهاست و چقدر خوب خواهد بود که شما نیز به این دسته از مسوولین بپیوندید.

راستى در پايان و به قاعده پرسش هميشگى تان در مورد شغل پدر از فرد سوال كننده، بايد عرض كنم كه پدر اين حقير كارمند بازنشسته اى است كه هيچگاه شعار مهربانى نداده است اما به هيچ وجه و هيچ وقت منتظر تكذيب يا تاييد يك بازرس از سازمان بازرسى كل كشور نبوده و نيست.

منتظر پاسخ جنابعالی به اين پرسش اصلی اين متن هستم.

والعاقبة للمتقين

والسلام

ابوالفضل اشناب

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. چه شاگرد گستاخی!
    اون شایعه ی بی اساس هم که توسط سازمان بازرسی تکذیب شده. دیگه چه پاسخی؟
    صداقت و پاکدستی آقای مرادی ثابت شده است و اعتماد مردم به ایشون با این تهمت ها و تخریب ها از بین نمیره

    1. خاتون عزيز!
      گستاخ خواندن شما، ناشى از آموزش غلطى‌است كه ساليان دراز ما را فقط مستمع بارآورده‌اند و عادتمان داده‌‌اند ساکت بنشینیم و سراپاگوش باشیم و بدتر آنکه سوال و پرسش را بی‌ادبی و بی‌احترامی بدانیم. خوب است کمی تاریخ بخوانید و بدانید نحوه برخورد پیامبر و امامان معصوم چگونه بوده‌است.
      ضمناً سند رسمی و مکتوب گزارش سازمان بازرسی که سایت معماری نیوز منتشر کردند، در سایت‌های دیگر موجود است می‌توانید مطالعه کنید. تکذیب شفاهی و دستپاچه ارزش حقوقی ندارد! [کمی بیشتر باید منتظر اظهار نظرهای رسمی این سازمان و دیگر نهادهای ناظر بود]

    2. اعطای املاک زیرقیمت [هنوز] به هیچ وجه از سوی سازمان بازرسی تکذیب نشده ست! اگر خودتان را گول می زنید و صدای وجدان تان را خفه می کنید حداقل دروغ نگوئید!؟ اتفاقا سازمان بازرسی کاملا تائید کرده است که شهردار تهران در واگذاری املاک حدود 2 هزار و 200 میلیارد تومان زیر قیمت اقدام کرده است که کاملا مصداق ویژه خواری و تخلفی محرز است. [اما هنوز در مورد افراد به صورت رسمی موضعی نگرفته و این گزارش اولیه است]

    3. شایعه؟! بابا کوتاه بیا خاتون .
      خود جناب شهردار جهادی واگذاریها رو تایید کردند و سازمان بازرسی برای بررسی ورود کرده اونوقت جنابعالی میفرمایید شایعه؟!
      اگر همچین چیزی صحت نداره و کار ایادی استکباره بهتر نیست امثال جناب مرادی و نجف زاده و … بجای از دسترس خارج کردن خودشون بیان و پاسخگو باشن؟
      فرمودید صداقت و پاکدستی ایشون ثابت شدست؟! میشه بفرمایید این مسئله رو کی و کجا به شما ثابت کردن که اینطور جانانه دفاع میفرمایید؟
      ضمنا خواهشمندم انقدر از زبان مردم خرج بیهوده نکنید و خودتونو پشت دروغ قایم نکنید.

  2. سلام. با توجه به تكذيب شدن اين خبر، پيام شما مي تواند مورد پيگرد قانوني قرار بگيرد.
    ضمن اينكه اين تهمت هاي ناشايست، فقط نشان از دلخوري شخصي شما از ايشان دارد
    اين حجم از قدرناشناسي تاسف برانگيز است

  3. فونت سایتتون خوانا نیست و چشم رو اذیت میکنه. مدت ها بود میخواستم اینو بهتون بگم ولی به این دلیل که فکر کردم گفتنش بی فایدست نگفتم ولی حالا که در این متن موضع گیری رو موضع کیری میبینم دیگه ناچار شدم بگم.

    1. سلام آقا احسان !
      کاشکی این ایراد را درج نمیکردی! اگر چه ، هیچکس متوجه نشده شما چی نوشتی! ( بدلیل همان فونت ! )

  4. جناب اشناب حضور پرحاشيه و بي اخلاقي هايتان در مدت بسيار كوتاهي كه در كلاس مجردها بوديد را بخاطر داريم.و خروج اجباري شما كه حتي فرصت حضور در مباحث را نيافتيد چه برسد به شاگردي.سني نداريد و متنتان به تلافي جويي نصايح وارده به شما ميماند.راه مهيب و دهشتناكي را انتخاب كرده ايد.خدا به عاقبت همه رحم كند.

  5. سلام. انصاف !!!!!!!!! حق استاد شاگردى را ادا نكرديد.
    كاش براى خوشايند چند نفر فالوئر آخرت خود را به خطر نندازيم !
    خدا عاقبتمان را بخير كند.

  6. چه جالب! ایشان تا جایی که یادم هست فقط چند جلسه سر کلاس بودند. بگذریم از حواشی هایشان که باعث اخراج ایشان از کلاس شد. ضمن اینکه این قبیل کینه ورزی های کودکانه جای انتشار ندارد. خدا عاقبت همه ی ما را به خیری کند.

  7. متاسفم برای این شاگرد گستاخ
    و متاسف تر برای این سایت از نشر چنین نامه اهانت آمیزی
    پاکی و صداقت آقای مرادی برای همه عیان شده
    ایشان وقتی همه جا ائم از تلویزیون،کلاس ها یا منبرهایشان صریح و شفاف هستند نیاز به اثبات ندارند

  8. سلام
    دوره هاي قبل چقدر خوب و بجا تشخيص داده شده كه شما فاقد صلاحيت حضور در كلاس هستيد!

    براتون متاسفم !

  9. انصاف!!!
    کاش اسم سایتتان را تغییر می دادید بعد این نامه پر از دروغ و بغض را انتشار می دادید،خبر کذبی که سازمان بازرسی کشور و دادستانی هم عدم صحت آن را تأیید کردن را نشر می دهید .

    1. حالا مگر چه ميشود كه استاد با پاسخ صحيح و شفاف و با مدرك مستند و قابل رجوع به منابع مستدل به سوال شاگردش پاسخ دهد. بهتر از اين نيست كه استاد سكوت كند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا