خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مدیر سابق «همشهری»: ماجرای املاک دروغ بود، خواهر و برادرند

حجت الاسلام محمدرضا زائری، مدیر مسوول سابق روزنامه ی همشهری در یادداشتی تلگرامی با عنوان «افشاي رابطه […] كارمند مرد با كارمند زن!»، ماجرای منتشر شده درباره ی املاک تهران را دروغ خواند.

به گزارش انصاف نیوز، زائری می نویسد:

فرض كنيد كسي شما را در فرودگاه و موقع ديدار مسافران ببيند و بعد به شما پيامكي بفرستد با اين پرسش كه آن خانم با شما چه نسبتي داشت كه او را در فرودگاه در آغوش گرفتيد؟ شما هم پاسخ بدهيد كه من به استقبال خواهرم رفته بودم كه بعد از سالها از خارج برگشته بود ! اما حالا اگر من همين پيامك سؤال را به عنوان يك خبر منتشر كنم كه مثلا ” بررسي رابطه فلاني با يك زن ناشناس !” بعد هم كسي كه با شما دشمني دارد اين پيامك را بازنشر كند و روي آن جريان سازي كند، از فردا هر كسي به شما مي رسد مي پرسد : قضيه آن خانم چيست ؟ در چنين وضعيتي شما مي گوييد: دروغ است! و حق هم داريد زيرا خواهرتان را بوسيده ايد ! و ديگران هم مي گويند : راست است زيرا بالاخره زني بوده و بوسه اي!

يا فرض كنيد در يك اداره بگوييم كه رابطه جنسي يكي از مديران مرد اداره با يك كارمند زن افشا شد ! آيا اين خبر دروغ است ؟ بعد كه بررسي مي كنيد معلوم مي شود از دو كارمند صحبت مي كنيد كه زن و شوهر هستند !

در اين وضعيت هم اصل ارتباط دو كارمند اداره درست است ولي در واقع در چنين شرايطي شما واقعا با يك دروغ مواجه هستيد ، زيرا آن چه گفته مي شود و همه در ذهن دارند گزاره اي حاكي از “ارتباط نامشروع” است و اين يك دروغ بسيار بزرگ است!

در واقع از يك مسأله ساده سوژه اي رسانه اي ساخته و با يك نقشه سياسي و طراحي دقيق از پشت صحنه هدايت شده و شما را با يك دروغ بزرگ متهم ساخته اند كه هرچند زمينه اي ابتدايي داشته اما خبري كه منتشر شده به هيچ وجه صحت ندارد. اتفاقي كه در ماجراي املاك شهرداري تهران رخ داد شايد چنين چيزي بود كه يك زمينه ابتدايي داشت ولي آنچه رخ داد انتشار يك دروغ بزرگ براي تحقق يك هدف سياسي حساب شده بود.

اكنون آشكار شده كه اصل ماجرا زمين تا آسمان با آنچه به شكل يك خبر جنجالي مطرح شد فرق مي كند. البته به طور طبيعي در هر سازمان و نهادي ممكن است تخلفات اداري صورت گيرد و در فرايند اعطاي تسهيلات به چندين هزار نفر شايد كساني هم از قانون سوء استفاده اي كرده باشند كه شهردار تهران با قاطعيت دستور بررسي و برخورد قانوني با تخلفات را صادر كرده است.

ولي در پرونده املاك شهرداري تهران اولا درج برخي اسامي از ريشه و اساس كذب بوده، ثانيا بقيه اسامي به هيچ وجه مستقيما ملكي به عنوان سوء استفاده از شهرداري نگرفته اند بلكه تسهيلات قانوني و كاملا طبيعي به عنوان اعضاي تعاوني مسكن دريافت كرده اند ، ثالثا ميزان و رقم تسهيلات نيز فاصله اي بسيار زياد با تسهيلات واقعي دارد مثلا رقم دويست ميليون را دو ميليارد تومان گفته اند ،رابعا گاهي ملكي كه تعاوني مسكن براي چند نفر اختصاص داده به نام يك نفر ذكر شده و خامسا ارقام كارشناسي نقل شده املاك هم محل مناقشه است و تفاوت جدي دارد.

ظاهرا تقصير دوستان تعاوني مسكن شهرداري بوده كه خواهرشان را توي فرودگاه و جلوي چشم مردم در آغوش گرفته اند و نمي دانسته اند پيامك سؤال سازمان بازرسي باعث انتشار يك دروغ بزرگ مي شود و بعدا هم پيامك پاسخ آنها در توضيح و شرح رابطه خواهر و برادرى ممكن است به دست خيلي افراد نرسد!

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جناب زائري ، قطع نظر از نسبت ها، از زن و مرد و آغوش و بوسه مدد جسته اند تا بگويند خلافي در شهرداري صورت نگرفته!؟ باز هم دمش گرم که جلوتر نرفته و به همين مقدار بسنده کرده! تمثيل خوبي نبود جناب زائري، با اين تمثيلات، شما شبهات را بيشتر ميکنيد!

    4
    1
  2. ماشاء الله چه آدم نظر بلندى ؟! دويست مليون هم براش رقمى نيست! كاش توجيه المسائل حاج آقا زودتر منتشر ميشد

    3
    1
  3. والله دلم به حال جناب کرباسچی میگیرد شاید من تنها کسی بودم و هستم که خاطرات دوره دانشجویی و …… ایشان را خواندم بدون این که ایشان خبری داشته باشند و گفتنش هم مفید به فایده نخواهد بود.از جناب اژه ای هم انتظاراتی داریم که بماند؛؛یاداوری بد نیست؟

    2
    1
  4. حق تورا خرده اند اخوی ؛شما لایق ریاست قوه اید. با وجود افرادی مثل حضرت عالی؛ چرا مردم از آبادی این مُلک مایوسند؟

    2
    1
  5. گویاجدیدا سخنانی بعضی روحانیون مابیشترمتمایل به زنانه ومیل جنسی؟مثل مینی ژوپ پوش وبوسه٫اغوش زنان ودختران رواج پیداکرده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا