خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک محکوم در یک پست مهم شهرداری؟

تصویر یک حکم قضایی نشان می‌دهد متهم و محکوم ردیف سوم یک پرونده مالی، به معاونت دبیرخانه یکی از مهم‌ترین کمیسیون‌های شهرداری تهران منصوب شده است.

بر اساس این اسناد، قاضی مجتمع کارکنان دولت پس از طرح شکایت، رسیدگی به این پرونده را آغاز کرده و بعد از استماع نظرات شاکیان و دفاعیات متهمان، آنان را به جرایم گوناگون از حبس تعزیری تا انفصال موقت از مشاغل دولتی محکوم کرده است.

متهم ردیف سوم این پرونده، متهم به دریافت 230 قطعه سکه بهار آزادی به عنوان رشوه بوده است که قاضی پرونده، این اتهام را وارد دانسته و متهم را به جزای نقدی، حبس تعزیری و انفصال از خدمات دولتی برای مدت ۳.۵ سال محکوم کرده است. تاریخ صدور حکم، فروردین ماه گذشته است و بنابراین مشمول مرور زمان نمی‌شود.

توضیحاتی که ارائه نشد

این خبر حدود یک ماه پیش آماده انتشار بود اما انصاف نیوز با روابط عمومی معاونت شهرسازی و مرکز ارتباطات شهرداری تهران تماس گرفت و خواستار توضیحات آنان شد.

بعد از پیگیری‌های متعدد، ابتدا مستندات خبر درخواست و سپس عنوان شد که توضیحاتی ارائه خواهد شد. نماینده سخنگوی شهرداری تهران در تماس با انصاف نیوز، خواستار مهلتی چند روزه برای ارائه توضیحات شهرداری تهران شد اما هیچ پاسخ و توضیحی داده نشد.

فردی که تصویر حکم را در اختیار انصاف نیوز قرار داده است می‌گوید موضوع این انتصاب خلاف قانون و قاعده به اختلاف نظر در رده‌های بالای شورای عالی شهرسازی و کمیسیون ماده 5 منجر شده است از جمله آن‌که سازمان بازرسی شهرداری با این انتصاب مخالفت کرده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. شما هم جرات نکردید اسم متهم را اعلام کنید !!! این کارها ابروی و اعتبار و اعتماد به رسانه ها را از بین می برد

  2. لطفا به اطلاع نهادهای بازرسی برسانید به تیم های اصالتا خرم آبادی و جدیدی که از ستاد تا صف در هلال احمر و شعب مشغول کار شده اند نظارت شود .
    شاید احکام محکومیتشان رو شد

  3. اگر مدارک متقن دارید چرا نام ونشان مسئول گمارده شده را که غیرقانونی نصب شده نمی برید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا