خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علت مرگ «نگین عبدالملکی» چه بود؟

خبرگزاری اصولگرای فارس که به رسانه‌ای نزدیک به نهادهای امنیتی و نظامی مشهور شده در متنی با عنوان «دروغ جدید رسانه‌های ضد انقلاب این‌بار از زبان یورو نیوز/ پروژه کشته‌سازی به همدان رسید!» درباره‌ی علت مرگ «نگین عبدالملکی» نوشت:

«رسانه‌های ضد انقلاب همچنان بر مدار پروژه کشته‌سازی از مرگ دختران جوان تولید محتوا می‌کنند و همچنان هم هیچ ابایی از گفتن دروغ ندارند.

حالا امروز جدیدترین دروغ این رسانه‌ها با رمز نگین عبدالملکی منتشر شده است. سناریوی ادعای کشته شدن نگین عبدالملکی اما این‌بار ناشیانه نگاشته شده است.

در روز ۲۱ مهرماه در خبرگزاری فارس خبری در خصوص مصرف مشروبات الکی تقلبیِ دست‌ساز توسط چند جوان در منطقه آبشینه همدان منتشر شده بود.

در خبر بعدی که ۲۴ مهرماه منتشر می‌شود، دادستان همدان توضیحات تکمیلی در این خصوص را این‌گونه اعلام می‌کند: صبح روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه، دختر و پسر جوان با علائم شدید مسمومیت توسط جوانی دیگر که او نیز دچار مسمومیت شده بود به دو بیمارستان همدان انتقال داده می‌شوند.

حسن خانجانی ادامه می‌دهد:‌ با تحقیقات و پیگیری‌‌های اولیه مشخص شد هر سه نفر اینان در ویلایی در همدان بر اثر مصرف مشروبات الکلی دچار مسمومیت شده‌اند، افزود: با وجود اقدامات درمانی دختر و پسری که حالشان وخیم‌تر بود، بعدازظهر روز پنجشنبه ۲۱ مهرماه فوت می‌کنند.

بررسی‌ها در همدان نشان می‌دهد دختری که در این ماجرا فوت شده است نگین عبدالملکی است که نام شناسنامه‌ای او پروین است.

او از اهالی شهرستان قروه در استان کردستان است و بعد از فوت به زادگاهش منتقل و در همان‌جا به خاک سپرده شده است.

رسانه‌های ضد انقلاب امروز در جدیدترین دروغ‌پردازی‌های خود عکس و متن‌هایی را درباره نگین عبدالملکی منتشر و او را کشته اغتشاشات معرفی می‌کنند»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا