خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فولاد و گل گهر 5 آبان 1401

پخش زنده فولاد و گل گهر 5 آبان 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته یازدهم لیگ برتر ایران به مصاف هم خواهند رفت.

فولاد جذاب و قدرتمند جواد نکونام امروز از ساعت 19:00 در اهواز و در جدالی سخت در فولاد آرنا میزبان گل گهر قدرتمند امیر قلعه‌نویی است. برای تماشای پخش زنده بازی فولاد و گل گهر 5 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال فولاد و گل گهر 5 آبان 1401

پخش زنده فولاد و گل گهر 5 آبان 1401

اوضاع در چند هفته گذشته باب میل جواد نکونام و تیمش پیش نرفته و این تیم در 5 هفته گذشته رنگ برد را ندیده و 4 مساوی و یک باخت در کارنامه تیم اهوازی دیده می‌شود.

نکونام که این‌روزها سوژه برخی انتقادها شده، امیدوار است که جلوی تیم سرمربی سابقش در استقلال بتواند شرایط را تغییر دهد و هم خودش و هم تیمش را از بحران خارج کند و باید دید امیر قلعه‌نویی و شاگردانش این اجازه را به او خواهند داد یا نه.

چهره ویژه: جواد نکونام. در شرایطی که بحث حضور جواد نکونام در کادر فنی تیم ملی بسیار داغ شده، به نظر می‌رسد نکونام برنامه‌ای برای جدایی از فولاد – حتی به صورت موقت – ندارد و تمام تمرکزش را روی این تیم گذاشته است.

فولاد با سرمربیگری نکونام، 4 بازی با گل گهر امیر قلعه‌نویی انجام داده که هیچوقت فولاد به گل گهر نباخته است. در هفته گذشته، فولاد با نتیجه 1-2 به نساجی باخت و گل گهر با یک گل از سد ذوب آهن گذشت. در جدول رده‌بندی، فولاد 12 امتیازی در رده نهم قرار دارد و گل گهر 18امتیازی تیم چهارم جدول است. برای تماشای پخش زنده بازی فولاد و گل گهر 5 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا