خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فدراسیون فوتبال ملک طلق احمدی‌نژادی‌ها شد!

به گزارش انصاف نیوز، «علی نظری»، نماینده ی مجلس ششم و سردبیر مجله پایتخت کهن در یادداشتی نوشت:

فدراسیون فوتبال، محوری ترین و مؤثرترین فدراسیون ورزشی ایران است. به گفته ی مقامات ارشد ورزش، سالیانه بیش از هزار میلیارد تومان در فوتبال کشور هزینه می شود. بر اساس گزارش کمیته ی آمار فیفا طی سه دهه ی گذشته مردم ایران با حضور در استادیوم ها و تماشای تلویزیونی بازی های ملی، تنها کشور آسیایی در بین 10 کشور اول حامی فوتبال در دنیا لقب گرفت.

با کمال تأسف وزارت ورزش دولت روحانی آن قدر در روند برگزاری انتخابات و گزینش رئیس جدید فدراسیون فوتبال ضعیف عمل کرد که هر سه کاندیدای نهایی انتخابات اخیر این فدراسیون آقایان تاج، عزیز محمدی و سردار آجرلو از جبهه ی مخالفان دولت بودند، اما یک کاندیدای حامی یا نزدیک به دولت در این رقابت مهم وجود نداشت.

آقای تاج را خلاصه و مختصر معرفی می کنیم:

عضو ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در انتخابات های 84 و 92، عضو هیات رزمندگان اسلام و یار غار احمدی نژاد و از آن بخش از اصول گرایانی که به شدت از روحیه ی ضد گفتمان اصلاحات برخوردار است. قدر مسلم اگر احمدی نژاد به انتخابات اردیبهشت 96 قدم بگذارد آقای تاج و عوامل وی در فدراسیون فوتبال برای پیروزی احمدی نژاد بر روحانی در انتخابات اين دوره سنگ تمام خواهند گذاشت!

حالا فقط باید افسوس خورد، اگر بسترهای مناسب از سوی وزارت ورزش به منظور حضور کاندیداهای حامی روحانی در انتخابات فدراسیون فوتبال فراهم می شد، اکنون غصه ی بزرگ حامیان دولت در ورزش فوتبال این نبود که به واسطه ی حضور تاج، فدراسیون فوتبال ملک طلق احمدی نژادی ها شده است.

فراموش نمی کنیم در دولت اول احمدی نژاد همان سال نخست مدیران اصلاح طلب در حوزه ی ورزش به سرعت کنار گذاشته شدند. اما در دولت روحانی وزارت ورزش با بی تدبیری انتخابات را دو دستی به احمدی نژادی ها تقدیم کرد.

این انفعال در صورتی رخ داد که حامیان دولت چهره ای مقبول و کار آمد مانند دکتر محمد دادکان را برای اداره ی فدراسیون فوتبال داشتند، اما وزارت ورزش هیچ گونه اقدامی در جهت برگزاری انتخاباتی رقابتی برنداشت و برای حضور دادکان در گردونه ی انتخابات فدراسیون کاری صورت نگرفت. در نتیجه ی این انفعال مدیریت ورزش، تاج که حتی ده درصد دانش ورزشی، تحصیلات دانشگاهی، مدارج قهرمانی و سوابق درخشان مدیریتی دکتر دادکان هم را ندارد، با آسوده گی خاطر در انتخاباتی که جولانگاه مخالفان روحانی بود پیروز شد و بر کرسی ریاست فدراسیون فوتبال تکیه زد تا مغلوبان 24 خردا 92، و احمدی نژاد، ژست فاتح و ظفرمند گیرند که یکی از حامیان دولت سابق بر مهم ترین مسند مدیریتی ورزش اول کشور نشست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا