خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چشم و ابروی شهرداری کور شد | یادداشت

«داوود حشمتي»، روزنامه نگار در کانال تلگرامی «خبرخواني روز» نوشت:

خبرگزاري فارس براي حمايت از شهردار تهران وارد ميدان شد و با انتشار گزارش و ارائه مستنداتي اعلام كرد يكي از اعضاي اصلاح طلب شوراي شهر رانتي معادل 430 ميليارد تومان از شهرداري منطقه يك دريافت كرده است. [لینک]

ضمن حمايت و تقدير از اين افشارگري فارس، اما همين نمونه مي‌تواند اثبات كننده اين مدعا باشد كه «املاك نجومي»، به راحتي در شهرداري تهران واگذار مي شود. نفس اين موضوع اهميت دارد كه «املاك نجومي» و اموال ملت به ثمن بخس به ديگران واگذار مي شود.

خبرگزاري فارس با اين كار قصد داشت توپ را به زمين اصلاح طلبان بيندازد كه آنها هم از اين رانت‌ها استفاده كرده‌اند. اما با اين كار اتفاقا اثبات كرد كه مديريت در شهرداري تهران همانطور كه در گزارش سازمان بازرسي كل كشور آمده است، به طرز عجيبي درگير فساد است.

اين اقدام نه تنها به ضرر افشاگري‌هاي صورت گرفته نيست، بلكه اين دومينو در روزهاي آينده حتما به ساير اعضاي شوراي شهر نيز كشيده خواهد شد. در اين ميان قاليباف مي‌ماند و يك آزمون مهم كه آيا با اين تخلفات برخورد خواهد كرد؟ چرا قاليباف شهردار منطقه يك را كه چنين رانتي را واگذار كرده امروز در قامت معاونت خدمات شهري خود منصوب كرده است؟

حكايت گزارش امروز فارس حكايت كور كردن چشم به بهانه درست كردن ابرو است. با استناد به همين گزارش فارس مي تواند فساد در اين دستگاه را اثبات كرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اين کار خبرگزاري فالس ، يادآور آن داستان معروف است که شخصي بخاطر حسادت به همسايه اش، حاضر شد بميرد و جسدش را در پشت بام همسايه بگذارند تا همسايه به اتهام و جرم قتل دستگير و زنداني شود. حالا اينها هستند، خودزني و خودرسوائي ميکنند تا شايد رقيب را گير انداخته و بي آبرو کنند! در اين دنياي عجيب، عجيب موجوداتي وجود دارند!!

  2. می گویند درمیان خران ، خر دیزه ؛انتغام کشی خرکی دارد. رفتار ظالمانه صاحبش را تاب نمی آورد ، و برای ضرر زدن به صاحبش ،خود را به دره پرت میکند تا بمیرد و انتغام بگیرد. دنیای غریبی است،عزیز جان برادر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا