خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دانشجویان شریف سلف را مختلط کردند

برترین‌ها نوشت: تصاویری از سلف امروز دانشگاه شریف منتشر شده که در آن دانشجویان به صورت مختلط وارد غذاخوری شدند.

تصاویر منتشر شده از سلف مختلط دانشگاه شریف
تصاویر منتشر شده از سلف مختلط دانشگاه شریف

فضای دانشگاه شریف در اتفاقات بعد از فوت مهسا امینی دچار تنش و درگیری شدید شد و مسئولان این دانشگاه چند هفته‌ای کلاس‌های این دانشگاه را غیرحضوری کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ماشاالله به دانشجویان باغیرت بسیجی دانشگاه شریف که دل آقا امام زمان را شاد کردند و در مقابل این قانون‌شکنی ساکت ننشستند.این بسیجیان از نسل همان شهدایی هستند که دغدغه ی شان حفظ وطن و هم وطن در مقابل دشمن بود و این زیر پا گذارندگان عفت و حیا، از نسل همان وطن فروشان منافقند که حالا دغدغه ی شان،شده سلف مختلط!!!

    68
    55
  2. عزیزان می روید درس بخونید یا رفیق بازی ؟ بد آموزی دارید برای بچه های ما . شاید به نظر شما کار بدی نباشه ولی هنجار شکنی است . مثلا اگر با هم غذا بخورید یعنی آزادی؟ ببینید آزادی واقعی یعنی از آنچه روح شما را اسیر کرده که در حد حیوانیت و هوی و هوسهای دنیایی باشید باید خود را آزاد کرده و رها کنید تا به اعتلا و کمال برسید .

    75
    37
  3. سن ازدواج ک بره بالا،همین میشه.
    عریزه جنسی ک بزنه بالا،راه ازدواجم ک بسته باشه،جامعه ب کثافت کشیده میشه.
    #زن بی عفت،زندگی حیوانی،آزادی جنسی

    58
    50
  4. بابا میدونید که دشمنان درکمینند که از کاه کوه بسازند پس گشت ارشاد چیه جلو جوونای مردم گرفتن چیه دیگه ملت با اینهمه تحریم ومشکلات واجاره خونه وگرانی سرسام آور ساختند هی دارید اذیتشون میکنید خوب بذارید زندگیشون بکنند

    33
    40
  5. واقعا احمقید نا شریفان و….ته خواسته شماها سلف مختلطه‍♀️خدا شفاتون بده…واقعا هیچ مسئولی نیست اینها رو جمع کنن وقتی عوامل اغتشاش گرفتن و سریع ازاد کردن یعنی همین ک تهش رییس دانشگاه بشینه دختران…بدون حجاب تو دانشگاه راه برن…ای کاش یکی اینا رو جمع میکرد ک خواستشون درس خوندن نیست یا دنبال اینن ک پناهنده بشن و یا دنبال ولنگاری و یا……احمقها

    35
    32
  6. بدترین اعتراضات غیر اخلاقی را نمردیم و دیدیم. مرده شور شماها را ببره .که این همه سروصدا بخاطر این نیت کثیف تان بوده. مثلاً دانشگاه شریف هستید ؟، اصلأ شرف دارید تا شریف رفتید

    39
    26
  7. لعنت ب مغز فرسوده ای که فکر میکنه سلف رو بخاطر غریزه جنسی مختلط کردیم، و نمیفهمه ب وضع موجود دانشگاه به نبود کار مناسب به توهین ب ساحت دانشگاه در یکشنبه ننگین اعتراض داریم.
    تا دیروز این همه بی حرمتی ب ما و اساتید ما کردند کتک زدند دستگیر کردند ، هیچ کدوم از شما بی غیرتا حرف نزدید اما الان مارو بی غیرت خطاب میکنید . ما که پر قدرت راه رو برای آزادی زنان سرزمین مان ایران ادامه میدهیم اما توصیه میکنم ب شما بروید و فکری ب حال تفکر پوسیده خود بکنید.
    پ.ن: تا قبل از این دختر ها و پسر ها غذا رو میبردن بیرون سلف باهم میخوردن الان همونو رو میز و صندلی میخورن . پس ذهن مردم رو منحرف نکنید

    38
    52
    1. عباس عزیز . این ها یی که در این صفحه حرف مخالف می زنند ، نفهم‌نیستند . مزدور هستند . این افراد از رانت همین پاچه خاری ها هست که زندگی می کنند . عادت دارند که همیشه از جایی آویزان باشند .‌ این ها غذا خوردن دختر و پسر زیر یک سقف ( حتی در میز های جداگانه) را بی غیرتی می دانند . ولی فساد و اعتیاد دختران خیابانی را که در کل شهر ها گسترده شده و دستپخت خودشان است را بی غیرتی خودشان نمی دانند .

      22
      19
    2. عذر میخوام تو هم غلط کردی دانشجوی شریفی ما که کتکی ندیدیم، بیشتر شماها هرچی تونستیت هم به ما فحش دادید هم به کشور اگه جلوی مسجد نبودیم خدا میدونه چه بلایی سر مسجد و قران و… میاوردید.
      اینقدر بی عقل و منطقید که نزدیک یک ماه میگیم بیاین صحبت کنیم اما بازهم جز فحاشی هیچی تو مغز شماها نیست. اکثرتون هم که میشناسم ضعیف ترین نمرات و دانشجوهای شریفید.

      28
      15
    3. لعنت به تو که خوابی و نمی بینی دشمنان رو و برای ال سعود خوش رقصی میکنی، و برای لاس زدن با دخترها موقع ناهار قوانین کشور و دانشگاه رو زیر پا میگذاری، و باعث میشی خون هموطنت ریخته بشه، گاهی وقت ها فکر میکنم کاشکی این همه جوان نمی رفتند شهید بشن و صدام تا تهران میومد و تمام دانشگاها رو خراب میکرد تا توی لعنتی تو جایی که مکان علم و دانش هست به دنبال ناهار خوردن با دخترها نباشی.

      13
      9
    4. زن آزاد شه که تو مجانی بی مهریه و نفقه و هزار چیز دیگه،حالش رو ببری بعد هم مثل دستمال کاغذی بندازیش کنار بری سراغ یک دیگه؟

      18
      8
    5. یعنی ما زنان آزادی نداریم که شما مردان بی غیرت حامی ما شدید؟؟؟ آزادی ما زنان برهنه کردن ماست؟ آزادی ما زنان سرویس مجانی دادن به شما مردان بی تعهد و بوالهوس هست؟ شما مردان بی غیرت آزادی رو در برهنه کردن جسم ما می بینید؟ ما زنان آزادی اندیشه میخواییم اینو میخواییم که ما رو جنس و کالا فرض نکنید اینکه انسانیت ما زنان رو ببینید، من نمیدونم چرا در برهنه کردن ما زنان شما یقه پاره میکنید؟ چرا هر جا حرف از بی حجابی هست تعداد شما مردان بیشتر از خود ما زنان هست در این جنگ؟ ما نخواییم شما مردان حامی و صدای ما باشید باید چیکار کنیم؟ آزادی ما زنان در همین حجاب هست نه برهنگی، آزادی ما زنان در این هست که کسی بدون تعهد و اجازه شرع و قانون نگاه هم بهمون نکنه چه برسه به سوء استفاده از روح و روان و جسم ما
      امثال شما مردان گرگ هستید در لباس میش
      حامی و صدای ما خداست نه امثال شما شیطان صفتان
      خیرخواه ما خداست و مردان متعهد و باایمان و خانواده دار و چشم پاک نه شما ناپاکان
      بنده حجاب کامل ندارم اما در این اتفاقات خیلی چیزا برام روشن شد و به خالقم که تا بحال بنده سبک سر و خطاکارش بودم قول دادم که حجابم رو کامل تر و سخت تر کنم تا مردانی چون شما بفکر رهایی بنده نبا‌شید

      14
      6
    6. به نام آزادی ما خانم ها به دنبال باز شدن دروازه های هوس و ازادی ولنگاری تو دانشگاه و خیابون ها برای خودتون نباشید لطفا، و روزی خواهد آمد که آزادی واقعی در جهان توسط موعود آخر زمان تعریف خواهد شد و کسی آزاد تر از محمد رسول الله خیرالیشر نیست .ما به دین محمد هستیم نه به سبک زندگی پر هوس شما ها، همه دنیاحتی اروپا و آمریکا روزی باور می‌کنه که محجبه ها و مردان طرفدار حجاب باوفاترین افراد به جامعه بشریت و ارزشهای انسانی هستند و متحجر به دنبال عریانی بیشتره.

  8. قبلا ی فکر دیگه ای میکردم در مورد دانشگاه…بخدا از دانشگاه دیگه حالم بهم میخوره…اینا میان درس بخونن؟؟؟

    25
    22
  9. اصولا به این فکر کرده اید که حضور مختلط دانشجویان دختر و پسر در غذاخوری دانشگاه چه اشکالی دارد ؟ آیا هنجار شکنی است ؟ چطور است که همین دانشجویان در کلاس درس و آزمایشگاه و کارگاه و … با هم بصورت مختلط حضور دارند و هنجار شکنی نیست ؟

    19
    19
    1. اینهمه درس خوندین که بیاین دانشگاه شریف برای اینکارا
      حیفه بخدا،کاش روش اعتراضتون را عوض کنید
      اینجوری به شدت فقط شریف و تفکر شریف را ضعیف میکنید.
      یادش بخیر تو کارنامه کنکورم افتخارم این بود که از ۴۵ رشته مهندسی که قبول شده بودن یکیش دانشگاه شریف بود

      14
      5
    2. حالا مثلا مختلط غذا نخورید چی میشه، حتما باید با دخترها بلاس بزنید و قرار بگذارید، شما دانشجو هستید باید به قوانین دانشگاه احترام بگذارید ، اگر این موضوع ساده رو نمفمید خیلی از مرحله پرتید. شما الان با تجزیه طلب ها و کومله و کمونیست هم صدا شدید اگر شعور داشتتید مزدور بن سلمان نمیشدید.

      12
      4
  10. غرب به این درجه از تفکر درست رسیده که توی خیابوناش هر کس خواست روسری می‌ذاره و هر کس خواست نمی‌ذاره ولی توی ایران برای ساده ترین حقوق شهروندی باید جنگید تا …

    13
    15
    1. الان مثلا خیلی زنها حجاب دارن با شالهای تور که موهاشون از عقب و جلو بیرونه و لباسهای تنگ و کوتاه و شلوارهای پاره و ارایش های غلیظ . زنهای ایرانی تازه با این پوشش خیلی بیشتر جلب توجه میکنند. لعنت به شما ها که حتی به ابا اجداد خودتون هم پشت میکنید .

      4
      1
  11. آزادی زن به سلف مختلط نیست.به نداشتن پوشش نیست.شمایی که تفکر دیگران رو پوسیده میدونیدو دانشجوی این مملکت هستین سعی کنیدهنجارشکنی نکنید.
    چجوری داخل کشورهای دیگه وارد میشین قانونش رو مو به مو انجام میدین ولی داخل کشور خودتون هنجارشکنی می کنید؟
    شما فکر ازادی زنان نباشیدخودشون زبون دارن شما فکرسازندگی کشور باشید.

    20
    8
  12. شهر بی کلانتر، قورباغه هفت تیر کش
    اگر نظام به اعتقادات خودش باور داره محکم پاش وایسته ،چرا بسیجی باید بی غیرتی مسولیت رو جبران کنه
    عرضه ندارید جمع کنید پلیس از آمریکا بیارید ندادن از فرانسه

    2
    1
  13. خب میشه یک سلف دخترونه باشه یک سلف پسرونه و یک سلف بدونه جنسیت و انتخاب استفادشو به خود دانشجو بسپارند . تا هر کی با توجه به انتخابش استفاده کنه تا به کسی ظلم نشه . ولی واقعاا در شرایط کنونی که باید به فکر پیشرفت فرهنگ واقعی بود انرژی جوانان داره درگیر مسایل بی اهمیتی میشه . نه سلف مختلط اتفاق عجیبی رخ میده نه سلف جدا مهم الان پیشرفت و حل مشکلات مردم و باید روی اون تمرکز کرد . فرهنگ جامعه اگر بالا بره شما دیگه نیازی ندارید حجاب اجبار کنید . بلکه پوشیدگی به همراه داره فرهنگ درست بشه و جوانان درگیر مسایل مهم بشوند دیگه فرصت فکر کردن به این موضوعات ندارن . جوان اگر کار داشته باشه و زندگی مشترک و درگیر اهداف بزرگ باشه دیگه پوشیدگی یا برهنگی براشون فرقی ندارن چون به موضوع بی ارزشی تبدیل میشه .

    3
    3
  14. به اینا میگن نوابغ مملکت؟
    دغدغه اینا که نداشتن مقنعه و روسری و چریدن بین همه چه مشکلی از ما حل میکنه؟ بهشون میگی شما فقط همینارو میخوای میگن نههه ما چیزای دیگه هم هدفمونه ولی فقط شعار میدن زن و .ندگی وازادی و فحاشی مکنن از اقتصاد چیزی حالیشون هست؟ تاحالا کسی اومده درباره اقتصاد و گرونی شعار بده؟ منکه ندیدم

    7
    2
  15. خودت فهمیدی چی میگی اخه غدای مختلط چه ربطی به جنگ داره. درضمن این قضیه غذای مختلط جدید نیست

  16. ایلان ماسک داره توی مریخ دنبال اب می گرده … های ما هم درگیر … و سلف مختلط هستن …..تفاوت انسان ها با هم زیاااااد است .

  17. من چادرم را برداشته بودم چندسال این اتفاقات بعد از مهسا امینی باعث شد بفهمم چقدر چادر و پوشیدگی با ارزش هست مانتوی بلندتر انتخاب کردم و چادر هم انشاالله بتونم همه جا سرم کنم. حتی کشته هم بشم به خاطر چادر، ارزش زیادی داره، ما جنگ را ندیدیم اما حالا میفهمم چرا شهدا در وصیتنامه هاشون می نوشتند خواهرم چادر تو سنگر من است . یعنی چادر پناهگاه ایمان است. چادر و حجاب پناهگاه خوبی و رشد خیر هست و هر چه عریان تر بشم سنگری برای شیاطین و شیطان صفت ها شدم. درود بر ارواح شهدا، شهدا ما را حلال کنید . من چادرم را محکم تر میگیرم تا به جای اشک ، لبخند روی صورت ها بشینه .و هیچ وقت با عریان شدن اعتراضی نخواهم کرد و سطح دردهای بزرگ اجتماعی را با وصل کردن به روسری از سر برداشتن ، تنزل نمیدم .
    روزی اروپا و آمریکا هم متوجه میشه طرفداران حجاب ، برای باورهای دینی و عمل به دستورات خدا حجاب دارند و تروریست یا متحجر یا عقب افتاده نیستند و طرفداران حجاب باوفاترین انسانها به هر کشوری هستند که تبعه آن هستند و بهترین کمک رسان ها به بشریت .

  18. حجاب را رها نخواهم کرد و پوشیده هستم در حالیکه با همه دنیا مهربان هستم و پا روی هیچ پرچمی نمی‌گذارم و بر هیچ کشوری مرگ نمبفرستم . و همه ملل را دوست دارم . مهم نیست چقدر باورها نسبت به من منفی باشه. من آزادی و راحتی را در روح رها از بدزبانی، بدگویی و فحشا و دوری از عریانی و نگاه های بد می دونم. مردم همه کشورها شرق و غرب را دوست دارم و حتی از اینکه با مردم اسراییلی صحبت کنم از آنها دوری نمیکنم لذت بخشه با محبت شاهد همه فرزندان آدم و‌هوا باشم ، اما در کشور خودم بد به من نگاه بشه این برای من مهم نیست .سلام به آزادی و رهایی از تصورات ذهنی از قضاوت های بد برخی مردان و زنان ایرانی . در حال به ظاهر خوش خود رها باشید که ما رهایی خودمون را داریم و درک نمی کنید! . از کوزه همان طراود که در اوست .

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا