خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سوال معاون احمدی نژاد از بوریس جانسون

فریدون عباسی، رییس سازمان انرژی اتمی دولت احمدی نژاد، در یادداشتی در سایت اصولگرای رجانیوز درباره‌ی سفر بوریس جانسون وزیر امور خارجه‌ی انگلیس به ایران نوشت:

بسمه تعالی

رسانه ها از وزیر خارجه انگلستان سوال کنند:

1 – بین سال های 82 تا 84 گروه مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی ایران مشغول مذاکره با جک استراو وزیر خارجه انگلستان و وزرای خارجه آلمان و فرانسه بودند. حاصل آن تعطیلی فعالیت های هسته ای به دست مجریان داخلی، تشدید فشارها بر ایران و جمع آوری اطلاعات از میزان پیشرفت های کشور و کسب اطلاعات از تعداد و اسامی برخی متخصصان کشور بود. ترور متخصصان هسته ای در همین زمان در برنامه کشورهای مذاکره کننده با ایران به محوریت انگلستان قرار داشت.

2 – از نیمه سال 84 که گروه معتقد به تعامل منفعلانه و سازشکارانه با غرب تا حد خوبی از صحنه سیاسی و دستگاه مهم و سرنوشت ساز اجرائی کشور کنار رفت، زنجیر اسارت از قامت پرتوان دانش و فناوری کشور برداشته شد و با تکیه بر درون زائی، انسجام مدیریت، حاکمیت تفکر علمی و درک بعدی از ابعاد فرمایشات مقام معظم رهبری، پیشرفت های قابل توجهی در علم و فناوری کشور پدید آمد که بخشی از آن در راه اندازی راکتور بوشهر، تولید سوخت با غنای 20 درصد برای راکتور تهران، افزایش تعداد ماشین های سانتریفیوژ و قطع کامل وابستگی مواد و قطعات آن ها به خارج، تکمیل تحقیقات و تولید ماشین های سانتریفیوژ نسل جدید، پیشرفت 80 درصدی تکمیل راکتور اراک و … خود را نشان دادند.

3 – دستگاه امنیتی ام آی 6 ( MI6 ) انگلستان از سال 84 برای مقابله با پیشرفت سریع متخصصان ایرانی محوریت جاسوسی، خرابکاری صنعتی، شناسائی متخصصان علمی- فنی و جمع آوری اطلاعات در مورد نوع تخصص و میزان همکاری آن ها با نظام با همکاری سازمان سیا و موساد را بیشتر از قبل عهده دار شد.

4 – افرادی که مشخصات مستعار آن ها در دست است و خود را بعنوان مامور امنیتی انگلستان معرفی می کردند، در کشور های مختلف نسبت به جمع آوری اطلاعات از افراد ایرانی اقدام می کردند. نام افراد ترور شده و در راس آن ها، شهدای بزرگوار هسته ای در این جمع آوری ها بسیار شاخص است. در این خصوص میتوان به مصاحبه ها و گفتگو های اجباری با برخی از متفکران ایرانی که برای شرکت در کنفرانس های بین المللی به  کشورهای مختلف  رفته بودند اشاره کرد. ماموران انگلیسی بعضی مواقع سوالات خود را در حضور امنیت آن کشورها و با همکاری آنها انجام می دادند. این جمع آوری ها باعث شناخته شدن متخصصان متعهد و تاثیر گذار ایران شد.

5 – با گذشت هشت سال با عزت و افتخار در حالی که تثبیت علمی و فنی، به همراه سایر دستاوردها، جمهوری اسلام ایران را به عنوان یک الگوی موفق برای سایر ملل آزادیخواه مطرح ساخته، جریان تردید داخلی با بهره برداری از مشکلات اقتصادی ایجاد شده توسط استکبار جهانی و درست در عبور از پیچ تاریخی، فرمان به دست شده و عواملی، جک استراو را پنهانی در سال 94 به تور ایرانگردی بردند تا از او در تحریم ایران قدر دانی کنند.

6 – حال نوبت پذیرائی از انگلیسی دیگری به نام بوریس جانسون در ایران است بدون اینکه پرسیده شود با عمره رفتن شهید دکتر مسعود علیمحمدی چکار داشتید؟ چرا او را در مکه و مدینه تعقیب می کردید؟ چرا در مورد سایر افراد، جمع آوری اطلاعات داشتید و همان افراد توسط عوامل مزدور شما به شهادت رسیدند؟ مناسب است که برخی افراد در انگلستان که از فعالین درجه یک مذاکرات هسته ای منفعلانه بوده و جایزه اش را گرفته اند و احتمالا رابطه خوبی با انگلیسی ها دارند، جواب سوالات در مورد جمع آوری اطلاعات در مورد ترور دانشمندان ایرانی توسط انگلیسی ها را دریافت، و در آستانه ورود وزیر خارجه انگلستان به ایران برای آگاهی مردم منتشر نماید. حداقل رسانه های ایران این سوال را از وزیر خارجه انگلستان بپرسند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جناب دکتر عباسی نمی خواهید برای اثبات فرمایشتان بست بنشینید؟هم فال وهم تماشا…

  2. گویا با چنین کمین های قال موشک و تله بازی های سبک احمدی،مشایی،بقایی،نژادی چیزعایدتان نخواهدشد!؟همواره به همان بست نشینی بشرط نماز و عبادت ودعابرای اخرت تان اگر نه همان هم ازسرتان اضافه ست!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا