خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بهترین واردات با بهترین شرکت بازرگانی

رپورتاژ آگهی

بهترین شرکت بازرگانی درواقع مجموعه‌ای است که در راستای منفعت اشخاص تجار قدم برمی‌دارد و با مشاوره کامل و درست، راه را برای یک فعالیت تجاری مفید و همینطور سودمند باز کرده و سود خیلی بزرگی را به جیب تاجران و اشخاص بازرگان سرازیر می‌کند. جهت واردات لوازم و محصولات گوناگون از کشور پرجمعیت چین توصیه می‌شود که با روش‌های استاندارد و کاملا قانونی پیش بروید تا هیچ مشکلی برای‌تان پیش نیاید. 

برای مثال یکی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که از شرکت‌های بازرگانی معتبر و کاربلد کمک بگیرید. شرکت‌های بازرگانی سایر محصولات شما را به‌طور کاملا دقیق و با رعایت کردن تمام اصول و مقررات تجارت، وارد کشور مورد نظر‌تان می‌کنند. بنابراین جهت واردات محصولاتی فوق‌العاده با کیفیت آن هم به‌صورت قانونی و انجام دادن تجارت به نحو احسن، نیاز است در انتخاب مجموعه بازرگانی، بسیار دقت کرده و معتبر‌ترین و بهترین مجموعه بازرگانی را انتخاب کنید. 

معمولا واردات با شرکتی با تجربه که گروه متخصصی دارد، با ریسک کمتری همراه است. در این مواقع نه تنها سودی قابل توجهی عایدتان خواهد شد، بلکه با آرامش همه مراحل پشت سر می‌گذارید.

یکی از معتبرترین شرکت‌های بازرگانی، مجموعه وانیکس است که با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه واردات کالا از چین، یکی از بهترین شرکت‌هایی است که می‌توانید با خیالی آسوده به آن مراجعه کنید. در ادامه این مطلب مباحثی در رابطه با شرکت‌های بازرگانی، ته لنجی و همینطور ترخیص کالا برای‌تان بیان خواهیم کرد و شما را بیشتر با شرکت وانیکس آشنا می‌کنیم، بنابراین همراهمان باشید. 

ویژگی های بهترین شرکت بازرگانی

یک مجموعه بازرگانی خوب و مطلوب، پیش از هر چیزی نیاز است شناخت کلی و درستی از وضعیت بازار داشته و اشخاص بازرگان و تاجر را از نیازهای بازار مطلع کند. تجارت کالا توسط افراد کاردان و فوق‌العاده حرفه‌ای موجب می‌شود که به‌صورت کاملا دقیق، نیاز جامعه شناسایی شده و در واقع محصولات برای واردات معین شوند و در آخر نیاز بازار و همچنین اشخاص مصرف کننده به وسیله تجار رفع گردد. 

برای واردات و صادرات کالا با شرکت بازرگانی وانیکس اینجا کلیک کنید.

از این رو شناخت دقیق بازار توسط مجموعه بازرگانی، به تاجر و سایر بازرگانان کمک می‌کند تا نخستین گام خود را به درستی بردارند. اکثر تعرفه‌هایی که برای اقلام در نظر گرفته می‌شود نیاز است به گونه‌ای باشد که فرد وارد کننده بتواند به سوددهی مطلوب و قابل قبولی دست یابد. از این رو بهترین مجموعه بازرگانی باید با پروسه تعرفه‌بندی‌های منصفانه به‌صورت کامل آشنایی داشته و بتواند همه روش‌های واردات سودآور را به اشخاص تجار اعلام کند.

اگر بخواهیم یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین شرکت بازرگانی را برای شما بیان کنیم می‌توانیم بگوییم که این مجموعه‌ها اقلام غیر استاندارد را حتی اگر قیمت خیلی پایین و ارزانی داشته باشند وارد کشور نخواهند کرد و در هنگام واردات لوازم صنعتی از وجود خدمات بعد از فروش اطمینان حاصل می‌کنند. 

با توجه با این امر که میزان حقوق گمرکی یا همان سود بازرگانی کالا درواقع از طریق کتاب قوانین مشخص می‌شود، اشخاص تاجر هرگز درگیر سایر هزینه‌های اضافی نخواهند شد. مجموعه بازرگانی وانیکس از جمله شرکت‌های کمیابی است که از تمام این ویژگی‌های خوب برخوردار بوده و شما می‌توانید با خیالی آسوده به آن مراجعه کنید.

آشنایی با مفهوم و معنی حمل بار ته لنجی

ته لنجی درواقع نوعی واردات کالا محسوب می‌شود که در جنوب ایران بسیار رواج دارد. بر اساس تعریفی که قانون بیان کرده است، محصول ته لنجی یا به اصطلاح ملوانی محصولی بوده که صاحبان لنج و سایر خدمه قادر خواهند بود برای واردات آن اقدام کنند. 

درواقع بر اساس آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و همینطور واردات، هر شخص ملوان به‌صورت سالانه می‌تواند ۶ بار محموله‌ای به ارزش ۱۵۰۰ دلار را بدون اینکه هزینه‌ای به گمرک پرداخت کند، وارد کشور کند.

برای واردات ته لنجی با وانیکس اینجا کلیک کنید.

 همچنین شایان ذکر است که این مسئله منجر به اشتغال ۱۵۰۰ شخص در مرز چزابه و‌ بیش از ۲۰۰۰ شخص در مرز شلمچه شده است. اکثر بازارهای ته لنجی سرزمین‌مان ایران در شهرهای آبادان، اهواز، بندر عباس و همینطور گناوه و دیلم قرار دارند.

قابل توجه است که برای واردات محصول به شیوه ته لنجی از کشورهایی همچون چین و ‌امارات متحده عربی هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما قادر خواهید ‌بود با صرف کردن کم‌ترین هزینه و در تایمی مناسب و معقول، محصول مورد نظر خود را دریافت کنید.

اگر که یک مجموعه مناسب، حرفه‌ای و معتبر را جهت انجام دادن این کار انتخاب کنید، قادر خواهید بود با کمترین دردسر ممکن، محموله خود را در مکان مد نظرتان دریافت کنید. وانیکس یکی از‌ شرکت‌های بازرگانی معتبر و کاردانی بوده که شما می‌توانید با خیالی آسوده به آن مراجعه کنید و با کمک کارمندان متخصص آن، واردات ته لنجی را به بهترین شکل انجام دهید. 

واردات به شیوه ته لنجی چه شرایطی دارد؟

برای واردات از کشورهایی همچون امارات و چین به شیوه ته لنجی می‌توانیم بگوییم که تقریبا هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. سازمان‌های مختلف و متعددی در این حوزه آماده ارائه خدمات ترخیص محصول شما هستند. اشخاص ترخیص کار معمولا سایر امور مربوط به حمل و نقل و جابجایی و ترخیص محصول شما از گمرک کشور مورد نظر را در سریع‌ترین تایم ممکن و با حداقل هزینه انجام می‌دهند. 

همان‌گونه که از عنوان این شیوه جابجایی محصول مشخص است، از لنج به منظور انتقال انواع مختلف محصولات استفاده می‌شود. شخص ملوان موظف است که محصولاتی که مد نظر دارید را با خود از طریق سایر مرزهای آبی کشور و بنادر موجود مرتبط با این مرزها همچون بندر بوشهر، دلوار، دیر و همینطور گناوه حمل کرده و سپس وارد کشور کند.

واردات به شیوه ته لنجی چه مزایایی دارد؟

یکی از حائز اهمیت‌ترین دغدغه‌هایی که همیشه با اشخاص تجار و بازرگانان همراه بوده، در رابطه با هزینه‌های گمرکی و همینطور پرداخت کردن آن بوده است. مهم‌ترین و درواقع بهترین مزیت واردات به شیوه‌ی ته لنجی این بوده که سایر هزینه‌های ترخیص محصول از گمرک، به کل حذف شده و هیچ نیازی به پرداخت آن وجود نخواهد داشت. 

به همین علت این روش جابه‌جایی محصول یکی از محبوب‌ترین و همینطور مطمئن‌ترین روش‌های حمل و نقل محموله در بین اشخاص بازرگان به حساب می‌آید. این افراد را از پرداخت هر نوع عوارض یا حتی گمرکی خاصی معاف می‌کند. 

اگر فکر می‌کنید که برای واردات به شیوه‌ ته لنجی نیاز به کمک دارید، می‌توانید از شرکت‌های بازرگانی فعال در این زمینه همچون وانیکس کمک بگیرید. وانیکس یکی از مجموعه‌های معتبر و با تجربه بوده که شما می‌توانید با خیالی آسوده به آن مراجعه کنید و حمل کالاهای مورد نظر خود به روش ته لنجی را به آنها بسپارید. 

ترخیص کالا از گمرک 

ترخیص کالا از گمرک در واقع حائز اهمیت‌ترین مرحله در پروسه واردات محصول به حساب می‌آید و این مرحله بسته به سایر قوانین و مقررات کشورها، یکسری قوانین و سلسله مراتب مختلف و گوناگونی را شامل می‌شود. 

برای انجام این کار فوق‌العاده حائز اهمیت همواره نیاز است که با تمام مراحل ترخیص محصول از گمرک آشنایی کامل داشته باشید و همینطور قوانین و مقررات مربوط به آن را به درستی بشناسید؛ زیرا که در صورت داشتن کوچک‌ترین خطا یا عدم شناخت کافی از مراحل ترخیص محصول از گمرک، محصول شما قاچاق محسوب می‌شود و خسارت‌های سنگین مالی و اعتباری خیلی زیادی را متحمل خواهید شد.

شناخت همه‌ی قوانین و مقررات حمل و نقل محصول وارداتی یا به عبارتی دیگر آشنایی داشتن با چگونگی انجام مراحل ترخیص محصول از گمرک می‌تواند برای هر شخص تاجر و واردکننده‌ای مسئله‌ای حائز اهمیت و بسیار پرفایده باشد. اما با توجه داشتن به مشغله‌های کاری اشخاص بهتر آن است که برای انجام همه مراحل ترخیص محصول از گمرک به یک شرکت فعال در این حوزه مراجعه کنید. برای انجام مسائل مربوط به ترخیص محصول خود از آنها راهنمایی و کمک بگیرید و از سایر تجربیات آن‌ها در این زمینه بهره‌مند شوید.

ترخیص کالا از گمرک با وانیکس

در‌حقیقت شرکت‌هایی که در حوزه ترخیص محصول از گمرک فعالیت می‌کنند، علاوه بر آنکه با همه قوانین و مقررات و مراحل انجام این کار به‌صورت کامل آشنا هستند، دفعات متعددی این کار را در سایر مرزهای دنیا و در خصوص حمل و نقل انواع مختلف محصولات انجام داده‌اند و از این رو تجربه کافی در این حوزه را دارند. 

برای ترخیص کالا با وانیکس اینجا کلیک کنید. 

با سپردن پروسه ترخیص کالاهای مورد نظر خود به این مجموعه‌ها نه تنها در تایم خود به مراتب صرفه‌جویی خواهید کرد، بلکه از پرداخت هزینه‌های سنگین و کاملا بیهوده نیز جلوگیری می‌کنید. 

مجموعه بازرگانی وانیکس از جمله مجموعه‌های فعال در این زمینه بوده که شما قادر خواهید بود از مشاورین و کارشناسان این مجموعه در حوزه‌ی چگونگی انجام دادن مراحل ترخیص محصول مشاوره بگیرید. با کمک تیم با تجربه، کاربلد و حرفه‌ای این مجموعه برای انجام انواع فعالیت‌های تجاری خود در حوزه تجارت بین‌الملل اقدام کنید. 

اهمیت ترخیص کالا 

پروسه واردات محصول در سایر کشورهای جهان یک پروسه فوق‌العاده حائز اهمیت به حساب می‌آید که هر شخص تاجر و وارد کننده موفقی نیاز است به نحو احسن با آن آشنا باشد؛ زیرا که کوچکترین بی دقتی طی این پروسه باعث می‌شود محصول وارداتی شما یک محصول قاچاق محسوب شود و پیامدهای بسیار بدی را برای تجارت‌تان به همراه داشته باشد.

در‌ حقیقت پروسه ترخیص محصول از گمرک یک پروسه حائز اهمیت، خطرناک و حساس در حوزه تجارت‌های بین‌المللی بوده که نیاز است تاجرین و سایر بازرگانانی که به‌صورت بین المللی فعالیت‌های می‌کنند با تمام قوانین و مقرراتی که به آن مرتبط می‌شوند، به‌خوبی آشنا باشند. 

همچنین باید توجه داشته باشید که شناخت کامل و دقیق مراحل ترخیص محصول از گمرک باعث می‌شود که پروسه حمل و نقل محصولات در سریع‌ترین زمان ممکن و به نحو احسن انجام شود. به همین خاطر تصمیم گرفتیم در بخش بعدی این مطلب شما را با مراحل حائز اهمیت و اصلی ترخیص محصول از گمرک آشنا کنیم.

مراحل ترخیص کالا

به‌صورت کلی مراحل ترخیص محصول را می‌توان به شیوه‌ی زیر دسته بندی کرد:

  • دریافت کردن پروفرما و لیستی به نام پکینگ لیست
  • دریافت مجوزی با نام مجوز ثبت سفارش بازرگانی
  • مرحله بعد بیمه کردن محصول بوده و سپس هماهنگی جهت انجام شدن بازرسی در مبداء و همینطور مقصد است
  • تشکیل دادن پرونده برای تخصیص ارز و همینطور حواله بانکی
  • برقراری ارتباط با شرکت جابجایی بین المللی
  • دریافت اسناد جابجایی از شرکت‌های جابجایی بین المللی
  • تکمیل کردن اسناد و تشکیل دادن پرونده
  • تنظیم کردن پیش نویس دور اظهاری
  • انجام شدن بازرسی و دریافت تایید از طرف کارشناس فنی گمرکی 
  • و در آخر دور اظهاری واردات 

اگر‌ فکر می‌کنید که برای انجام این مراحل به کمک نیاز دارید، می‌توانید از یک مجموعه بازرگانی فعال در این حوزه همچون وانیکس کمک بگیرید. شرکت بازرگانی وانیکس دارای سال‌ها تجربه بوده و ترخیص کالا را به دفعات بسیاری انجام داده است، از این رو می‌تواند کار شما را به بهترین شکل انجام دهد.

علاوه‌بر این وانیکس یک چک ضمانتی نیز به شما ارائه می‌دهد، اینگونه شما قادر خواهید بود با خیالی آسوده به آن مراجعه کنید و کار خود را به آنها بسپارید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا