خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کواکبیان: نمی‌گذارند خاتمی تئاتر برود اما احمدی‌نژاد شهر به شهر!

مصطفی کواکبیان، نماینده مردم تهران در مجلس، گفت: نمی‌گذارند رئیس‌جمهور اصلاحات به تماشای تئاتر برود اما آن آقا شهر به شهر سخنرانی می‌کند، وزارت کشور در این زمینه باید جدی‌تر باشد.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از ایلنا، مصطفی کواکبیان با حضور در نشست سراسری شورای نمایندگان انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها با تأکید بر اینکه باید مسائل انتخابات ۹۴ مورد آسیب‌شناسی قرار بگیرد، گفت: یک عده‌ای با ما عکس سلفی گرفتند اما زنبیل‌شان را جای دیگری گذاشتند. ۵۰، ۶۰ نفر فرم‌های ما را امضا کردند اما این نمایندگان اکنون با ما نیستند و معلوم هم نیست چه کسی مسئولیت اقدامات آن‌ها را بر عهده می‌گیرد.

وی در ادامه اظهار کرد:‌ تأکید ما در روند انتخابات ۹۴ تضعیف نشدن احزاب بود. پیشنهاد ما هم محور قرار گرفتن شورای هماهنگی اصلاحات و سپس نمایندگان رئیس جمهور اصلاحات بود. اما برخی دوستان عکس این روند را مدنظر داشتند.

این عضو فراکسیون امید با بیان اینکه این فراکسیون دنبال تغییر قانون انتخابات و تقویت بُعد نظارتی مجلس است، افزود: برای انتخابات شوراهای شهر و روستا کمیته‌های مرکزی در مجلس تشکیل می‌شود که اعضای فراکسیون امید هم عضو از این کمیته‌ها خواهند بود تا مرقانون در این زمینه اجرا شود.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری همچنین با انتقاد از دولت گفت: آنقدر که ما انتظار داریم دولت با ما همراهی نمی‌کند. دولت می‌تواند خیلی کمک‌کار ما در فراکسیون امید باشد. ما معتقدیم رقیب دولت در انتخابات پیش رو، عملکرد خود دولت خواهد بود.

کواکبیان در ادامه با انتقاد از فضای امنیتی در دانشگاه‌ها گفت: چرا مجوز فعالیت به دانشجویان داده نمی‌شود و امکانات دانشگاه به صورت برابر در اختیار همه تشکل‌های دانشجویی قرار نمی‌گیرد؟

وی در پایان افزود: نمی‌گذارند رئیس جمهور اصلاحات به تماشای تئاتر برود اما آن آقا شهر به شهر می‌چرخد و سخنرانی می‌کند، وزارت کشور در این زمینه باید جدی‌تر باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. چه انتظاراتی داری آقای کواکبیان! خب بنده خدا اگر اون رها میکردند و این رو میگرفتند که کار مملکت برعکس نبود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا