خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پورتو و بنفیکا 29 مهر 1401

پخش زنده پورتو و بنفیکا 29 مهر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در هفته دهم لیگ برتر پرتغال به مصاف هم می‌روند.

پورتو امشب از ساعت 22:45 دقیقه در مهمترین بازی لیگ برتر پرتغال، در هفته دهم میزبان بنفیکا است. برای تماشای پخش زنده بازی پورتو و بنفیکا 29 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال پورتو و بنفیکا 29 مهر 1401

پخش زنده پورتو و بنفیکا 29 مهر 1401

پورتو و بنفیکا این روزها رقابت سخت و نزدیکی در لیگ داخلی دارند. بنفیکا بعد از دو فصل عدم موفقیت در قهرمانی و تماشای قهرمانی رقبای خود،‌ این فصل تمام تلاش خود را برای قهرمانی به کار بسته است.

این روزها البته پورتویی که لیگ را بدتر شروع کرده فرم بهتری دارد هر 5 بازی آخر خود شامل 3 بازی در لیگ و 2 بازی در لیگ قهرمانان را پیروز شده است.

بنفیکا اما دو برد و 1 تساوی در لیگ و دو تساوی در لیگ قهرمانان برابر پی اس جی قدرتمند داشته است! بی‌تردید این جذابترین تقابل دو تیم در سالیان اخیر است و نتیجه‌ای تعیین‌کننده در روند قهرمانی دارد.

نکته مهم اینکه در 5 تقابل آخر دو تیم، 3 بار پورتو پیروز شده و دو بازی به تساوی انجامیده است. در واقع آخرین برد بنفیکا مربوط به 10 بازی قبل و سال 2019 است. در مجموع نیز این پورتو است که با 19 برد در برابر تنها 8 برد بنفیکا دست بالا را دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا