خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اطلاعيه سازمان بازرسی درباره املاک نجومی: گزارش هنوز نهایی نیست

در پی مباحث مطروح شده در برخي رسانه ها درباره ی بررسي عملكرد شهرداري تهران در تأمين مسكن كاركنان و مديران شهرداری، روابط عمومي سازمان بازرسي كل كشور توضيحاتي ارايه كرده كه به نقل از سایت این سازمان در پی می آید:

برابر اصل 174 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و ماده 1 قانون تشكيل سازمان بازرسي كل كشور؛ نظارت بر حسن جريان امور و اجراي صحيح قوانين در دستگاه‌های اداري جزء وظايف اين سازمان قرار دارد؛ به‌طوری كه همه ساله، برنامه‌های بازرسي براي دستگاه‌های اجرايي در سطح كشور پيش بيني و توسط بازرسان اين سازمان انجام می‌شود كه يكي از اين مجموعه‌ها، شهرداري تهران، سازمان‌ها و شرکت‌های تابع آن می‌باشد.

بازرسي امور وزارت كشور و شهرداری‌های اين سازمان، از تاريخ 4-2-95 در سازمان املاك و مستغلات شهرداري تهران مستقر و عملكرد آن سازمان را در تأمین مسكن كاركنان و مديران شهرداري مورد بررسي قرار داده است.

هیأت بازرسي مستقر در شهرداري تهران با توجه به مقررات اين سازمان،‌اقدام به بررسي موضوع و تطبيق آن با قوانين و مقررات و احصاء ابهامات و اشكالات در نحوه واگذاري املاك از مديران مربوط به شهرداري تهران نموده و مراتب را طي نامه رسمي از آنان سؤال نموده است.

بنابراين آنچه در برخي از سایت‌ها و جرايد از آن به‌عنوان گزارش سازمان نام برده شده، صرفاً نامه‌ی دو صفحه‌ای اخذ دفاع هیأت بازرسي، خطاب به مديران شهرداري تهران به‌منظور پاسخ به اقدامات خود در خصوص واگذاري املاك شهرداری تهران بوده و اين نامه گزارش نهايي سازمان محسوب نمی‌شود.

بديهي است پس از اتمام بررسی‌ها و در صورت اثبات اقدامات و سوء جريانات ارتكابي گزارش مقتضي تهيه و به مراجع ذی‌ربط براي رسيدگي ارسال خواهد شد.

نامه هیأت بازرسي به مديران مرتبط در شهرداري تهران به‌صورت رسمي در پاكت دربسته با درج عبارت «آقاي … شخصاً مفتوح نمايند-محرمانه» ارايه گرديده و حفظ و حراست از نامه مزبور بر عهده ايشان بوده است.

روابط عمومي سازمان بازرسي كل كشور در ادامه ضمن دعوت از رسانه‌ها براي پرهيز از هر گونه گمانه‌زني اعلام نمود كه مرجع اصلي اطلاع‌رساني در خصوص موضوع واگذاري املاك در شهرداري تهران صرفاً روابط عمومي سازمان بوده و اين سازمان در چهارچوب ضوابط و قوانين با جديت و بدون تأثیرپذیری از هر گونه فضاسازي موضوع واگذاري املاك شهرداري تهران را بررسي و گزارش نهايي را به مراجع ذي‌صلاح ارسال خواهد كرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. عجب ! پس هيات بازرسى از ارديبهشت ماه در شهردارى مستقر شده ؟ و اصل نامه هم تكذيب نشده، بعبارت ديگه ميشه نتيجه گيرى كرد كه سؤالات و ابهامات معنونه در نامه مذكور همينجورى يهوئى براى هيات بازرسى ايجاد نشده و احتمالاً بر اثر بررسى اسناد و مدارك موجود در شهردارى توسط بازرسين محترم اين ابهامات شكل گرفته ! فلذا كسى قصد جوسازى يا خداى ناكرده شايعه پراكنى عليه « مديريت جهادى » يا اعضاء اصولگراى شورا نداشته ! فقط يه آدم شير پاك خورده محتويات نامه رو خبررسانى كرده !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا