خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده صنعت نفت و پیکان 5 آبان 1401

پخش زنده صنعت نفت و پیکان 5 آبان 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته یازدهم لیگ برتر خلیج فارس به مصاف هم می‌روند.

صنعت نفت امروز و از ساعت 17:00 در آبادان میزبان پیکان است. برای تماشای پخش زنده بازی صنعت نفت و پیکان 5 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال صنعت نفت و پیکان 5 آبان 1401

پخش زنده صنعت نفت و پیکان 5 آبان 1401

آیا طلسم نبردن صنعت نفت آبادان و پیکان در هفته‌های اخیر، در بازی فردا شکسته خواهد شد؟ دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که صنعت نفت با فیروز کریمی هنوز رنگ برد را ندیده و کریمی در بازگشت به لیگ برتر، فقط یک امتیاز گرفته است. پیکان هم در سه هفته متوالی، به نتیجه‌ای جز تساوی رضایت نداده است.

در هفته گذشته، پیکان و هوادار در دربی تهران به تساوی 1-1 رضایت دادند و صنعت نفت با دو گل از مس کرمان شکست خورد. در جدول رده‌بندی رقابت‌ها، صنعت نفت 5 امتیازی در قعر جدول قرار دارد و پیکان 11 امتیازی تیم یازدهم جدول است.

در 5 تقابل آخر دو تیم، 2 بار پیکان پیروز بوده و 1 بار صنعت نفت. دو بازی هم به تساوی انجامیده است. برای تماشای پخش زنده بازی صنعت نفت و پیکان 5 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا