خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازار گرم هنرهای تجسمی در سرمای زمستان

در حالی که این روزها همه چیز تحت تاثیر حادثه دردناک ساختمان پلاسکو و البته برگزاری جشنواره‌های تئاتر و حواشی فیلم فجر است

نگارخانه‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دهند و میزبان نمایشگاه‌های مختلف در آغاز دومین هفته بهمن شده‌اند.

به گزارش همشهري، نمايشگاه تجسمي فجر با نمايش آثار بيش از 100 هنرمند در موزه هنرهاي معاصر تهران و فرهنگسراي نياوران ادامه دارد و تا پايان بهمن ميزبان علاقه‌مندان خواهد بود. مجسمه‌های کاربردی ستاره امین‌الهی در نگارخانه مژده، نقاشي‌هاي شيده ضرابي در نگارخانه صدرنگ و «روياي بركه» مهران ملك در نگارخانه مس‌نگار به نمايش درمي‌آيند. در نگارخانه ايوان هم بيتا وكيلي مجموعه‌اي از نقاشي‌هاي خود را در قالب نمايشگاه «عبور بايد كرد» به تماشاي دوستداران هنر گذاشته است.

يكي از نمايشگاه‌هاي متفاوت اين روزها، «این گونه شیوه‌های مدارا» در نگارخانه ثالث است. اميرحسن دلبری كه پيش از اين با جواهرات متفاوت خود شناخته مي‌شد، از مدتي پيش وارد دنياي خلق مجسمه شده و 32 مجسمه كوچك، 2 مجسمه بزرگ، 52 قطعه جواهرات هنري و 2 اثر چيدمان را به تماشا گذاشته است. عصر روز جمعه 8بهمن از 2 كتاب مجسمه‌ها و جواهرات هنري اين هنرمند جوان هم در ثالث رونمايي شد و نمايشگاه او تا 19 بهمن ميزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

نمایشگاه آثار چوبی و تزئيني شهریار رحمانی و غزال علیزاده در نگارخانه نقش جهان، نمايش تازه‌ترين نقاشی‌های سعید خاورنژاد در نگارخانه ایرانشهر، نمایشگاه پرفورمنس، چیدمان لباس‌های مفهومی و پارچه‌سازی در نگارخانه سبحان و نمايش آثار امیر نصر در نگارخانه آران ديگر رويدادهاي تجسمي پايتخت است.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا