خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی درباره «جوسازی رسانه‌ای» علیه رئیس دانشگاه

بیانیه‌ی روابط عمومی پیرامون «جوسازی‌های رسانه‌ای» در مورد سخنان رئیس این دانشگاه را در ادامه می‌خوانید:

«بسمه‌تعالـی

طی روزهای اخیر شاهد بودیم در برخی از پایگاه‌های خبری و شبکه‌های تلویزیونی معاند با هدف تخریب چهره علمی دانشگاه و مدیران دلسوز آن و برهم زدن فضای فکری دانشگاهیان و جامعه، مطالب خلاف واقعی منتشر شده است؛ در این اقدام غیراخلاقی با تقطیع، برش و تحریف بخشی از سخنان ریاست محترم دانشگاه شهید بهشتی و با نسبت دادن جملات خلاف واقع به ایشان چون «ممکن است دانشجویان خاطی را به مشاوره یا 20 هزار دانشجو را (به) روان پزشک ارجاع دهیم»، درصدد ایجاد جو روانی و تشویش فضای دانشگاه هستند.

روابط عمومی دانشگاه با تقبیح این اقدام غیرحرفه‌ای و بازی ژورنالیستی، برای شفافیت اذهان دانشگاهیان عزیز اعلام می‌‌کند اشاره رئیس محترم دانشگاه به استفاده از روان شناس برای کمک به دانشجویان، ناظر به موضوع اقدام به خودکشی یکی از دانشجویان دانشگاه بود که سابقه چندین بار اقدام به خودکشی ناموفق داشت و با مداخله و کمک یکی از استادان روان شناس دانشگاه در صحنه، خوشبختانه از این اقدام جلوگیری به عمل آمد و تشخیص پزشک متخصص این بود که دانشجو برای درمان نیاز به بستری شدن دارد. لذا اظهارات رئیس محترم دانشگاه در این خصوص هیچ ارتباطی با اعتراضات اخیر دانشجویان نداشت. ضمنا متن کامل صحبت های آقای دکتر نصیری قیداری در این نشست، در روابط عمومی دانشگاه قابل دسترسی‌ست.

از دیگر سو جناب آقای دکتر نصیری، به‌عنوان رئیس یک دانشگاه بزرگ با مسئولیت اجتماعی مهم و حساس، در طول التهابات اخیر همواره سعی در حفاظت از دانشجویان عزیز داشتند و با تدابیر ایشان و سایر مسئولان دانشگاه، مسائل جاری در داخل دانشگاه بررسی شده که نتیجه این نگاه مثبت به امر گفت‌و‌گو و لزوم شنیدن اعتراض دانشجویان، حفظ فضای باز دانشگاه برای طیف‌های مختلف بوده است.

اطمینان داریم دانشگاهیان و خوانندگان محترم به عنوان کنشگران فعال، با دقت‌نظر و هوشمندی اخبار را رصد و پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا